Hei
Lurte igrunn på om noen her inne er god på hvilke regler som gjelder eller hva som kan oppnås ved å gå videre med en sak jeg har.
Jeg mottok den 22/8 et hovedkort av nevnte merke.
Da jeg åpnet dette og skulle sjekke, merket jeg at det plastdekselet som normalt ligger over cpu socket ikke var der, samt at flere pins på selve socket var brukket, skjeve, minst 15-20 stk.
Jeg sendte en mail til Multicom, hvor de sa det var bare å sende tilbake.
Kort tid etter får jeg beskjed om at saken er avsluttet og kortet ble sendt tilbake til meg i samme tilstand. Grunn var at dette var helt nytt og sendt direkte fra AsRock, som hadde blitt informert om dette og mente det umulig kunne skje, da kortet ikke ble pakket av mennesker og da ikke kunne være menneskelig svikt. Ergo sier de egentlig at dette umulig kunne ha skjedd, med mindre det ble gjort av meg
Det er viktig for meg å nevne at jeg er erfaren ang det å bygge pc, jeg har bygget dusinvis maskiner, både til bekjente og meg. Jeg fikk ALDRI sjans til å teste dette, ei heller gå så langt at cpu legges i socket, noe som er en tildels veldig enkel sak. Jeg er også en ærlig perosn, som ikke hadde giddet å gjøre en sak ut av det, hvis jeg gjorde en feil...Men, dette er ABsolutt ikke tilfellet her, men jeg kan jo på ingen måte bevise det
Så sak avsluttet, får ikke nytt hovedkort og 1700,- ut av vindu
Er det på noen måte noe å gjøre her, eller er det en lost case i utgangspunktet tror dere..?
Veldig skuffet må jeg si dette er og bittert. Hva som har skjedd og hvordan, vet jeg ikke, men en skulle tro det ikke hadde kostet multicom så mye å vært mer behjelpelig
Lurte igrunn på om noen her inne er god på hvilke regler som gjelder eller hva som kan oppnås ved å gå videre med en sak jeg har.
Jeg mottok den 22/8 et hovedkort av nevnte merke.
Da jeg åpnet dette og skulle sjekke, merket jeg at det plastdekselet som normalt ligger over cpu socket ikke var der, samt at flere pins på selve socket var brukket, skjeve, minst 15-20 stk.
Jeg sendte en mail til Multicom, hvor de sa det var bare å sende tilbake.
Kort tid etter får jeg beskjed om at saken er avsluttet og kortet ble sendt tilbake til meg i samme tilstand. Grunn var at dette var helt nytt og sendt direkte fra AsRock, som hadde blitt informert om dette og mente det umulig kunne skje, da kortet ikke ble pakket av mennesker og da ikke kunne være menneskelig svikt. Ergo sier de egentlig at dette umulig kunne ha skjedd, med mindre det ble gjort av meg
Det er viktig for meg å nevne at jeg er erfaren ang det å bygge pc, jeg har bygget dusinvis maskiner, både til bekjente og meg. Jeg fikk ALDRI sjans til å teste dette, ei heller gå så langt at cpu legges i socket, noe som er en tildels veldig enkel sak. Jeg er også en ærlig perosn, som ikke hadde giddet å gjøre en sak ut av det, hvis jeg gjorde en feil...Men, dette er ABsolutt ikke tilfellet her, men jeg kan jo på ingen måte bevise det
Så sak avsluttet, får ikke nytt hovedkort og 1700,- ut av vindu
Er det på noen måte noe å gjøre her, eller er det en lost case i utgangspunktet tror dere..?
Veldig skuffet må jeg si dette er og bittert. Hva som har skjedd og hvordan, vet jeg ikke, men en skulle tro det ikke hadde kostet multicom så mye å vært mer behjelpelig
Sist redigert: