Multinick, profiler og besvarelser her på HFS..

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
I den siste tiden så har det florert med multinick og antageligvis en mann eller dame bak mange forskjellige profiler..
Hva er poenget.?
Om de har noe seriøst å fortelle oss andre eller spørre om, hvorfor skjule seg bak et annet nick eller profil.?

Syns dette begynner å bli et stort problem her på HFS, hva mener dere.?

Håper virkelig denne får lov til å stå under denne tråden, for veldig mange av svarene fra de med multinick og profiler, herjer veldig mye i de trådene her..
Kjell
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Er enig Rotekroken, men det er jævli morro viss man vet hvem som står bak 2-3 profiler, og de ikke vet de selv ;D
 

toref

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.04.2006
Innlegg
2.174
Antall liker
38
Sted
Trondheim
Hei Kjell! Skjønner at man kan bli frustrert. Men det er ikke noe problem for meg om andre gjør dette. Min eventuelle tillit til en identitet her på HFS strekker seg ikke spesielt langt før jeg har hatt personlig kontakt uansett. Jeg tenker bare at det må være slitsomt å holde orden på flere identinteter, så jeg skjønner ikkke helt hvorfor noen gidder...

Mvh
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Vermin skrev:
Er enig Rotekroken, men det er jævli morro viss man vet hvem som står bak 2-3 profiler, og de ikke vet de selv ;D
Tror faktisk jeg vet hvem en av de er ;)
Så er det en annen som har vært så "smart" at han har lagt igjen forskjellige spor, så du faktisk kan finne ut hvor han bor og hva han heter, det er LITE smart når man holder på å lage kvalme for andre.! :p

Vi har jo en felles bekjent som har byttet nick 2-3 ganger det siste året, men han legger ikke skjul på det......og alle vet jo hvem han egentlig er ;D
Så slike som han syns jeg er helt greit, han spiller med åpne kort og skjuler seg ikke bak noe annet..
Kjell
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Rotekroken skrev:
Vermin skrev:
Er enig Rotekroken, men det er jævli morro viss man vet hvem som står bak 2-3 profiler, og de ikke vet de selv ;D
Tror faktisk jeg vet hvem en av de er ;)
Så er det en annen som har vært så "smart" at han har lagt igjen forskjellige spor, så du faktisk kan finne ut hvor han bor og hva han heter, det er LITE smart når man holder på å lage kvalme for andre.! :p

Vi har jo en felles bekjent som har byttet nick 2-3 ganger det siste året, men han legger ikke skjul på det......og alle vet jo hvem han egentlig er ;D
Så slike som han syns jeg er helt greit, han spiller med åpne kort og skjuler seg ikke bak noe annet..
Kjell
Sistnevnte vil vel heller hevde at det er hva han heter nå han alltid har vært og ble født sånn. Og det er også ifølge loven lovlig og gifte seg dersom man er en ;D
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
toref skrev:
Hei Kjell! Skjønner at man kan bli frustrert. Men det er ikke noe problem for meg om andre gjør dette. Min eventuelle tillit til en identitet her på HFS strekker seg ikke spesielt langt før jeg har hatt personlig kontakt uansett. Jeg tenker bare at det må være slitsomt å holde orden på flere identinteter, så jeg skjønner ikkke helt hvorfor noen gidder...

Mvh
Hei Tore..
Jeg er ikke frustrert..
Men vet om flere som bruker masse av sin tid for å finne ut hvem personene er, som regel kan du gå inn og se på profilen og hva de har skrevet om, så finner du fort ut hvem det er ;)
Men for de som er litt mer ukjente og ikke så gamle i gamet, de kan bli rundlurt så det synger etter.!
Å seile slik under falsk flagg, det skulle etter min mening ikke vært lov.!

Vil ikke akkurat skrive nick her, men om du sjekker trådene som er skrevet her i dag, så kan du se en som bytter nick i samma profil ganske ofte.!
Han har også vært ufin i en del tråder, men de har blitt slettet..

Så er det kanskje noen som sitter med iexplorer med en profil, FireFox med en profil og Opera nettleser med en tredje profil, auto loggin på alle sammen, må bare se på sitt eget nick om hvem han er å åssen han skal oppføre seg, så lager han kanskje kvalme på den ene profilen, så er han medgjørlig på den andre profilen, så kan det faktisk hende at han svarer seg selv med vilje, for å forlede oss andre til å tro at det ikke er samme folkene..

Jeg fatter ikke hva i all verden de holder på med eller hvorfor, det er litt av grunnen til at jeg startet denne tråden..

Jeg kan se min egen IP adresse når jeg har skrevet noe, men jeg kan ikke se noen andre sin IP adresse..
Kanskje skulle det vært slik, at det ikke gikk an å forandre nick på en IP adresse uten samtykke fra moderatorer og at det måtte stå i profilen i minst en måned.?
Ett eller annet slik at vi hvertfall fikk redusert antall multinick og profiler her på HFS..
(bare rabler ned mine tanker til allmenheten)
Kjell
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Vermin skrev:
Rotekroken skrev:
Vermin skrev:
Er enig Rotekroken, men det er jævli morro viss man vet hvem som står bak 2-3 profiler, og de ikke vet de selv ;D
Tror faktisk jeg vet hvem en av de er ;)
Så er det en annen som har vært så "smart" at han har lagt igjen forskjellige spor, så du faktisk kan finne ut hvor han bor og hva han heter, det er LITE smart når man holder på å lage kvalme for andre.! :p

Vi har jo en felles bekjent som har byttet nick 2-3 ganger det siste året, men han legger ikke skjul på det......og alle vet jo hvem han egentlig er ;D
Så slike som han syns jeg er helt greit, han spiller med åpne kort og skjuler seg ikke bak noe annet..
Kjell
Sistnevnte vil vel heller hevde at det er hva han heter nå han alltid har vært og ble født sånn. Og det er også ifølge loven lovlig og gifte seg dersom man er en ;D
Hehehehe.. Drag Dronningen våres ja hehehe. Huff, han har blitt litt av et offer for våre dirty fantasier til tider ;D ;D ;D

Edit:
Tror jaggu han fikk det "anfallet" etter at jeg beskrev min lyd i min tråd, til å være blomstrende.?
Huff, jeg sitter her å ler så jeg rister ;D ;D
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Ser ikke det store problemet med det.
Såframt "de" ikke farer med fantestreker.I så fall er det jo bare å bruke "raport....." funksjonen her på forumet.

/jan
 

ELEL6200

Hi-Fi freak
Ble medlem
13.08.2004
Innlegg
1.434
Antall liker
117
Vermin skrev:
Er enig Rotekroken, men det er jævli morro viss man vet hvem som står bak 2-3 profiler, og de ikke vet de selv ;D
;D ;D

Nei, HFS er såpass kjedelig for tiden at jeg håper det er flere som får seg flere nick. Ingenting på HFS er morsomere enn personer med mange nick som diskuterer med seg selv, svarer på egne innlegg og gjerne skryter av eget system. Kjenner desverre ikke til så mange som har flere nick, men tar gjerne i mot tips på PM slik at jeg kan få meg en god latter ;D

Lf som bare har et nick, noe som egentlig er ett for mye.
 

lakki_luke

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.03.2006
Innlegg
1.071
Antall liker
536
Sted
Jæren
Dette har vi snakket litt om tidligere.Det er vel ikke et problem,men til tider tåpelig.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,23615.0.html

Jeg kan vel forstå at noen vil bruke et annet nick enn det de er kjent for i politiske diskusjoner på off-topic hjørnet.
Men som vi har sett så blir det brukt til å gratulere seg selv med nytt utstyr.
Hva som er vitsen??Aner ikke,men hvis en har behov for å få vist frem det siste en har kjøpt så sett det i hjulbåren å kjør det en runde i nabolaget ;D
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
JanR skrev:
Ser ikke det store problemet med det.
Såframt "de" ikke farer med fantestreker.I så fall er det jo bare å bruke "raport....." funksjonen her på forumet.

/jan
Har vært 2 tilfeller av dette bare den siste uken, baset på "mine" tråder alene..
Jeg er ikke akkurat en aktiv trådstarter, så oddsen for at moderatorene og Høvdingen har hatt litt å gjøre den siste tiden, den sjansen er nok relativ stor.?

Problemet er jo at de oppfører seg som om de eier HFS, eller bruker HFS som lekeplass for å få ut det de sitter inne med, sett fra mine øyne så er de med på å ødelegge HFS med denne virksomheten..
Skal vi bare la de holde på, eller skal vi prøve å ta saken i egne hender å få gjort noe med dette.?

Jeg setter umåtelig stor pris på HFS og samholdet som er her, ønsker hvertfall ikke at store barn med multinick eller x-antall profiler skal ødelegge for alle andre..
Derfor har jeg valgt og sette mitt søkelys på denne problematikken, i et håp om at HFS kan bli et enda bedre sted å være for alle sammen..

Håper inderlig at alle skjønner at jeg kun vil HFS sitt beste med dette...........
Kjell
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
lakki_luke skrev:
Dette har vi snakket litt om tidligere.Det er vel ikke et problem,men til tider tåpelig.
http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,23615.0.html

Jeg kan vel forstå at noen vil bruke et annet nick enn det de er kjent for i politiske diskusjoner på off-topic hjørnet.
Men som vi har sett så blir det brukt til å gratulere seg selv med nytt utstyr.
Hva som er vitsen??Aner ikke,men hvis en har behov for å få vist frem det siste en har kjøpt så sett det i hjulbåren å kjør det en runde i nabolaget ;D
Ene under den tråden der har ant meg en god stund, men ikke mange.! :eek:

Selv om jeg kommer med mine politiske profetier eller andre ting, så må jeg bare stå for det..
Om jeg blander meg inn i diskusjoner på OT eller andre steder, så kan jeg ikke skjule meg bak et nick, hva i all verden er poenget med det da.?

Og hvorfor holde identiteten våres så ekstremt hemmelig.?
Min identitet er langt fra hemmelig, kanskje jeg er en av de som går mot strømmen.? :eek:
Har faktisk funnet nick som blir brukt her på HFS, andre steder..
Så det er noen som er så "smarte" at de herjer som galinger her, så kan du finne de andre steder med full ID ;D
Kjell
 

SOEDAL

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.03.2002
Innlegg
3.099
Antall liker
497
Nå blir jeg litt nyskjerrig her! Kom med noen eksempler eller link til tråder hvor samme person bruker flere nick :)
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
Rotekroken skrev:
Jeg setter umåtelig stor pris på HFS og samholdet som er her, ønsker hvertfall ikke at store barn med multinick eller x-antall profiler skal ødelegge for alle andre..
Derfor har jeg valgt og sette mitt søkelys på denne problematikken, i et håp om at HFS kan bli et enda bedre sted å være for alle sammen..

Håper inderlig at alle skjønner at jeg kun vil HFS sitt beste med dette...........
Kjell
Misforstå meg rett :)
Er det brukere som kun er ute etter å lage kvalme,leven,kverulere (vel mange av oss kverlurer vel ;) ) så er raport funksjonen grei å ha.

Regner med at "chief" holder ett våkent øye på hfs.

/jan
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
SOEDAL skrev:
Nå blir jeg litt nyskjerrig her! Kom med noen eksempler eller link til tråder hvor samme person bruker flere nick :)
Det er nok fler enn du tror.!
Vet ikke om det er lov å "henge" ut personer på denne måten.?

Anbefaler deg/dere å sjekke de som er registrert i år og som har få (under 100) innlegg og som ikke akkurat oppfører seg som ferske her på HFS..
Så kan dere se på skrivemåten og så kan dere se litt på hva de mener, så er det ikke fryktelig vanskelig å finne ut hvem personene er ;)
Kjell
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Rotekroken skrev:
SOEDAL skrev:
Nå blir jeg litt nyskjerrig her! Kom med noen eksempler eller link til tråder hvor samme person bruker flere nick :)
Det er nok fler enn du tror.!
Vet ikke om det er lov å "henge" ut personer på denne måten.?

Anbefaler deg/dere å sjekke de som er registrert i år og som har få (under 100) innlegg og som ikke akkurat oppfører seg som ferske her på HFS..
Så kan dere se på skrivemåten og så kan dere se litt på hva de mener, så er det ikke fryktelig vanskelig å finne ut hvem personene er ;)
Kjell
Yea ;D
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
JanR skrev:
Rotekroken skrev:
Jeg setter umåtelig stor pris på HFS og samholdet som er her, ønsker hvertfall ikke at store barn med multinick eller x-antall profiler skal ødelegge for alle andre..
Derfor har jeg valgt og sette mitt søkelys på denne problematikken, i et håp om at HFS kan bli et enda bedre sted å være for alle sammen..

Håper inderlig at alle skjønner at jeg kun vil HFS sitt beste med dette...........
Kjell
Misforstå meg rett :)
Er det brukere som kun er ute etter å lage kvalme,leven,kverulere (vel mange av oss kverlurer vel ;) ) så er raport funksjonen grei å ha.

Regner med at "chief" holder ett våkent øye på hfs.

/jan
Hvor mange innlegg skrives i løpet av 24 timer her inne.?
Hvor mange moderatorer har vi.?
De har nok såre strev med å følge opp alt som blir skrevet her inne, så må de ta affære der det gjelder, kanskje vedkommende får litt refs av moderatorer eller Høvdingen, så har de det gående i kanskje flere timer med en liten fillesak, bare for at en person oppfører seg dårlig..

Hva med å redusere alle de bortkastede timene å la alle ha bare ett nick her.?
En IP adresse sammen med mobil nr eller aller helst hus tlf tilknyttet til IP adressen, så skal du se at vi hvertfall ikke er +10.000 brukere her på HFS lenger ;)

Jeg er både ertete, full av en viss mann fra down under ;D, jeg er medgjørlig, jeg er provioserende, jeg er vel stort sett alle personligheter som du kan fantasere om :D
Men jeg står for det jeg sier og jeg seiler ikke under falske flagg..
De aller fleste her på HFS vet at jeg kan være både den ene og den andre, men jeg tør å si det med mitt eget flagg og jeg står for det jeg sier..
Jeg tåler å bli ertet å kødda med, jeg er ikke verre enn at jeg tør å ta igjen, uansett hvem det måtte være ;)
Vi har vel baller folkens.??

Min greie er ikke bare at vi skal ha et bedre sted å være, det er ikke bare for at Høvdingen og moderatorene skal ha litt mindre jobb, det er ikke bare for at vi alle sammen skal ha et godt samhold å kjenne litt til hverandre, det er ikke bare for at folk ikke skal skjule seg bak feige nick for at de ikke tør å stå frem i lyset..
Det er summen av alt..
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Snickers-is skrev:
Rotekroken skrev:
Hva er poenget.?
Det er jo åpenbart, det er for å vinne avstemninger om hvilken forsterkerteknologi som er best :D
Du er way off topic.!
For meg så er det en grunn til at eldste teknologien er den som får flest stemmer, jeg så ingen med samma nick som skrev i den tråden, men det kan selvfølgelig hende at det var noen som logget inn og stemte på ICE flere ganger, du skal ikke se bort fra akkurat det.!
Kjell
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
Helt enig med kroken, det blir litt fjortis når det blir operert med flere aliaser.
 

rolfozzy

Æresmedlem
Ble medlem
01.11.2005
Innlegg
16.361
Antall liker
6.540
Torget vurderinger
2
rolfozzy skrev:
Helt enig med kroken, det blir litt fjortis når det blir operert med flere aliaser.

Jeg kan støtte den.
 

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
937
Antall liker
2
Interessant tråd egentlig. Mener å ha observert noe av det samme som Rotekroken, men har ikke latt meg inspirere til å lage en tråd om det. Bra du ble inspirert Rotekroken.

Hvilken forsterkerteknologi som er best avhenger av dagsformen - tuller ;)

Litt...
 

kjoenik

Hi-Fi freak
Ble medlem
29.09.2005
Innlegg
4.284
Antall liker
2.288
Torget vurderinger
4
Er vel kanskje noen som ikke har oppført seg så fint. Og så ønsker de å starte "på en ny frisk", som de sier i Danmark...?

Er det virkelig noen som har hatt dialoger med seg selv her inne ???
Finnes jo diagnoser for slikt...
 

JanR

Rubinmedlem
Ble medlem
26.01.2006
Innlegg
32.190
Antall liker
1.529
Sted
Sarpsborg
kjoenik skrev:
Er det virkelig noen som har hatt dialoger med seg selv her inne ???
Finnes jo diagnoser for slikt...
Se 2-3 poster opp ;D ;D

/jan
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
rolfozzy skrev:
rolfozzy skrev:
Helt enig med kroken, det blir litt fjortis når det blir operert med flere aliaser.

Jeg kan støtte den.
Enda godt du også er enig med deg selv hehehe..
Huff, til tider tar du kaka, Rolf ;D ;D
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
kjoenik skrev:
Er vel kanskje noen som ikke har oppført seg så fint. Og så ønsker de å starte "på en ny frisk", som de sier i Danmark...?

Er det virkelig noen som har hatt dialoger med seg selv her inne ???
Finnes jo diagnoser for slikt...
Det er heller at de liker å være snille og greie med "berømte" profiler, så vil de vise sitt sanne ansikt når de bruker en annen profil..
Men de skjønner ikke at vi som er gode gamle rever her på HFS, vi ser og skjønner litt mer enn de kanskje vil.? 8)
Noen har jeg ikke klart å ta rotta på ennå, men jo mer jeg finner ut, jo mer usikker fremtid har de i møte ;D

Vi burde kanskje starte en støttegruppe for de som har mer enn ett aktivt nick her inne.? ::)
Støttegruppen for oss med multinick, flere profiler og splittede personligheter..
Noen som melder seg frivillig til å starte gruppen eller.? ;D
 

jane

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.06.2004
Innlegg
3.065
Antall liker
1.057
Sted
'
Kan du ikke si hva/hvem du sikter til da, istedenfor å komme med disse halvkvedede visene?

Jan E Veiset
Hvilket er navnet mitt.
 

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Innlegg
2.598
Antall liker
360
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
det kan vel være at de som har flere nick faktisk er flinke til og skjule det. de kan f.eks spille "naiv" fersk" you name it. går man inn for og skape blest så klarer man det. men det er nok noen som er flinkere til og avsløre enn andre..
 

janb

Overivrig entusiast
Ble medlem
01.03.2003
Innlegg
937
Antall liker
2
jane skrev:
Kan du ikke si hva/hvem du sikter til da, istedenfor å komme med disse halvkvedede visene?

Jan E Veiset
Hvilket er navnet mitt.
-en god idé...
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Vurderer om jeg skal lage ett nick til, og søker derfor råd. Kan jeg fek.s kalle meg "Herremin" og være en opsternasig idiot som kun sverger til ICE forsterkere og EKKJ kabler? Eller vil dere heller se "Køllami" som bruker ekte foto basert på nick til avatar, baserer alle sine utsagn og innlegg på hva "han derre" i lyd&bilde skreiv og sitter med "de derre dritfeite store sorte med store basser med rødt kantoppheng"
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
janb skrev:
jane skrev:
Kan du ikke si hva/hvem du sikter til da, istedenfor å komme med disse halvkvedede visene?

Jan E Veiset
Hvilket er navnet mitt.
-en god idé...
I frykt for represalier fra moderatorer og Høvding, så har ikke jeg lyst til å skrive om dette på åpent forum..
Men jeg vil ikke at dette skal være en hemmelighet lenger heller.!

Men ikke la dette bli en heksejakt og brenn de på bålet.!
Jeg vil bare ha dette litt mer åpent slik at det blir mindre av multinick og mange profiler som herjer her på HFS, det er stort sett gamle, kjente og berømte personligheter som har behov for å skjule seg bak nye nick og profiler..

Noen snakker sågar med seg selv i sin egen tråd, med da info i begge profilene som avslører dem..
Kanskje ikke etter at de har lest dette ;D

Se bare på hvor mange det er som ikke er med å diskuterer temaet her, som er på hugget i "alle" andre tråder..
Kanskje noen av dem har litt dårlig samvittighet.?
Kjell
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Vermin skrev:
Vurderer om jeg skal lage ett nick til, og søker derfor råd. Kan jeg fek.s kalle meg "Herremin" og være en opsternasig idiot som kun sverger til ICE forsterkere og EKKJ kabler? Eller vil dere heller se "Køllami" som bruker ekte foto basert på nick til avatar, baserer alle sine utsagn og innlegg på hva "han derre" i lyd&bilde skreiv og sitter med "de derre dritfeite store sorte med store basser med rødt kantoppheng"
Etter å ha lest dette, så er det ett nick som jeg kommer på..

Suicide
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
23.877
Antall liker
8.160
Torget vurderinger
1
Ikke i det hele tatt. Jeg har 2 nick her, som kjent, ett for meg og et for min bedrift som bare jobber der.

Mvh. Bjørn
 

Vermin

Hi-Fi freak
Ble medlem
19.09.2006
Innlegg
6.999
Antall liker
5.918
Sted
Bjerkreim
Torget vurderinger
45
Rotekroken skrev:
Vermin skrev:
Vurderer om jeg skal lage ett nick til, og søker derfor råd. Kan jeg fek.s kalle meg "Herremin" og være en opsternasig idiot som kun sverger til ICE forsterkere og EKKJ kabler? Eller vil dere heller se "Køllami" som bruker ekte foto basert på nick til avatar, baserer alle sine utsagn og innlegg på hva "han derre" i lyd&bilde skreiv og sitter med "de derre dritfeite store sorte med store basser med rødt kantoppheng"
Etter å ha lest dette, så er det ett nick som jeg kommer på..

Suicide
;D

Bare det ikke krever avatar i samme gate
 
J

Jurassic

Gjest
Rotekroken skrev:
janb skrev:
jane skrev:
Kan du ikke si hva/hvem du sikter til da, istedenfor å komme med disse halvkvedede visene?

Jan E Veiset
Hvilket er navnet mitt.
-en god idé...

Se bare på hvor mange det er som ikke er med å diskuterer temaet her, som er på hugget i "alle" andre tråder..
Kanskje noen av dem har litt dårlig samvittighet.?
Kjell
Hva om de ikke gidder å engasjere seg i en så teit tråd som det her?
 

room

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.05.2008
Innlegg
2.598
Antall liker
360
Sted
Kulturhovedstaden
Torget vurderinger
0
Helt enig rotekroken. til vanlig er det et par 3 håndfulle jeg legger merke til men ikke i denne tråden. ikke for og tråkke noen på bena, de kan jo ha andre ting de bedriver tiden med. Da "Multinick, profiler og besvarelser her på HFS.." har hat god oppslutning idag så savner jeg noen av de vanlige..... ;)
 

KHH

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2005
Innlegg
2.805
Antall liker
18
Jurassic skrev:
Rotekroken skrev:
janb skrev:
jane skrev:
Kan du ikke si hva/hvem du sikter til da, istedenfor å komme med disse halvkvedede visene?

Jan E Veiset
Hvilket er navnet mitt.
-en god idé...

Se bare på hvor mange det er som ikke er med å diskuterer temaet her, som er på hugget i "alle" andre tråder..
Kanskje noen av dem har litt dårlig samvittighet.?
Kjell
Hva om de ikke gidder å engasjere seg i en så teit tråd som det her?
Det du siterer er bare en tilleggs info til det som står over ;)
Kjell
 
Topp Bunn