Hva virker mest ærlig og troverdig?
Å si at man er fornøyd med et produkt, punktum.
Å si at man er fornøyd med et produkt, men samtidig peke på ting som for andre kan være av betydning for om man ønsker dette produktet eller ikke?
Må man enten være 100 % fornøyd eller 100 % misfonøyd, er det derfor det alltid blir så mye krangel og bråk her inne? Synes det virker som det fort går prestisje i å skryte av det produktet man selv har valgt, uten å nødvendigvis kjenne så godt til alternativene.
Jeg er fornøyd ja, men jeg har ikke prøvd flere enn denne og en annen liten billig sak som man plugger rett inn og flytter over filer vha. usb og den var egentlig helt grei til mitt bruk, men hadde for liten plass.
Om jeg kunne sortere og legge sangene i mapper som man gjør i explorer så hadde dette vært greit nok for meg. Jeg bruker mest miks-sanger (random) funksjonen uansett, så da er det ett fett, men om man leter etter en spesiell sang så er det selvsagt enklere da man kan lete både på navn på artist, sang osv.
En annen ting som jeg heller ikke var så veldig begeistret for er at den lades opp gjennom tilkobling til pc, og det følger ikke med kabel som kan lade den på annen måte, dette er jo litt upraktisk om man skal på en lengre tur, og ikke har tilgang på pc.