Mg-1

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.059
Torget vurderinger
10
Hei, går og vurderer mg-1 arm. Noen som har denne? Før jeg eventuellt kjøper kunne jeg tenke meg å ha disse målene:

Noen som kan hjelpe?

Mvh
Bia

Vedlegg

terryboy

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.06.2003
Antall liker
878
Torget vurderinger
1
Prøv å sende en PM til Rudi her på sentralen. Han har erfaring og kunnskap rundt denne flotte armen (og håper da også at dette innebefatter de mål du er ute etter).

Med vennlig påskevinylhilsen
Terje

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.903
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
terryboy skrev:
Prøv å sende en PM til Rudi her på sentralen. Han har erfaring og kunnskap rundt denne flotte armen (og håper da også at dette innebefatter de mål du er ute etter).

Med vennlig påskevinylhilsen
Terje

Har solgt min arm så jeg har ikke noe og måle på lenger :)

bia

Hvordan målte middagen i dag?
Ble medlem
03.04.2007
Antall liker
4.059
Torget vurderinger
10
Takker så mye for svar. Har målt litt og funnet ut at jeg kan få plass på det orginale plintet... God påske!

Bia

anders.s

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.11.2007
Antall liker
18
Hej

Har köpt en MG1 men Har inte monterat den ännu!

Skulle vara kul att få dela kunskaper med andra som har MG1.

Snygg anlegg du har FallenA Frog-Pickupen har jag inte hört.

Jag skall montera min MG1 på en Audiomeca J1. Spelar på Acchuphase-408 DP-67 Cd-spelare.

Kommer köpa mig en pickup men har inte bestämt mig ännu. Lite sugen på Shelter 7000, Dynavector XX2 eller Lyra argo i(Tar gärna emot andra Tips)

Hoppas vi kan hålla kontakten och dela våra erfarenheter i framtiden

Mvh Anders.S :)

BangBang

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.03.2005
Antall liker
4.912
Sted
Okka by
Torget vurderinger
7
anders.s skrev:
Hej

Har köpt en MG1 men Har inte monterat den ännu!

Skulle vara kul att få dela kunskaper med andra som har MG1.

Snygg anlegg du har FallenA Frog-Pickupen har jag inte hört.

Jag skall montera min MG1 på en Audiomeca J1. Spelar på Acchuphase-408 DP-67 Cd-spelare.

Kommer köpa mig en pickup men har inte bestämt mig ännu. Lite sugen på Shelter 7000, Dynavector XX2 eller Lyra argo i(Tar gärna emot andra Tips)

Hoppas vi kan hålla kontakten och dela våra erfarenheter i framtiden

Mvh Anders.S :)
Jeg er meget fornøyd med Frog i denne armen. Men har også en Grado Statement som er meget god kombinasjon med MG1.
I følge konstruktøren er MG1 konstruert med toppmodellene til Grado brukt som mal, og er antakelig optimalt matchet med disse.
Nå går jeg å venter på å få silikon-dempebadet i posten ila en måneds tid, og er utrolig spent på hva denne gjør for lyden.

Ellers må jeg nevne at å oppgradere fra standard armrør, til "Ultra slide", var meget bra.
Mer avbalansert, og en mye bedre slam i bassen var erfaringen med denne oppgraderingen.

anders.s

Hi-Fi interessert
Ble medlem
13.11.2007
Antall liker
18
Ellers må jeg nevne at å oppgradere fra standard armrør, til "Ultra slide", var meget bra.
Köpte ultra slide med en gång.
Grado Statement
Får kika lite på en sådan.

Spelar på en RB-250 och Goldring för tillfället, Spelar inte dåligt! Många Cd-spelare som får det tungt i jämförelse! Bättre skall det bli ;D

Mvh Anders.S

Topp Bunn