Diverse Morsmelk. Helvete, hun klarte det.

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
8.965
Antall liker
12.827
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Kona sendte meg en sms i dag. Kjøp brød og kokosmelk på vei hjem fra jobb. Aahh, tenkte jeg. Kyllingcurryen hun lager er høyt verdsatt. (hun er fagkokk og legger sjela si i smaksopplevelser) Jeg kom hjem og kjente duften av deilig currykyling. "Den er klar" sa hun. Ok tenkte jeg, putta kokosmelka i kjøkkenskapet og satte meg ned og nøyt maten.
......"hvordan smakte morsmelken?"
Helvete.....%#!!&€~»*+/!‰µ¢¥§½

Ååååhh, derfor hun ikke trengte kokosmelka ja.....

Hun klarte ikke å lure meg med den førstefødte, men nå med nr to gikk det pokker meg bare under 3 mnd før hun klarte det.
B
 
Sist redigert:

AlfdB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.04.2014
Innlegg
225
Antall liker
92
He-he! Men nå er det slik at damene lurer oss både jevnt og trutt....:rolleyes: Vi tror vi er det sterke kjønn osv...
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.974
Antall liker
81.771
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Minner meg om min søster som var på besøk hos en venninne, der ble servert vafler og etter at fatet var tomt, brøt vertinnen hemmeligheten om at vaffelrøren var laget med morsmelk. Siste gang min søster spiser "hjemmelaget" på besøk hos andre. YACK!
 

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
8.965
Antall liker
12.827
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Takkk bambado. Koselig å være pappa til to smågutter litt seint i livet. Det holder en ung lenger samtidig som man oppdager mye nytt og fint på livets vei.

Morsmelk er sikkert næringsrikt, men det er spesielt to ting jeg i voksen har litt fobier for........edderkopper og morsmelk.
Vi er alle forskjellige...
B
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.974
Antall liker
81.771
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Noen som har sett filmen "Kingpin"? Hvis ikke, se her:

 

bambadoo

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
11.10.2002
Innlegg
22.082
Antall liker
10.486
Sted
Lørenskog
Torget vurderinger
16
Har selv en smårolling på snart 3 mnd her... Aktiv liten krabat det.
Morsmelk i gryta har jeg tilgode å få servert :)
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.539
Antall liker
27.477
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
Sånn rent faglig er jeg imponert over melkeytelsen her- nok til ungen + overskudd til en karrikyllinggryte. Godt avlsmateriale og optimal foring! ;)

mvh
 

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
8.965
Antall liker
12.827
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Hos meg sitter kjerringa i sofaen med el. pumpe på puppen.....brrr,brrr,brrr,...brrrrrr...…brrrrr.…..…brrrrrr....tror den har tre hastigheter. For et leven. Og når pumpa holder kjeft, så skriker minsten. Dessverre er hifi'en min i samme rom. Har hørt kanskje 3-4 timer musikk de siste 3 mnd.
Det blir bedre senere....sommeren kommer snart.
Carpe diem
B
 

Stein 99

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.11.2009
Innlegg
1.596
Antall liker
910
Ja,kvinner kan lure oss i så mangt.Husk 11-17% av barna har feil far, hvis man tror på den statistikken.
 

Anonym

Æresmedlem
Ble medlem
08.08.2008
Innlegg
11.400
Antall liker
1.135
Torget vurderinger
4
Hos meg sitter kjerringa i sofaen med el. pumpe på puppen.....brrr,brrr,brrr,...brrrrrr...…brrrrr.…..…brrrrrr....tror den har tre hastigheter. For et leven. Og når pumpa holder kjeft, så skriker minsten. Dessverre er hifi'en min i samme rom. Har hørt kanskje 3-4 timer musikk de siste 3 mnd.
Det blir bedre senere....sommeren kommer snart.
Carpe diem
B
Hvis det er noen trøst så kom jeg hjem sammen med min snørrete 1 åring og fant en sånn pumpe som min samboer hadde lånt. Jeg trudde det var en elektrisk snørrsuger og tok slangen i nesa på ungen.
 

ThomasO

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.12.2004
Innlegg
552
Antall liker
284
Sted
Skien
Torget vurderinger
1
Genial kone da! Så langt den mest originale måten å formidle det budskapet på :D Gratulerer så mye!
 

Pink_Panther

Æresmedlem
Ble medlem
23.03.2006
Innlegg
19.030
Antall liker
9.310
Vær glad hun ikke vipper ut puppen og tilbyr kaffegjestene fløte.
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
Men.... hvordan smakte morsmelken?
 

oseanna

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
14.05.2007
Innlegg
182
Antall liker
126
Torget vurderinger
1
Sivilisasjon er underlige greier. Å drikke melk fra en pupp etter ettårsalder er tabu men å drikke melk fra et kujur er helt OK.
 

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
8.965
Antall liker
12.827
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Ja, jeg er vel litt pysete kanskje, men venter likevel med kyllingcurry til hun har kommet ut av ammetåka om ca. 10 mnd.
 

Fenalaar

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.05.2002
Innlegg
8.474
Antall liker
6.793
Sted
Narvik
Torget vurderinger
3
Hmm - det at hun lurte i deg morsmelk, kan vel også ses som payback for at du fikk lurt noe i hun for 9 måneder og noe siden... 😜
 

BT

Æresmedlem
Ble medlem
13.10.2005
Innlegg
20.948
Antall liker
6.128
Sivilisasjon er underlige greier. Å drikke melk fra en pupp etter ettårsalder er tabu men å drikke melk fra et kujur er helt OK.
Det vanligste er vel via en kartong og et glass.
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.561
Antall liker
13.023
De barskeste lager (og spiser) morkakeragu.
 

tkr

Æresmedlem
Ble medlem
27.03.2007
Innlegg
20.539
Antall liker
27.477
Sted
Nede i fjæresteinene
Torget vurderinger
2
De barskeste lager (og spiser) morkakeragu.
Vet ikke helt om det er helsesamt for en mann med alt det progesteronet og koriongonadotropinet den inneholder. Virker som en surefire måte å få samme bh-størrelse som madammen. Tror jeg står over....

mvh
 

weld77

Æresmedlem
Ble medlem
19.09.2014
Innlegg
20.561
Antall liker
13.023
De barskeste lager (og spiser) morkakeragu.
Vet ikke helt om det er helsesamt for en mann med alt det progesteronet og koriongonadotropinet den inneholder. Virker som en surefire måte å få samme bh-størrelse som madammen. Tror jeg står over....

mvh
Las om det en gang - visstnok vanlig i en del stammesamfunn siden den er ekstremt næringsrik. Personlig stod jeg over begge gangene jeg hadde muligheten og angrer ikke på det. Har spist mye rart men føler ikke noen stor trang til å smake noe slikt.
 

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Innlegg
12.495
Antall liker
2.925
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Sørg bare for avvenning - i tide (på de små altså...)

 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.630
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
Minner meg om min søster som var på besøk hos en venninne, der ble servert vafler og etter at fatet var tomt, brøt vertinnen hemmeligheten om at vaffelrøren var laget med morsmelk. Siste gang min søster spiser "hjemmelaget" på besøk hos andre. YACK!
?
Kumelk går da helt fint, og jeg er sikker på at vertinnen på alle mulige vis er mer hygienisk og apetittelig enn de fleste kyr. Morsmelkvafler vil jeg ikke ha skrupler med i det hele tatt. Det måtte da være fordi jeg tok maten fra babyen i så fall. :)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.974
Antall liker
81.771
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
Minner meg om min søster som var på besøk hos en venninne, der ble servert vafler og etter at fatet var tomt, brøt vertinnen hemmeligheten om at vaffelrøren var laget med morsmelk. Siste gang min søster spiser "hjemmelaget" på besøk hos andre. YACK!
?
Kumelk går da helt fint, og jeg er sikker på at vertinnen på alle mulige vis er mer hygienisk og apetittelig enn de fleste kyr. Morsmelkvafler vil jeg ikke ha skrupler med i det hele tatt. Det måtte da være fordi jeg tok maten fra babyen i så fall. :)
minstekravet er vel å opplyse om det på forhånd, synes du ikke?
 

xerxes

Hi-Fi freak
Ble medlem
08.01.2005
Innlegg
9.630
Antall liker
5.276
Sted
Holmestrand
Minner meg om min søster som var på besøk hos en venninne, der ble servert vafler og etter at fatet var tomt, brøt vertinnen hemmeligheten om at vaffelrøren var laget med morsmelk. Siste gang min søster spiser "hjemmelaget" på besøk hos andre. YACK!
?
Kumelk går da helt fint, og jeg er sikker på at vertinnen på alle mulige vis er mer hygienisk og apetittelig enn de fleste kyr. Morsmelkvafler vil jeg ikke ha skrupler med i det hele tatt. Det måtte da være fordi jeg tok maten fra babyen i så fall. :)
minstekravet er vel å opplyse om det på forhånd, synes du ikke?
Kanskje det.
De fleste av oss spiser daglig industrimat med en lang rekke tilsetninger vi ikke vet om, eller kjenner effekten til. Så jeg vil ikke ha reagert med annet enn interesse. :)
 

TT.

The smooth jazz guy! 😉🇳🇴
Ble medlem
15.11.2007
Innlegg
39.974
Antall liker
81.771
Sted
Knapstad
Torget vurderinger
96
I vår kultur har vi liten eller ingen tradisjon for å benytte kroppsvæsker fra mennesker i husholdningsøyemed, kanskje derfor man ofte reagerer med vemmelse når dette benyttes. Husker fortsatt saken der et gatekjøkken i hovedstaden serverte kebab med saus iblandet kroppsvæsker. Dette ble selvfølgelig førstesidestoff i den tabloide dagspresse. Uten videre sammenlignelse selvfølgelig. Bon apetit!
 
Topp Bunn