Milano

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.440
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!

Må dessverre reise til Italia den helgen det er hifimesse....

Så hva kan jeg se frem til i Milano (kulturellt, hifisjapper og annet....)

Mvh
OMF

K

kbwh

Gjest
Ordentlig møkkaby Milano  ;D ;D ;D

Dessverre du liksom!

Begynn med Duomo. Hvis du skal ha med din bedre er det nok mote i byen for dere begge.

bber

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.02.2005
Antall liker
20
Fotballkamp på San Siro er naturligvis obligatorisk for kulturelt interesserte mennesker.

C

CAP

Gjest
Jeg synes faktisk at Milano er et høl, møkkete, støyende og med dårlig luft og en enorm trafikk, dyrt er det også.......... og med en haug med Italienere som ikke hverken kan eller vil snakke et kvekk med engelsk eller noe annet fremmed språk for den slags skyld.............. nei gitt, reis litt ut av byen f.eks opp til Sondrio eler Tirano så opplever man mye mere av det virkelige nord-Italia.
Toscana er selvfølgelig førstevalget i Italia, men kanskje litt langt unna Milano sånn for en dagstripp.

Holmium

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.02.2002
Antall liker
787
Torget vurderinger
5
Fotballkamp på San Siro er naturligvis obligatorisk for kulturelt interesserte mennesker.
Lørdag kl 20:30: Milan - Inter.

Byderby. 80 - 90.000 ville supportere. Tror dette vil være en opplevelse selv for de som ikke er spesielt fotballinteresserte. Massiv stemning. Skulle gjerne vært der selv.

Spørsmålet er om det er billetter å oppdrive. I fjor gikk kampen i påsken, mens billettene var utsolgt i oktober omtrent. Svartebørs er jo et alternativ.

Husk nå å sitte på den rød/svarte siden. Forza Milan

OMF

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2002
Antall liker
9.440
Sted
Bergen
Torget vurderinger
14
Hei!
Takker for innspill!

Fotball tror jeg ikke jeg gjør noe ut av.....er ikke spesiellt interessert!

Kunne ønske meg flere tips om bygninger, museer eller andre opplevelser som er verdt å ta med seg i området Genoa/Milano.

Mvh
OMF

Topp Bunn