Jeg har solgt min trofaste Squeezebox Classic fordi jeg ville ha støtte for Spotify og tenkte på å kjøpe en Touch. Dette virket som en god løsning. Etterhvert begynte jeg å tenke litt på hva jeg egentlig har bruk for av kilder i anlegget, i tillegg til vinyl.
Jeg konkluderte med at jeg vil ha følgende funksjonalitet:
1. Spille sølvdisker (bd, dvd og cd)
2. Streame musikk fra NAS (flac)
3. Streame film fra NAS (mkv/avi/xvid)
4. Streame Spotify/nettradio
Så er spørsmålet hva som blir den beste løsningen.
Jeg har en Cambridge 751 BD som i utgangspunktet gjør alt det der unntatt spotify. Quick-fix er sånt sett å kjøpe en Touch, så tar den all musikk (unntatt CD og DVD-A).
Spørsmålet blir derfor todelt:
1. Finnes det en god én-boks løsning som gjør alt dette?
2. Blir det kvalitetsforskjell i filmavspilling sammenlignet med Cambridge 751BD?
Jeg har sett på Dune HD Max, men finner ikke ut om den støtter Spotify. Gjør den ikke det er det litt bortkastet å selge 751'en.
Skal jeg bare kjøpe en SB Touch, gjøre de oppgraderingene via software og ikke se meg tilbake?
-Tore
Jeg konkluderte med at jeg vil ha følgende funksjonalitet:
1. Spille sølvdisker (bd, dvd og cd)
2. Streame musikk fra NAS (flac)
3. Streame film fra NAS (mkv/avi/xvid)
4. Streame Spotify/nettradio
Så er spørsmålet hva som blir den beste løsningen.
Jeg har en Cambridge 751 BD som i utgangspunktet gjør alt det der unntatt spotify. Quick-fix er sånt sett å kjøpe en Touch, så tar den all musikk (unntatt CD og DVD-A).
Spørsmålet blir derfor todelt:
1. Finnes det en god én-boks løsning som gjør alt dette?
2. Blir det kvalitetsforskjell i filmavspilling sammenlignet med Cambridge 751BD?
Jeg har sett på Dune HD Max, men finner ikke ut om den støtter Spotify. Gjør den ikke det er det litt bortkastet å selge 751'en.
Skal jeg bare kjøpe en SB Touch, gjøre de oppgraderingene via software og ikke se meg tilbake?
-Tore