Mimre mimre: Fairground attraction

T

theStig

Gjest
Jeg plukket fram ei gammal plate jeg ikke har hørt på 10 år sikkert. Denne her:

Fairground Attraction altså, første og egentlig den eneste plata til dette bandet. Må si den har tålt tidens tann veldig godt. :)

Det som slår meg gang på gang er hvor mye bedre lyden generelt sett var på slutten av 80-tallet og første halvdel av 90-tallet enn den er i dag.

impulse

Æresmedlem
Ble medlem
26.02.2006
Antall liker
7.676
Sted
Hølen
Helt enig,dette er en fantastisk fin plate som egentlig er helt tidløs..Synd det bare ble med denne ene,selv om vokalisten, Eddie Reader, har gjort etpar grenseløst sjarmerende soloskiver. De er vel verd å lete etter!

K

kbwh

Gjest
Tar den fram med ujevne mellomrom. Blir helst til at jeg spiller Comedy waltz før jeg finner fram neste vinylskive.
Men bevares. Fin plate og fin lyd.

Springbank

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
11.09.2003
Antall liker
3
Helt enig,dette er en fantastisk fin plate som egentlig er helt tidløs..Synd det bare ble med denne ene,selv om vokalisten, Eddie Reader, har gjort etpar grenseløst sjarmerende soloskiver. De er vel verd å lete etter!
De kom da vitterlig med en plate til - "Ay fond kiss" - før de ga seg...

T

theStig

Gjest
"Ay fond kiss" var en samleplate med alt mulig rart på. Ikke en "ordentlig" plate. Men den er fin den også da! :)

trondkj

Overivrig entusiast
Ble medlem
20.12.2004
Antall liker
70
Kom First of a million kisses ut på vinyl? Søker rundt, men finner ikke noe. Finner cden, og en utgivelse med 3 cder, noen som kjenner til denne?
Eksen fikk denne cden, jeg har den rippet på pc, men skulle gjerne hatt den mer håndfast...

mvh Trond Kjetil

Topp Bunn