Skal man le eller gråte? Spec: "Den er bra liksom, faren til kompisen min spiller i band ikkesant. Skjønnerdu."Et sett høyttaler til kun kr 8500, mulig å prute men skambud frabes. Må være det styggeste på FINN.
DIY høyttalere
Skal man le eller gråte? Spec: "Den er bra liksom, faren til kompisen min spiller i band ikkesant. Skjønnerdu."Et sett høyttaler til kun kr 8500, mulig å prute men skambud frabes. Må være det styggeste på FINN.
DIY høyttalere
He he ... komisk er det medmindre noen går på limpinnen. Da er det bare tragisk.Skal man le eller gråte? Spec: "Den er bra liksom, faren til kompisen min spiller i band ikkesant. Skjønnerdu."
Ordinær pris 10K for detteTror denne hører hjemme her:
![]()
Butikk - Lydprosessor SPEC RSP-AZ9EXd
Demobrukt kr 4500, basispris kr 10400. Beskrivelse SPEC modell RSP-AZ9EX Bli kjent med høyttalerne dine med denne lydprosessoren! reduserer svingningene i impedansfrekvensen til høyttaleren og absorberer motelektromotorisk strøm fra...www.hifisentralen.no
Jaggu skal du dra på og, for å få dette til å spille.
Ser nå for meg ut på bildet som at det kun er innganger ( høyre og venstre ) that's it...![]()
Du kobler nok bare pluss inn og ut, skal nok ikke mer til for å absorbere motelektromotorisk strømJaggu skal du dra på og, for å få dette til å spille.
Ser nå for meg ut på bildet som at det kun er innganger ( høyre og venstre ) that's it...![]()
På samme linje som denne....Du kobler nok bare pluss inn og ut, skal nok ikke mer til for å absorbere motelektromotorisk strøm![]()
Tror denne hører hjemme her:
![]()
Butikk - Lydprosessor SPEC RSP-AZ9EXd
Demobrukt kr 4500, basispris kr 10400. Beskrivelse SPEC modell RSP-AZ9EX Bli kjent med høyttalerne dine med denne lydprosessoren! reduserer svingningene i impedansfrekvensen til høyttaleren og absorberer motelektromotorisk strøm fra...www.hifisentralen.no
hadde et hjørne ved trondheimsveien på løkka, da jeg bodde i sverdrupsgate.Husker butikken til Arngren, var vel på Skøyen eller der i nærheten.. Masse rart der![]()
Synes det er stygt å gjøre narr av dette. Er dere klar over prisen på trelast for tiden?Men bare 7k da. Se på all innmaten!
![]()
Det hadde jeg helt glemtSynes det er stygt å gjøre narr av dette. Er dere klar over prisen på trelast for tiden?
.
.
.
.
.
.
.
.
![]()
Ikke gjør narr av de som maler høyttalerne sine. Ligger et par Kef Q90 ute på Finn og de er malt i en "nydelig" kremhvit farge !Ikke akkurat nå, men. Denne dukka opp i fb-minnene mine. En annonse på Finn for 10 år siden.
interiørpoilitiet har tatt seg til rette…
Vis vedlegget 750684
Johan-Kr
Her handler man i blide om man tar de usett![]()
Inte bara storken som kan stå på ett ben.Reklamebanner som kom her på HFS hos meg. Har den dama i midten bare ett ben eller er hun montert på en stolpe? hehe
Vis vedlegget 751661
Derav prisavslaget. Kjøper du bare en sko får du 40% avslag.Reklamebanner som kom her på HFS hos meg. Har den dama i midten bare ett ben eller er hun montert på en stolpe? hehe