3 stk ?balthar skrev:hvor mange av os har egetlig ibl ?..
jeg tror de kostet rund 2400 euro...sbl var da rund 4800 euro....
3 stk ?balthar skrev:hvor mange av os har egetlig ibl ?..
leon skrev:3 stk ?balthar skrev:hvor mange av os har egetlig ibl ?..
Erik B skrev:Hei Per,
Du har sikkert solgt ibl til Sverige og Sveits - men du har også solgt et par til meg i walnut - de er pene og gode.
(ellers har jeg tre par - jeg fikk kjøpekick da en kar i Sveits solgte fire par) - har ikke angret et sekund.
Erik
Har hørt fra UK at Naim fjerner diskene helt?balthar skrev:hørte rykter, at en ny hdx er på vei...støre harddisker,utten støy..radio.bedre dac..ect...
mteinum skrev:Nå har ikke jeg sett gjennom hele tråden, så jeg vet ikke om disse har blitt vist før, men her er noen fine malerier fra flickr
http://www.flickr.com/photos/expatinoz/2526141789/in/set-72157602412361143/
http://www.flickr.com/photos/expatinoz/2526141797/in/set-72157602412361143/
e-h skrev:Nå kan de som har plass og råd snope seg et par DBL fra Uhes. Ligger nå på ex-dem & used til £5,995.00. Om det er billig for et slikt brukt par vet jeg ikke. Men man kan da drømme![]()
Steinar O skrev:Har hørt fra UK at Naim fjerner diskene helt?balthar skrev:hørte rykter, at en ny hdx er på vei...støre harddisker,utten støy..radio.bedre dac..ect...
Da blir det SSD, men det er ganske dyrt idag dersom du skal ha 750-1TB diskplass. Dvs. du trenger flere disker og stripe disse (RAID 0).e-h skrev:Disker uten støy vil jo gjøre HDX mye bedre.
e-h skrev:For min del kunne HDX hatt internt OS på et flash minne. Musikken ville jeg hatt på et NAS. Problem løst![]()
kjoenik skrev:Noen av dere som har erfaring med komboen NAC122x og NAP150x?
Finner forøvrig ikke noen info om veiledende pris i Norge.
Lurer også på veiledende pris for CD5x.
Har ikke de alle blitt erstattet med nyere modeller nylig?kjoenik skrev:Noen av dere som har erfaring med komboen NAC122x og NAP150x?
Heheerato skrev:Når jeg så denne tråden på topp på forsiden av HFS, tenkte jeg straks "har Vidar P stått opp?". Du verden som det stemte.
Ekstra kveldsskift med vaksinering mot svineinfluensa?Vidar P skrev:Heheerato skrev:Når jeg så denne tråden på topp på forsiden av HFS, tenkte jeg straks "har Vidar P stått opp?". Du verden som det stemte.Det ble jo en sen aften igår
![]()
ja si det.Vidar P skrev:Ja nettopp, i den grad rødvin kan regnes som vaksine![]()
Her beskrives hvilke endringer som er gjort i den nye XS-seriedigiman skrev:Har ikke de alle blitt erstattet med nyere modeller nylig?kjoenik skrev:Noen av dere som har erfaring med komboen NAC122x og NAP150x?
Jeg er akkurat ferdig med Tamiflu-kuren. Har tenkt selvadministrering av Calvados mens jeg sakte og usikkert rykker fram i vaksinekøen. Ikke flere gaffeltruckulykker i Belgia, vær så snill.Vidar P skrev:Ja nettopp, i den grad rødvin kan regnes som vaksine![]()
CD5X lå i prisleie rundt 20-21K med datidens krone/ £.Lurer også på veiledende pris for CD5x.
Er man «immun» mot svineinfluensa etter sykdommen?Vidar P skrev:Etter bekreftet svineinfluensa er vaksine overflødig, bare så det er sagt.
Ellers enig i betraktninger omkring dac. Stedet nykommere bør begynne er hele stereoanlegget, ideelt sett. En svale gir ingen sommer. Men må man begynne i en ende, så er vel kildeenden (nå med DAC) ofte den klokeste ja, enig. Spørs vel litt på hvordan resten av systemet ser ut også da. I det hele tatt så spørs vel alt litt på alt.
Hvorfor ikke heller prøve en AN cd spiller?ssm skrev:Hei
Har noen spm om Naim utstyr....
Vurderer en Naim cd spiller , koblet opp på Audionote utstyr(forsterker/ht)
Ønsker den rimligste modell som kan kjøres med sep. psu. Hvem er det ?
Er det slik at større psu på ett apparat låter bedre ?les mere strøm til dedikert apparat , eller er større psu for muligheter for flere apparater tilkoblet? feks 3-4 apparater,.?
Er det mye å hente på separat psu på en slik cd spiller , eller er det mest for forsterkernes del ?
Mvh Espen Saatvedt.