Er det noen som kan anbefale noen bra music management software? Jeg bruker Sonos nå som er enkelt å sette opp og bruke, har direkte avspilling av Spotify , Wimp, Wolfgangs Vault osv. Kan styres fra engen fjernkontroll, mobil, PC, Ipad osv. Alt dette er meget bra men selve håndteringen av musikk og metadata er ikke noe særlig bra. Det jeg egentlig ønsker er en Sooloos løsning, men den blir enten mye for kostbar eller så blir den for begrenset ( MC200 har kun 500GB). Hadde det vert en ren SW løsning tilgjengelig for noen tusen så hadde jeg kjøpt denne, men har forståelse for et denne ikke selges separat da det hadde vært piratversjoner klar for nedlasting gratis i løpet av dager. Er ikke ikke låst til PC eller MAC det er funksjonaliteten jeg er på jakt etter, men den må kunne spille flac.
Itunes er vel noe av det verste jeg har prøvd, men må dessverre bruke det neonen ganget p.g.a min ipad.
Ta en liten kikk på denne så ser du hva jeg er på jekt etter.
Itunes er vel noe av det verste jeg har prøvd, men må dessverre bruke det neonen ganget p.g.a min ipad.
Ta en liten kikk på denne så ser du hva jeg er på jekt etter.