Hei!
Jeg får prøve å ytre noe jeg også da selv om jeg ikke har hørt A5.
Jeg har lært meg litt om MF utstyr i de senere år og har forstått det slik at de kanskje legger litt for lite vekt på inngangstrinnene.
Effekt selger og er muligens et lettvint salgsargument.
Grunnen til at jeg nå sier dette er min egen erfaring med A300 og ombygging av inngangstrinnet (dette står beskrevet i tråden jeg nevnte)
jeg kan jo likevel ikke si hvordan denne min A300 spiller i sammenlikning med andre som jeg ikke har hørt enda mindre hatt sjanse til å sammenlikne direkte.
Likevel er det jo noen da som skryter fælt av A5 og her kan som mye annet hva en vektlegger være avgjørende for hva man foretrekker.
Ikke minst på hvilken måte en kan bli påvirket av andres bejubling av det ene fremfor det andre på delvis samme grunnlag.
Jeg tror jeg vil si at dersom du nå f.eks velger å gå for en eventuelt brukt A5 og du liker den godt , ja da er vel alt i orden.
Skulle du derimot synes at den mangler noe i form av kanskje pondus (selv med mange watt) så vet jeg om en som langt på vei kan fikse dette ved oppgradering av inngangstrinnet og jeg vil tro at det er store muligheter for at du vil glise bredt,
jeg sier TROR for en kan aldri vite, det er jo akkurat derfor det ofte er store meningsforskjeller på hva som er best av to forskjellige komponenter.
Jeg kan jo selvfølgelig heller ikke garantere en tilsvarende forskjell på A5 som det ble på min A300 etter oppgradering, men det finnes ting som kan tyde på at MF muligens sparer litt på inngangstrinnet i forhold til resten, det vil jo ofte dreie seg om å spare inn noen steder.
Mvh.KW