Mobiltelefoner og audiorelatert strømming, blåtann og datafiler

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • S

    svk

    Gjest
    lenge siden jeg har brukt god klokkene. ser ikke ut som onplus og e5 er en god match. bare støy og harking. måtte dra fram min gamle iphone5. tipper dette er software relatert til oneplus
     
    D

    Danke

    Gjest
    har også et Lenovo 10" brett. kosta 1000kr. er i treigeste laget. TAB A er en bedre opplevelse
    Blir det nettbrett til meg engang så velger jeg Huawei, de er så pene og har så fin skjerm..

    Men ungen må ha en Lenovo, de er solid bygget... Er vel tredje tab han har nå og den varer...

    En Samsung er gått hen, og en Huawei har vi liggende med knust skjerm.. Irriterende at ingen rundomkring driver med service... Jeg vet de har service i andre mer Kultiverte land feks over there i statene, i de befolkede delene av Europa og i Asia.....
     
    S

    svk

    Gjest
    etter å ha lastet ned android 9. så virker ikke min e5 i det heletatt. lyden kommer ut mobilens høytaler
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Bluetooth problemer i Android 9 altså? Hmmm ikke bra
     
    S

    svk

    Gjest
    ikke bt problemer. men usb problemer. har best otg adapter. får prøve det først.har 2 usb innganger på e5. om ikke så får jeg kjøpe ny forsterker
     
    D

    Danke

    Gjest
    ikke bt problemer. men usb problemer. har best otg adapter. får prøve det først.har 2 usb innganger på e5. om ikke så får jeg kjøpe ny forsterker
    Har du sett i utvikler alternativene og nedtrekkskuffen når du kobler til?

    Når man har nytt operativsystem så må man ofte gå igjennom ting på nytt noen ganger... Før evnt Mobilen lærer seg hva du skal. Tenk på at det er maaange som skal koble til usb å ikke bruke lyd feks... HArdisk, Skjerm, minne osv osv...
     
    D

    Danke

    Gjest
    Jeg har jo Oreo, men på USB i utvikler så står det -Velg USB konfigurasjon og der står det MTP

    Jeg kan også velge LYDKILDE, og jeg mener at dette er i nedtrekk når man kobler til også, men man må aktivere det enten i nedtrekk eller utvikler.
     
    S

    svk

    Gjest
    prøvde det igår. kunne velge midi, filoverføring, kun lading.
    pluss noen andre.
    prøvde alle
     
    D

    Danke

    Gjest
    prøvde det igår. kunne velge midi, filoverføring, kun lading.
    pluss noen andre.
    prøvde alle
    Gå inn på Utvikler og se om du finner LYDKILDE....

    Tror du snakker om nedtrekksmenyen her, den har heller ikke LYDKILDE på min tror jeg

    Bare Lading, MTP og filoverføring
     
    S

    svk

    Gjest
    sjekket der nå. fant ikke noe spes. skal teste med otg adapter. er på vei i posten
     
    D

    Danke

    Gjest
    Jeg vil gjerne anbefale en genial lydkontroll app.

    Dette er ikke så lett med Android.

    Men Degauss Labs gjør at du kan kontrollere alt med headphone knapper. Og jeg er bare into headphone jack med kontroller...

    Skrotet en Sony app til fordel for Degauss. Den legger seg smart oppå alle apper du bruker til lyd samt har google tale..
     

    rocknrolla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.09.2009
    Innlegg
    312
    Antall liker
    22
    Sted
    Florø
    Torget vurderinger
    1
    Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine ;)
     
    D

    Danke

    Gjest
    Lurer på om jeg skal prøve de?

    199 for kvalitet.

    https://www.luxify.se
    Mytrendyphone kan jo gi en original Huawei eller Sammy sikkert?

    I audiokabler er meningene delte...

    Faktisk er flertallet mot kvalitet...
    Selvom de sef alltid har hatt kvalitet selv.


    I mobilkabler er det annerledes, lading og digital.
     

    rocknrolla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.09.2009
    Innlegg
    312
    Antall liker
    22
    Sted
    Florø
    Torget vurderinger
    1
    Do it. Prisen er vel omtrent som en bensinstasjonladekabel so kan vel umulig være so mykje dårligere.
     
    D

    Danke

    Gjest
    At det funker er det viktigste og at kontakten er god..

    Flere jeg har kjøpt på Digitalbutikk, Clas osv har ikke funket, dvs dårlig kontakt.. Dette var iphone, reklamerte og hentet ny, funket ikke...

    Fikk pengene tilbake og kjøpte originalt fra mytrendyphone.. Funket og funker ennå 1 år etter kjøp.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Skjermbeskyttelsen som skulle være til P10 passet ikke heller,, Mobilestore.se eller noe sånt..

    Synlig glippe på hver side av skjermen, altså dekker ikke hele..

    Ringte Huawei og han rådet meg til å kjøpe på Kjell & Company, merket heter Linacell.
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine ;)
    Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da.... :) :)
     

    rocknrolla

    Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    09.09.2009
    Innlegg
    312
    Antall liker
    22
    Sted
    Florø
    Torget vurderinger
    1
    Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine ;)
    Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da.... :) :)
    Ja bildene er veldig bra , både på Iphone og Huawei pro , men vi kom vel fram til at det var vel kanskje ikkje helt verdt prisen vs lg . For min del var vel lyden også utslagsgivende vs nokia sin tilsvarende modell .
     
    D

    Danke

    Gjest
    Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine ;)
    Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da.... :) :)
    Gratulerer så mye med rå mobil [emoji846], håper du kommer med rapport om erfaringer..

    Spennende..
     
    S

    svk

    Gjest
    har nå gitt opp telia og ice sitt nett. bytter nå til telenors nett for å få wifi tale som fungerer. finnes det noen rimlige mobile bredbånds levrandører.?telio til 149 for 5gig er det rimligeste jeg finner. er det noen som slår de? jeg trenger ikke mer enn ca 2gig
     

    Daniel62

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    09.04.2014
    Innlegg
    2.545
    Antall liker
    784
    Har no fått brukt lg v30 ei stund og er veldig fornøgd . knappen på baksida tar litt tilvenning ellers fungerer den supert. Samenligner den en del med Huawei pro og iphone x som mine kollegaer har og konseus er vel at enten er lg et godt kjøp eller so har dei betalt alt for mykje for sine ;)
    Jr har kjøpt nye IPhone Xs Max og jeg må nok innse at den tar bedre bilder enn min kjære LG V30....... Men så var det vidvinkel og Quad DAC da.... :) :)
    Gratulerer så mye med rå mobil [emoji846], håper du kommer med rapport om erfaringer..

    Spennende..
    Det er ikke jeg, men sønnen, som har kjøpt Xs Max.

    Jeg lever lykkelig med LG V30 :)
     
    D

    Danke

    Gjest
    Ny stor oppdatering til Huawei P10, gjør mobil og nett raskere.

    Og endel google sikkerhet.
     
    D

    Danke

    Gjest
    Kom en stor oppdatering til Huawei P10 idag, hurtighet og google sikkerhet, noen andre som har fått?
     
    S

    svk

    Gjest
    hva nå da? bør jeg kvitte kina dingsene mine? eller bør jeg kjøpe flere?
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn