Hønndjevelen
Hi-Fi freak
De er jo merka Nacamichi en gang i tiden et high end selskapSer ut som Nordost-kvalitet det der. Standard lab plugger i fancy plastc
De er jo merka Nacamichi en gang i tiden et high end selskapSer ut som Nordost-kvalitet det der. Standard lab plugger i fancy plastc
Tiltredes. De skulle beholdt en minstepris på annonser, nå er det altfor mye skrot og fjas.bare trist med slikt pr kåting søppel på finn. ikke en smule morsomt.
Nytt produkt i markedet det der.
Halve prisen hadde ikke vært sååå ille når man ser hva de ligger til salgs for.... Men noen Luxman er det jo ikkeEnten trykkfeil eller så har noen røyka noen schvære greier Fikk meg en god latter.
Marantz 2500
Marantz 2500 Receiver! Legendarisk forstærker i absolut bedste Luxman kvalitet. Yderst sjældent udbudt! Fantastisk stand og 100% serviceret! Du behøver aldrig købe forstærker igen efter at have prøvet denne.www.finn.no
Marantz model 7 og 9 i mint condition, ojessEnten trykkfeil eller så har noen røyka noen schvære greier Fikk meg en god latter.
Marantz 2500
Marantz 2500 Receiver! Legendarisk forstærker i absolut bedste Luxman kvalitet. Yderst sjældent udbudt! Fantastisk stand og 100% serviceret! Du behøver aldrig købe forstærker igen efter at have prøvet denne.www.finn.no
Og 14 av de roter på loftet for å finne igjen sin egen gamle for å legge den ut på finn.12 stk som har lagt til som favoritt til nå.
De har sine entusiaster slike også. Det er flere forskjellige trossamfunn ikke minst innen hifi.Marantz model 7 og 9 i mint condition, ojess
En 70talls tranny receiver not so much
Du mener vannkokkeren?Hva var morsomt med vannkokeren 211. ?
Jeg forstod nesten ingen ting av denne teksten. Trodde først at Katenne var et sært pikenavn..
Har jobbet med blant annet varmeovner på NEMKO.Nytt produkt i markedet det der.
I Finland er den lansert som "Ei saa peittää"
Hvis det er linselusene i sidespeilet, så ere greit for meg
Stemmer, men artig læll.Ikke så veldig bra photoshop det der.