S
stikken
Gjest
???Er det noen av dere venner som er plaget med "MIGRENE" altså ikke hodeverk, men "MIGRENE"?.
Også spenningshodepine er noe dritt ???
Er selv J..... plaget, den kommer nesten hver helg.(Spenningshodepinen), og migrenen kommer når det passer minst!!!
Denne helga har jeg hvert utspillt pga spennings hodepine.
85% av alle helger er et mareritt, smerter som ødelegger ikke bare det sosiale , men humøret ikke minst.
Har forsøkt en del medikamenter "Pinex Forte"+ + + +, og alle disse "DYRE" medikamentene, men føler at dette ikke har noen effekt bortsett at man blir uggen og sløv.
Er det noen av dere som har erfaringer og tips å komme med!?. ???
Setter pris på den seriøse delen av brukerne som sliter med dette selv, ikke flåseri om en flaske med
"Southern Comfort " ol.
I mitt første møte med "Aetat " for mange år siden fortalte jeg om dette (har fått diagnostisert problemet ) hos 3 overleger på div sykehus.
Personen på Aetat mente at "Det er jo bare å dunke hodet hardt i en vegg"
I ettertid ser jeg helt klart at det var noen annen som skulle blitt "Dunket".
Vh
S
Også spenningshodepine er noe dritt ???
Er selv J..... plaget, den kommer nesten hver helg.(Spenningshodepinen), og migrenen kommer når det passer minst!!!
Denne helga har jeg hvert utspillt pga spennings hodepine.
85% av alle helger er et mareritt, smerter som ødelegger ikke bare det sosiale , men humøret ikke minst.
Har forsøkt en del medikamenter "Pinex Forte"+ + + +, og alle disse "DYRE" medikamentene, men føler at dette ikke har noen effekt bortsett at man blir uggen og sløv.
Er det noen av dere som har erfaringer og tips å komme med!?. ???
Setter pris på den seriøse delen av brukerne som sliter med dette selv, ikke flåseri om en flaske med
"Southern Comfort " ol.
I mitt første møte med "Aetat " for mange år siden fortalte jeg om dette (har fått diagnostisert problemet ) hos 3 overleger på div sykehus.
Personen på Aetat mente at "Det er jo bare å dunke hodet hardt i en vegg"
I ettertid ser jeg helt klart at det var noen annen som skulle blitt "Dunket".
Vh
S