Geir_O
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 21.03.2002
- Antall liker
- 19
Jeg måtte bare gjøre det. Har nettop lyttet til "Comfortably Numb" på Roger Waters DVD "In the Flesh" Det var denne DVD'en som fikk meg til å kjøpe DVD-spiller i første omgang. Med de musikerne Waters har med her - Doyle Bramhall II, Graham Broad, Jon Carin, Snowy White m.flere- blir de viktigste Pink Floyd låtene og mange av Waters solo låter spilt i en versjon som sannelig - enten du tror det eller ei - er hinsides Pink Floyd og - ja- David Gilmour, en av mine favoritt gitarister, blir rundspilt av spesielt Doyle Bramhall II. Alle sporene her, f.eks Mother, men ikke minst min store favoritt (og sikkert mange andres) "Comfortably Numb" er vel min ultimate ståpels og utløsning. Spesielt på ad liben her hvor Doyle Bramhall II og Snowy White veksler mellom Doyles skarpe og presise Stratocaster og Snowys Les Paul med den store varme tonen, er enhver Pink elskers store orgasme. Slik musikk må selvfølgelig spilles før midnatt og på full guffe. (Purken på døra er ikke noe særlig). Er ikke alle unisont enige om dette
Måtte bare få dette av brystet
Mvh
PS. I vekslingen her mellom Doyle og Snowy her er det et perfekt eksempel på forskjellen mellom Fender Stratocaster og Gibson Les Paul. (Begge Ikoner innen rock).
Måtte bare få dette av brystet
Mvh
PS. I vekslingen her mellom Doyle og Snowy her er det et perfekt eksempel på forskjellen mellom Fender Stratocaster og Gibson Les Paul. (Begge Ikoner innen rock).