Hvis du tenker fra digital RCA utgang på DVDspiller, så ja, dersom du har RCA digital inn på forsterkeren.Nytt dumt spørsmål. Kan jeg bruke en enkel RCA kabel fra DVD til forsterker digitalt?
Hvis ikke, så kan du vurdere en sånn f.eks
mvh
|
Hvis du tenker fra digital RCA utgang på DVDspiller, så ja, dersom du har RCA digital inn på forsterkeren.Nytt dumt spørsmål. Kan jeg bruke en enkel RCA kabel fra DVD til forsterker digitalt?
Tenkte å kjøre DVD spiller digitalt til DAC i CD spilleren og så til forsterker. Så har jeg selvsagt lånt bort min digitale RCA kabel.Hvis du tenker fra digital RCA utgang på DVDspiller, så ja, dersom du har RCA digital inn på forsterkeren.
Hvis ikke, så kan du vurdere en sånn f.eks
mvh
Ikke? Sorry, da tok jeg feil. Har funket de gangene jeg har prøvd.Tenkte kanskje jeg kunne bruke en enkel RCA kabel men det gikk ikke.
Datteren, altså Anja Garbarek, kan du utforske om du ikke allerede kjenner til henne,
Nå er det bare i størrelse de er små, de spiller mye større enn den lille kassestørrelsen og de små elementene gir forventninger om, så småtassene imponerer på en sjokkerende måte dem. Spiller veldig nøytralt og detaljert, stemmer og instrumenter høres jo veldig riktig ut. Argumentet for å velge noe større er i grunn om man vil flytte mer luft- Klart små høyttalere har noen begrensninger i forhold til store, men hva gjør det når det viktigste i musikken det håndterer de små PMC'ene (og andre gode stativhøyttalere) knallgodt, gode stativhøyttalere er noe av det smarteste noen kan kjøpe er min mening (og jeg har hatt flere småtasser som spiller godt selv).Gleder meg til å prøve på pmc småtasser.
Helt enig! Noe av det vakreste som er skrevet…han ble ikke gamle karen.En klar favoritt hos meg.
Den vil jeg ha i 100 år på repeat i kista når jeg dør.
Vakkert er bare fornavnet.
Men jeg har brukt noen uker på denne.
Vis vedlegget 816412
Mengder av innspillinger av denne på Qobuz. Skal sjekkes ut når jeg er i det sakrale hjørnet.En klar favoritt hos meg.
Vis vedlegget 816412
Dette var fine greier. Er egentlig ikke glad i klassisk sang, men dette var flott.En klar favoritt hos meg.
Vis vedlegget 816412
Den ligger på youtube i alle fall, så får du i det minste et inntrykk:Nei jeg strømmer ikke musikk. Skal se om den finnes på cd.
Takk for tipset
Ikke en gang i nedoverbakke ville noe slik vært mulig med denne skrotten og i den forfatning jeg er, her slites det bare sofa dagen lang (foruten når jeg er på jobb, men sitter jaggu dagen lang der også så godt som). Skjønner jo at jeg trenger bedre sitteplass heller enn joggesko, så her kommer det inn noe som gir mer comfort med tid og stunder.Avsluttet dagen med en halvmaraton i motbakke.
En slik har jeg hatt en gang. 40w i klasse A er ganske mye, og den er bygget så den vil overleve verdens ende.Har kjøpt tilbake min Cayin 265 ia . 2x 40 watt klasse A.
Og ikke tøyse klasse A.
Men én som veier 25 kg og drar 200 watt for 2x 40 watt ut.
Gleder meg til å prøve på pmc småtasser.
Vis vedlegget 811334
Ikke gjør det. Jeg jobber ikke som normale folk og kan kuke rundt som jeg vil.Føler meg alltid lat etter å ha stukket innom denne tråden![]()
Fy Faen......12 kbm grov grantømmer skal bli til 30 cm ferdig kløvd ved.
Redskap kun øks.
Artig utfordring som selvsagt skal klares.
Gratis ved er ok.
Fysisk fostring også ok. Uten helse ingen fantestreker.
Yuhuuu..
Ingen grunn til å føle deg lat, Karmis. Du ER lat!Føler meg alltid lat etter å ha stukket innom denne tråden![]()
Hei Blues, jeg kjøpte min brukt fra en trønder.En slik har jeg hatt en gang. 40w i klasse A er ganske mye, og den er bygget så den vil overleve verdens ende.
Er din tilfeldigvis kjøpt på HiFi Guiden?