Moderering - LAN / nettverksfilter for streamer, dac eller musikkserver - Andervik Audio

Asbjørn

Rubinmedlem
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
36.283
Antall liker
34.816
Sted
Vingulmǫrk
Torget vurderinger
2
Jeg begynte å interessere meg litt for den tråden etter at et av medlemmene av heiagjengen karakteriserte tekniske spørsmål som trolling og beordret slikt ut av tråden. Det skal kanskje ikke trådstarteren / forhandleren lastes for, men det innlegget fikk stå i flere dager uten at det ble forlangt fjernet. Spørsmål om hvordan dingsene er tenkt å fungere og hvilke komponenter som kan behøve denne dingsen ble derimot fjernet nokså umiddelbart. Og da tenker jeg at firmaet ikke bare har bedt om det, men innlevert skriftlig søknad og lagt ut rød løper. Hos meg fremstår det like useriøst som å bli pælmet ut av en bruktbilselger hvis man kikker på hvor mye dekkmønster som er igjen på objektet.
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.030
Antall liker
9.310
Nei. Denne tråden vart ikke opprettet tilfeldig. Denne vart opprettet med navnet på firma med store svarte bokstaver i heddingen, sånne ting er ikke tilfeldig. Hadde den vært opprette på generelt annonsering med idiotiske snake-oil produkter hadde jeg ikke offret en eneste bokstav her.
men når navnet på firma lyser mitt i tryne på meg, samt jeg kjenner personen og hvet hva han står for, synest jeg dette er meget urettferdig.
samt forhanddømme et produkt som virker meget bra. Å kalle produkter for svindel og tulle produkt bare ved å lese en annonse uten i det heletatt ha prøvd det, er helt hårseiende. Samt at alle komponentene i dette filter er oppgitt. Dei med kometanse på slikt vet utmerket hva disse kan brukes til, og i hvilken sammenheng.

Men når dei ikke får det svaret som dem har forventet blir det et ramaskrik/kverulering uten grenser.
LAN / nettverksfilter er et ukjent produkt for mange, men svært viktig for å oppnå kvalitet på streaming lyden.
Dette er første setning i annonsen. Allerede her burde røde varsellamper lyse.
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Jeg personlig syntes det er trist at det er @Geiren , som er talsperson for dette firmaet, og ikke ansvarlig eier for firmaet....
Får du betalt eller avslag på produkter for dette ?
Annsvarlig eier er på jobb, ikke alle som kan sitte på HFS hele dagen å fremme sin missnøye.
Nei. Jeg får ikke betalt for noe. Jeg synest det er meget trist å sverte et firma/person sån som der gjør uten grunnlag.
Ja. Jeg har fått avslag på MolaMola Tambaqui dac,en jeg kjøpte for det var et inntrodusjonstilbud,for at det var den første i landet. Jeg forhandsbestilte den, ventet nesten et År på den.
HiFi kolega av meg fikk også avslag på tilsvarende dac. Så jeg har vel ikke noen større fordeler enn andre som hennvender seg til han og får et tibud.
 
Sist redigert:
2

2xJ

Gjest
Annsvarlig eier er på jobb, ikke alle som kan sitte på HFS hele dagen å fremme sin missnøye.
Nei. Jeg får ikke betalt for noe. Jeg synest det er meget trist å sverte et firma/person sån som der gjør uten grunnlag.
Ja. Jeg har fått avslag på MolaMola Tambaqui dac,en jeg kjøpte for det var et inntrodusjonstilbud,for at det var den første i landet. Jeg forhandsbestilte den, ventet nesten et År på den.
HiFi kolega av meg fikk også avslag på tisvarende dac. Så jeg har vel ikke noen større fordeler enn andre som hennvender seg til han og får et tibud.
Les startinnlegget engang til, dette omhandler selve modereringen, måten innlegg ble slettet på.
Denne tråden ommhandler ikke selve produktet.
Og det er fremdeles rart at du går i bresjen og ikke AA....
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Les startinnlegget engang til, dette omhandler selve modereringen, måten innlegg ble slettet på.
Denne tråden ommhandler ikke selve produktet.
Og det er fremdeles rart at du går i bresjen og ikke AA....
Det står forsatt Andervik Audio der. Navnet kunne du Meget enket lat være å tatt med.
Det skreiv eg lenger oppe her om hvorfor AA ikke er her. Men det betyr ingen ting, bare å dure i vei.
 
2

2xJ

Gjest
Tråden omhandler Andervik Audio sin moderering, og navnet må vi jo ha med....
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Dette er første setning i annonsen. Allerede her burde røde varsellamper lyse.
Den har jeg lest! .
Der ser du hvor forskjell det er på folk. Det var akkuratt det som fattet min inntresse for filteret. Etter disse kom i hus å vart sett inn i systemmet mitt angrer jeg ikke et sekund, er ikke det litt rart....
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Tråden omhandler Andervik Audio sin moderering, og navnet må vi jo ha med....
Nettopp!
Så du mener det er kun han som skal svi for all påståtte snake-oil produktene som blir solgt i annonser. Kun en annonse om et filter.
Jeg skulle skjønt det, hadde du tatt for deg generelt alle slike annonser Uten å dra navn på noen personer eller firma.
 
Sist redigert:
  • Wow
Reaksjoner: 2xJ

Helge.A

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.01.2006
Innlegg
129
Antall liker
102
Nei. Denne tråden vart ikke opprettet tilfeldig. Denne vart opprettet med navnet på firma med store svarte bokstaver i heddingen, sånne ting er ikke tilfeldig. Hadde den vært opprette på generelt annonsering med idiotiske snake-oil produkter hadde jeg ikke offret en eneste bokstav her.
men når navnet på firma lyser mitt i tryne på meg, samt jeg kjenner personen og hvet hva han står for, synest jeg dette er meget urettferdig.
samt forhanddømme et produkt som virker meget bra. Å kalle produkter for svindel og tulle produkt bare ved å lese en annonse uten i det heletatt ha prøvd det, er helt hårseiende. Samt at alle komponentene i dette filter er oppgitt. Dei med kometanse på slikt vet utmerket hva disse kan brukes til, og i hvilken sammenheng.

Men når dei ikke får det svaret som dem har forventet blir det et ramaskrik/kverulering uten grenser.
Produktet det reklameres for i nevnte annonse fra fra Andervik Audio ER svindel.
Det hjelper null, niks, nada på lydkvaliteten på streaminglyd slik det fremstilles i annonsen.
Jeg anbefaler ingen å kjøpe et slikt produkt før noen kan levere objektiv, etterprøvbar dokumentasjon på hvordan og hvorfor det virker.
 

Geiren

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.03.2005
Innlegg
1.304
Antall liker
1.436
Sted
Foten av Jotunheimen
Torget vurderinger
1
Av full respekt for trådstarter trekker jeg meg ut av denne tråden nå. Jeg ser at han må ha noe teskjeer til overs for å moderere videre.
Sjølv Takk Lykke til videre.
 
Sist redigert:

H.R

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.12.2008
Innlegg
8.078
Antall liker
6.491
Sted
Jessheim | Ullensaker
Torget vurderinger
5
Når tvilsomme produkter ikke tåler tekniske spørsmål slettes, , så får det jo alle her til å fremstå som idioter, folk uten sunn skepsis. Da vil jo modereringen enkelt kunne brukes til å vise andre idi... folk uten sunn skepsis å vise produktenes fortreffelighet.
Selv synes jeg det er ok at man har en ekstra varsom fremtoning i forside tråder slik at moderering er unødvendig selv om i dette tilfellet åpenbart har gått for langt
 
Topp Bunn