HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Er det fler der ute som besitter et av disse eminete produkt ? Hva er deres inntrykk og hvilken modell har du ?
HCS skrev:Er det fler der ute som besitter et av disse eminete produkt ? Hva er deres inntrykk og hvilken modell har du ?
Skulle nesten vært med i forrige Fidelity den spilleren der? Tror ikke den står mye tilbake for EC multispiller, Cary og flere av de andre. Kevin Helverson, konstruktør av Muse, har vært en av gutta som har skrevet DVD Audio koden, så multispillere tror jg de kan litt om... ;DEndre Askeland skrev:Hei
Har vært eier av Muse Polyhymnia multispiller. Dette er en high end spiller som gir deg skikkelig valuta for pengene. Har også nå i sommer hatt den nye Muse Erato II spilleren i hus til ut-testing. Her er det tydelig at Muse har anstrengt seg. Erato II er ett nivå opp i lydkvalitet i forhold til Polyhymnia. Alt i alt er dette to meget musikalske spiller som jeg tror det vil være vanskelig å "slå", sett i forhold til prisen. Sammenligningen min er gjordt opp mot min Esoteric P-03/D-03 rigg. Muse spillerene nådde ikke helt opp til Esoteric-riggen, men det kan man ikke forvente da Esoteric er rundt 4 ganger så dyr.
Erato II har også HDMI. Dette er jo en fordel for de som også ønsker å benytte spilleren til DVD-filmer.
Hilsen
Endre
HCS skrev:Er det fler der ute som besitter et av disse eminete produkt ? Hva er deres inntrykk og hvilken modell har du ?
Var det stor forskjell på modell 9 og 10 ? ja, veldig sjeldne her, men utrolige gode. Prisen har vel litt å si for at de er så sjeldne...impulse skrev:Jeg har endel ekstremt gode erfaringer med model nine og model ten multispillere, for ikke å glemmme sluttrinnene 100 og 160. Utrolig gode ting. Ikke mye omtalt eller utbredt her hjemme, men bevares for en lydkvalitet.
Hei jeg har nettopp kjøpt meg en Erato 2 med nytt display og knapper.HCS skrev:Er det fler der ute som besitter et av disse eminete produkt ? Hva er deres inntrykk og hvilken modell har du ?
Har ikke hørt original MUSE, men fy du inn i helvete å god den ampen din er, 65fingre.!65finger skrev:Jeg har etter fattig evne forsøkt å knipse noen bilder av min Muse model 160 men jeg fremdeles eier den. Kjennere vil se at den er modifisert.
NB Klikk på bildet for å få det større
Får vel nesten svinge innom en dag å høre hva de nye beistene kan trille frem65finger skrev:Jo takk! Kommer sikkert til å angre men etterfølgerene er gode de og
Høres bra ut. Jeg ble bare litt skeptisk til at boksen jo fort er 15-16 år gammel, og innmaten ser litt bob-bob ut med biltema-aktige kabelsko og det hele. Det virker som alle erfaringer jeg an finne om den er positive, så...HCS skrev:Kevin Helverson og Muse eksisterer i beste velgående. De er små, men lager gode produkter. Milenko har en slik 160 og i synergi med CJ har den gitt mehet god lyd. Har selv hatt storebroren , monoblokken på 300 watt hver seg, og foretrakk disse fremfor EC180 som visstnok er en grei ec konstruksjon.... Tror ikke du trår mye feil om du tester en slik Dazed..