Microsofts nye nettleser edge

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.632
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
Kjørte en oppdatering på hjemmekontor-PCen, og vips, der kom MS nye versjon av edge.
Edge er nå baser på CHromium, og kan lastes ned her: Chromium-basert edge fra MS
Virker kjapp, ellers er det vel en nettleser ...

Noen som har funnet noe nytt her?
 

AndersR

Hi-Fi freak
Ble medlem
15.05.2011
Innlegg
5.063
Antall liker
3.738
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Det hevdes at _denne_ gangen har de fått til bakoverkompatibilitet, slik at man endelig skal kunne kvitte seg med Internet Explorer for de bedriftsløsningene som er låst til å kun funke med IE.

Det høres litt for godt ut til å være sant
 
S

svk

Gjest
Tror nok at enkelte ting er låst til explorer.
Har brukt gamle edge på noe som er anbefalt å kjøre i explorerer. Virker der.men ikke i nye edge.
 

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.685
Antall liker
2.287
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Den ser ikke så verst ut bare en får renset den for alt rasket som ligger på åpningssiden og satt opp en bedre søkemotor enn Bing. Det er jo snart ingen nettsider lenger som virker med IE og jeg har delvis gått over til Firefox. De neste ukene vil vise om jeg ender opp med Edge eller Firefox.
Jeg skjønner ikke helt dette maset med nye browsere hele tiden, jeg var godt fornøyd med Netscape.
 

rumath

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.03.2004
Innlegg
1.653
Antall liker
228
Chrome fungerer til alt. Synd Nightly (Firefox) ikke gjør det, da jeg liker den bedre visuelt.
 

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Innlegg
10.133
Antall liker
9.290
Torget vurderinger
2
Hadde Crome og Edge hatt favorittfunksjonen like enkel som IE hadde det vært brukande, men det klarer de altså ikke , helt urolig at man må bruke ctrl+ og masse klikk får å lagre og finne en favoritt
 
Sist redigert:

aam01

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
3.685
Antall liker
2.287
Sted
Sandvika
Torget vurderinger
4
Hadde Crome og Edge hatt favorittfunksjonen like enkel som IE hadde det vært brukande, men det klarer de altså ikke , helt urolig at man må bruke ctrl+ og masse klikk får å lagre og finne en favoritt
Da har du ikke prøvd nye Edge, der er favorittfunksjonen akkurat like enkel som i IE.
 

Drossel

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.05.2012
Innlegg
9.890
Antall liker
3.221
Hidtil har Edge været stort set ubrugeligt synes jeg. Søge funktionen var virkeligt elendig.
 
Topp Bunn