Morsom vinylspillerunderlag

emotikon

Æresmedlem
Ble medlem
24.10.2004
Antall liker
2.999
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg liker orange jeg :)

Fikk ikke akkurat stående applaus for utseendet sist denne ble omtalt her på hfs.
Har ikke prøvd denne selv.
Mulig noen andre har?

Vinylguru

Hi-Fi interessert
Ble medlem
09.03.2007
Antall liker
3
Den var jo litt kul da :D Spørs hvordan den funker. Hvis luften siver ut, da blir det bare tull :D

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Antall liker
1.151
Torget vurderinger
7
Gir nok en farget, men luftig lyd

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Antall liker
9.363
Torget vurderinger
1
Kjøp 2 stk. squashballer, del dem i to og du har 4 stk. underlag. Squashballer får du i 3 hardheter/mykheter. Ca. pris for 2 baller er mellom 60-90 kr på sportsbutikker.

Mvh. Bjørn

RaZeR

Hi-Fi interessert
Ble medlem
22.06.2007
Antall liker
0
Torget vurderinger
1
det ligner på noe man skal ha i båten sin det der hehe

Rhesus

Hi-Fi freak
Ble medlem
23.11.2006
Antall liker
11
RaZeR skrev:
det ligner på noe man skal ha i båten sin det der hehe
Nye muligheter åpner seg. Hva med å bruke den som flytebrygge til platespilleren.....

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
he he he.....kan bli en suksess i numedalskretser,og forøvrig i buskerud kanskje....

Er det noe avslag å få på forsikring på hi fien,ved bruk av denne"flytebrygga"ved flomfare,vil den trolig redde selskaper for betydlige utbetalinger her til lands...Pass på en livline med noe slakk i bundet til racket.....he he.

mvh Espen Saatvedt.

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
HMM?? Kan en da si at denne kun egner seg for " flytende oppheng" ;) :D :D ;D ;D ::)
Mvh Jan I

SvSig

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
13.03.2005
Antall liker
29
Sted
Vaksdal
Folk som reiser mye bruker gjerne en oppblåsbar pute som ser noenlunde ut som halvparten av denne innretningen her. Den kunne kanskje ha fungert som tandempute for gode venner?

Ellers så kan sykkelslanger visstnok brukes til noenlunde det samme. En sykkelslange med litt luft i foldes sammen og man legger en eller annen plate, f. eks. en skiferplate oppå. Så pumpes slangen opp slik at platen blir frigjort fra underlaget. Til slutt plasseres komponenten oppå. Forholdsvis kreativt, men hvor bra dette er skal jeg ikke uttale meg om, jeg har ikke prøvd det selv.

Sveinung

Topp Bunn