musicus stereo

  • TrĂ„dstarter utgatt25555
  • Startdato

DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Status
    Stengt for ytterligere svar.
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Siden TT3 kommer med en MM pu og jeg trolig kommer holde meg til MM i de kommende dager og tider, fikk jeg lyst Ä teste en liten spesialitet...egen MM phonokabel..Oyaide er (for meg iaf) en seriös produsent som lager gode og kvalitetskabler til en overkommelig pris...sÄ dette skal bi moro Ä teste :unsure:

    Oyaide PH-01RR




    ...og for de som ikke tror sÄ mye pÄ kabler, den har matchende farge med Accuphase kabelen, det er jo noe :sneaky:

    mvh
    Da var den koblet opp og spiller, og man kan si hva man vil om kabler men dette var absolutt til det bedre, en ro og dybde som ikke var der med ”reserve kabelen” og for den relativt lille investeringen sĂ„ er dette Ă„ regne som full pott! :cool:

    mvh
     

    _RoDa_

    Ikke sÄ veldig hifi-freak lengre
    Ble medlem
    06.02.2010
    Innlegg
    12.806
    Antall liker
    13.460
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    8
    Bra nĂ„r sjansespill gir full pott! Grattis 👏😊
    Ikke minst fargematchet 😎
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Da ankom endelig reserven til den som forsvant i posten....



    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
    U

    utgatt25555

    Gjest
    SÄ solen for fÞrste gang idag tidlig, ble inspirert til litt svingende musikk, gamle crooner lÄter med RW er ikke feil da...

    Liker spes lÄt #2 pÄ denne skiva, adressert til datterens hans, en bra entertainer..



    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Årets siste bestilling lagt, Accuphasen trenger noe Ă„ vise opp sig med med den ogsĂ„ :cool:

    Tsuyosi Yamamoto Trio ”Misty” 24K gull cd



    mvh
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Årets siste bestilling lagt, Accuphasen trenger noe Ă„ vise opp sig med med den ogsĂ„ :cool:

    Tsuyosi Yamamoto Trio ”Misty” 24K gull cd



    mvh
    Der har du pianolyd med dynamikk!
    Jeg har den pÄ vinyl. Du kan glede deg.
    Du burde vel helst hatt en lp ogsĂ„ đŸ€­đŸ˜„
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Der har du pianolyd med dynamikk!
    Jeg har den pÄ vinyl. Du kan glede deg.
    Du burde vel helst hatt en lp ogsĂ„ đŸ€­đŸ˜„
    Hadde den/de pĂ„ vinyl for mange Ă„r siden :confused: denne blir selskap med "Midnight Sugar” av samme trio som stĂ„r hjemme allerede, fantastisk musikk & innspilling :)

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    ..og Ärets siste hifi kjÞp...ble nysgjerrig her nu etter alt snakket om forskjeller...eller ikke...pÄ strÞmkabler...har god erfaring med denne fra tidligere, 3 mtr Wireworld Electra 7..sÄ dette kan bli interessant, skal mate strÞmfilteret!

    (bilde lÄnt fra annonse her pÄ hfs)

    2020-10-24 14.09.15.jpg


    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Gratulerer! Men hvorfor lager de kablene sine sÄ stive... Godt NyttÄr :)
    Like sÄ!!, ja si det, sist funket de bra selv litt stive, gikk greit Ä legge de rundt hjÞrnet langs listen fra stikket og fram til filteret sÄ jeg gleder meg jeg :)

    mvh
     
    • Liker
    Reaksjoner: HCS
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hverdagen er mer enn nytelse av bare musikk & go lyd! Spesielt i disse "inne og hold avstand" tider!! NÄr favoritt bryggeren sÄ slipper nytt mÄ det smakes...egentlig litt mer % enn hva jeg foretrekker for öl men men...man fÄr ofre seg litt, venter bare pÄ rett temperatur pÄ den nÄ sÄ :cool:

    Innis & Gunn Imperial Stout 11 %...



    Nyanserad, rostad, söt smak med fatkaraktÀr, inslag av kavring, mörk choklad, pekannötter, katrinplommon, charkuterier, lakritsfudge och vanilj.

    mvh
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hverdagen er mer enn nytelse av bare musikk & go lyd! Spesielt i disse "inne og hold avstand" tider!! NÄr favoritt bryggeren sÄ slipper nytt mÄ det smakes...egentlig litt mer % enn hva jeg foretrekker for öl men men...man fÄr ofre seg litt, venter bare pÄ rett temperatur pÄ den nÄ sÄ :cool:

    Innis & Gunn Imperial Stout 11 %...



    Nyanserad, rostad, söt smak med fatkaraktÀr, inslag av kavring, mörk choklad, pekannötter, katrinplommon, charkuterier, lakritsfudge och vanilj.

    mvh
    Du trenger ingen kveldsmat etter den! 😆
     

    bluesbreaker

    Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Innlegg
    22.514
    Antall liker
    57.382
    Sted
    BlÄskogen
    Torget vurderinger
    1
    Har slik q 701, en jeg ogsÄ.
    Lite brukt. Den lekker for mye lysd sÄ andre blir forstyrret. Da er mye av poenget med headphones borte synes jeg.
    LĂ„ter i og for seg bra, m4 litt lett i bassen.
    Pene og gode Ă„ ha pĂ„ seg. 👍😊
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Har slik q 701, en jeg ogsÄ.
    Lite brukt. Den lekker for mye lysd sÄ andre blir forstyrret. Da er mye av poenget med headphones borte synes jeg.
    LĂ„ter i og for seg bra, m4 litt lett i bassen.
    Pene og gode Ă„ ha pĂ„ seg. 👍
    Ikke for ofte brukt her heller, tror det er ca 2.5 Är siden de var fremme sist sammen med en Prima Luna ProLouge...men siden jeg ikke har samme familiÊre hensyn Ä ta sÄ funker de nÄr de brukes her! :)

    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    NÄ trengs det litt kvalifisert sutring, som noen kaller det! Tekstene holder seg, forÞvrig musikken ogsÄ....den dag i dag de :cool:



    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Da var vÊret tilbake til det normale her nede pÄ vestkysten, 3 grader Ä regn....borte var det fine hvite som var her noen dager....bare Ä ta seg en promenad langs memory lane Ä minnes litt, fÞrste mÞte er med en fyr jeg har hÞrt pÄ siden midten av 80 tallet :cool:



    mvh
     
    Sist redigert av en moderator:
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Hyggelig gjenhĂžr med en gammel favoritt igĂ„r, dagen idag fortsetter i samme sporet...denne skiva inneholder mitt fĂžrste mĂžte med CR..17 Ă„r gammel og fĂžrstereis ute i den store verden, pĂ„ en bar i Antwerpen trillet ”Josephine” ut fra jukeboxen, og den sitter ennĂ„, ikke minst oppholdet i Antwerpen :cool:



    ..og for en som har levd noen dager, en veldig personlig sterk lÄt i denne...som ett apropos....ikke minst lÄter de originale cdéne fra 80 tallet fortsatt godt, tross alt..


    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Ahh ljuva 86, denne er vel den skiva som har tÄlt tiden best, imo! spilles titt som tett even idag ogsÄ, slakke sommer dager med hyggelige mennesker...og mange minner :)



    mvh
     
    U

    utgatt25555

    Gjest
    Multitasker litt her idag, flytter litt forsiktig pĂ„ hĂžyttalere, lager middag (slow cooking), drikker en go Stout, ser en bra film ”The hatefull eighth” ....imens jeg fĂ„r la han Roger vĂ€re med Ă„ bedĂžmme om jeg klarte hĂžyttaler flyttingen til det bedre :unsure:



    mvh
     

    HCS

    En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Innlegg
    26.719
    Antall liker
    32.598
    Sted
    Nesten GjĂžvik..
    Torget vurderinger
    28
    Bra film det. Har du sett noen konserter pÄ tv via anlegget? Har gjort det litt pÄ stua pÄ kudos og det er artig :)
     
    Status
    Stengt for ytterligere svar.
  • Laster inn


DiskusjonstrÄd Se trÄd i gallerivisning

  • Laster inn

Topp Bunn