Naim

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    ssm skrev:
    Ønsker den rimligste modell som kan kjøres med sep. psu. Hvem er det ?
    Om vi snakker om en ny spiller så er det CD5XS eller den litt eldre CD5X. Spørsmålet er hvorfor du må ha separat PSU. En CDX2 uten separat PSU er jo en bedre spiller enn en CD5XS med PSU. Og som nevnt er nok NaimDAC det hotteste nå, den koster omtrent det samme som en CD5XS, men gir nesten garantert bedre lyd.

Jeg har forresten et spørsmål selv: Har fått tilbud om å kjøpe en Supeline til en god pris, men må da drive den fra Unitiens strømuttak inntil jeg kan skrape sammen penger til en Hicap2. Noen som vet hva slags ytelse jeg kan forvente av dette? Superline blir kanskje litt over-the-top i forhold til resten av systemet mitt akkurat nå, men jeg ser det som en investering for fremtiden.

Fidelio

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Antall liker
    672
    Nå er riktignok CD5i utviklet med tanke på å kunne benyttes sammen med forsterkere fra andre produsenter også (ifølge Doug Graham), så helt noldus er det ikke.Det er sikkert ikke katastrofalt å parre en CD5x med noe som ikke lyser grønt heller. Men man må jo selvsagt prøve den med det aktuelle utstyret først for å sjekke da, så man er vel ikke garantert suksess uansett.

Fidelio

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Antall liker
    672
    Bach_Man skrev:
    Har fått tilbud om å kjøpe en Supeline til en god pris, men må da drive den fra Unitiens strømuttak inntil jeg kan skrape sammen penger til en Hicap2.
    Eller kjøpe en TeddyCap eventuelt.

nilsen64

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    89
    sysler selv med nye oppgradeingplaner (igjen!), probleme er at nap300 krever for mye hylleplass og plass til 2 fraims har jeg ikke, så kjører jeg intil videre med 250.2 og kjøper med heller 555PS til cds3.

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Fidelio skrev:
    Nå er riktignok CD5i utviklet med tanke på å kunne benyttes sammen med forsterkere fra andre produsenter også (ifølge Doug Graham), så helt noldus er det ikke.Det er sikkert ikke katastrofalt å parre en CD5x med noe som ikke lyser grønt heller. Men man må jo selvsagt prøve den med det aktuelle utstyret først for å sjekke da, så man er vel ikke garantert suksess uansett.
    Naim har nok jobbet med å gjøre cdspillerne mer spiselige på egenhånd, nå for tiden er jo RCA-kontakter standard. Men å blande to merker som hver for seg har en distinkt lydsignatur gir jo store muligheter dårlig samspill.

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.973
    Torget vurderinger
    4
    Vidar P skrev:
    Kjoenik; det du spør om er som å spørre om vaniljesaus er godt. Svaret er vel at det spørs mye på hva du bruker det sammen med.

Naim-utstyr legger opp til en helhetlighet som er vel verdt å få med seg.
    En venn og kollega bruker meg som rådgiver for innhandling av hans første system etter stundentanlegget.

Komboen som han er interessert i er pakken med NAC122x, NAP150x, og CD5X, med dualteddycap.

Han spiller nå med noen eldre Audiovector stativhøytalere, og selv om det ikke skulle være den aller beste match (??), er jeg ikke i tvil om at det i så fall kommer noen passende høytalere ganske snart.

Så spørsmålet er vel om forforsterker og forsterker holder normal Naim-standard?

S

Steinar O

Gjest
    Bach_Man skrev:
    Fidelio skrev:
    Nå er riktignok CD5i utviklet med tanke på å kunne benyttes sammen med forsterkere fra andre produsenter også (ifølge Doug Graham), så helt noldus er det ikke. Det er sikkert ikke katastrofalt å parre en CD5x med noe som ikke lyser grønt heller. Men man må jo selvsagt prøve den med det aktuelle utstyret først for å sjekke da, så man er vel ikke garantert suksess uansett.
    Naim har nok jobbet med å gjøre cdspillerne mer spiselige på egenhånd, nå for tiden er jo RCA-kontakter standard. Men å blande to merker som hver for seg har en distinkt lydsignatur gir jo store muligheter dårlig samspill.
    Mitt første Naimprodukt var en CD5X i 2005 (januar :) ) og selv den hadde RCA ut.

Jeg hørte min første CDX2 i et oppsett bestående av Bryston/ ATC. For min del var ikke CDX2 til å kjenne igjen ift med 202-200. Sammen med sistnevnte var den et fyrverkeri i forhold.

Ting kan ha endret seg, derfor sier jeg at prøving er en nødvendighet.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    kjoenik skrev:
    [
    Komboen som han er interessert i er pakken med NAC122x, NAP150x, og CD5X, med dualteddycap.

Han spiller nå med noen eldre Audiovector stativhøytalere...

.. Så spørsmålet er vel om forforsterker og forsterker holder normal Naim-standard?
    CD5x->122X->150x er jo en virkelig bra kombo, velbalansert og et veldig hørbart hopp opp fra CD5i/Nait5i imo. TeddyCap kjenner jeg ikke, men om den er bedre enn ingen ekstern psu, så er det jo ekstra stas.
    Det kan sikkert fungere med eldre AV-høyttalere, selv om de er litt tørre. Flere av Naims egne høyttalere er jo også det.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Bach_Man skrev:
    .. Jeg har forresten et spørsmål selv: Har fått tilbud om å kjøpe en Supeline til en god pris, men må da drive den fra Unitiens strømuttak inntil jeg kan skrape sammen penger til en Hicap2. Noen som vet hva slags ytelse jeg kan forvente av dette? Superline blir kanskje litt over-the-top i forhold til resten av systemet mitt akkurat nå, men jeg ser det som en investering for fremtiden.
    BachMan; Superline er så god at dersom du har mulighet, så klin til. Selv om det er for fremtiden. Evt særlig om det er med tanke på fremtiden.

Jeg har ikke forsøkt å sammenlikne direkte selv; men jeg vil tippe at en Superline fra Uniti vil være i en helt annen galakse enn en StageLine med hvilken som helst psu.

leon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Antall liker
    193
    Sted
    Trondheim
    kjoenik skrev:
    Så spørsmålet er vel om forforsterker og forsterker holder normal Naim-standard?
    Jeg har hatt komboen 122/150 og den holder mål, dette er ekte naim vare.
    Det er den billigste pre/eff. komboen naim har og er imponerene god! Men det er jo alltid
    slik at du får etter hva du betaler. Går du til neste hakk 202/200 så er dette en bedre
    kombo, etter min mening og sikker flere her vil jeg tro..

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Vidar P skrev:
    BachMan; Superline er så god at dersom du har mulighet, så klin til. Selv om det er for fremtiden. Evt særlig om det er med tanke på fremtiden.

Jeg har ikke forsøkt å sammenlikne direkte selv; men jeg vil tippe at en Superline fra Uniti vil være i en helt annen galakse enn en StageLine med hvilken som helst psu.
    Ja da er jo saken biff. Jeg har vel egentlig aldri vært særlig entusiastisk til Stageline... Trenger jeg ekstra loadplugger for å oppnå beste match med AT33ev?

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Nei overhodet ikke, du har f.eks 220R og 1kR som standard (er det ikke en på 470R og en på noe over 500R også?), så du trenger ikke noen ekstra. Hos meg var 1kR en virkelig opptur med AT33EV, men har ikke forsøkt å gå tilbake eller dobbeltsjekke på noe vis.
    Har ikke lekt meg med kapasitans ennå, men det følger jo med noen alternativer der også.

Fidelio

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.11.2008
    Antall liker
    672
    En lite tanke om RCA og DIN på Naim forsterkere: Har kjøpt en minijack-DIN Chord iChord til fruen, hun har laptopen sin koblet til forsterkeren fra tid til annen og spiller en del musikk på den måten. iChord lyder bedre enn min Crimson RCA-RCA fra laptop inn i Nait, og Cobra 3 RCA-RCA, som er godt over iChord i Chord-hiearkiet. Mistenker at bruk av DIN-inngangen har noe med saken å gjøre, eller er jeg på bærtur? Lyder DIN bedre enn RCA på Naim-boksene?

Koblet forøvrig laptopen hennes til forsterkeren med Anthem 2 bare på gøy, deilig dekadent. Det lød helt fortreffelig faktisk!

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.973
    Torget vurderinger
    4
    Takk for svar!
    Da har jeg preppet kompisen min, og magefølelsen min sier at det blir handel :)
    Vi får se

Edit. Det ble handel gitt. Nå har dere snart en ny venn :)

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    for dem som er interessert...leste akurat at hdx for 500 gb store hard discer...woooooow...det blir vel nå plass for 750 cd isteden 650...

what an update...

men det blir ja også en bnc soket for dacen...og dacen trenger vel en 555 ps ;)

jeg gji opp med hdx

nilsen64

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.06.2007
    Antall liker
    89
    kjoenik skrev:
    Det ble handel gitt. Nå har dere snart en ny venn :)
    du verden :) så mange nye venner vi har, nå har vel snart alle i norge apparater med den grønne logoen på ;) mangler bare at de "gml" naimistene kommer inom tråden igjen.. :)

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    balthar skrev:
    for dem som er interessert...leste akurat at hdx for 500 gb store hard discer...woooooow...det blir vel nå plass for 750 cd isteden 650...

what an update...

men det blir ja også en bnc soket for dacen...og dacen trenger vel en 555 ps ;)

jeg gji opp med hdx
    Enig; HDX er mer for en "casual" musikklytter med en begrenset hang til å kjøpe plater, ikke for en musikkelskende platesamler med noen år på baken og følgelig en stor samling. Men det var den vel egentlig aldri ment å være heller. Fin til sitt bruk, låter bra gjør den også, men musikkelskeren/platesamleren trenger flere kilder enn det der. Som vanlig så begynner man å se svakhetene når støvet har lagt seg etter den jubelombruste introduksjonen.

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Det er noen flere som har problemer med den ekstra ytelsen som 555PS gir har jeg sett. Det er sikkert et antall forklaringer for dette med at deres systemer og ører ikke foretrekker den objektivt teknisk best ytende psu'en.
    Jeg er blant de som har hatt både XPS2 og 555PS på CDS3 samtidig hjemme, og kan med glede rapportere at flertallet (som det tross alt er) i mine ører har en veldig god sak når de mener at 555PS er suverent bedre enn XPS2 til CDS3.

Det er hovedsaklig snakk om et utvidet klangspekter, rikere klangfarger, bedre dynamiske kontraster, mer energi og kraft, subjektivt utvidet båndbredde og mer levende PR&T.

balthar

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    12.01.2008
    Antall liker
    12
    helt enig med xps og 555ps. jeg hørte de 2 flere ganger. sist på mahas cds2( som var min den tiden )...

jeg bare ikke skjønner, hvorfor i al verden den er så dyrt . idealistisk set for man ja mye mer glede for penger...;)...men er deler so dyre ?

ssm

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.04.2007
    Antall liker
    9
    Torget vurderinger
    1
    Steinar O skrev:
    ssm skrev:
    Hei

Har noen spm om Naim utstyr....

Vurderer en Naim cd spiller , koblet opp på Audionote utstyr(forsterker/ht)

Er det slik at større psu på ett apparat låter bedre ?les mere strøm til dedikert apparat , eller er større psu for muligheter for flere apparater tilkoblet? feks 3-4 apparater,.?

Er det mye å hente på separat psu på en slik cd spiller , eller er det mest for forsterkernes del ?

Mvh Espen Saatvedt.
    Hvorfor ikke heller prøve en AN cd spiller?

Prøv en Naim cdp i oppsettet ditt før du kjøper. I tillegg vil jeg anbefale deg å lese mer om Naim, sette deg inn i produktserien på egenhånd. Kun da, kan du treffe et riktig valg.
    Hei , jeg har prøvd an s spillere , OG hatt en dac 3.1x balanced til en del kroner...Årsaken til at jeg vil vurdere Naim er at jeg har hørt naim supernait spille utrolig fint med den rimlige naim cd spiller.

Jeg vil heller ikke ha rørbasert cd rigg , da jeg kun sporadisk spiller cd , har altså vinyl som primærkilde.

Jeg holdt jo på å kjøpe din naim spiller for en tid tilbake steinar...

Espen

S

Steinar O

Gjest
    ssm skrev:
    Steinar O skrev:
    ssm skrev:
    Hei

Har noen spm om Naim utstyr....

Vurderer en Naim cd spiller , koblet opp på Audionote utstyr(forsterker/ht)

Er det slik at større psu på ett apparat låter bedre ?les mere strøm til dedikert apparat , eller er større psu for muligheter for flere apparater tilkoblet? feks 3-4 apparater,.?

Er det mye å hente på separat psu på en slik cd spiller , eller er det mest for forsterkernes del ?

Mvh Espen Saatvedt.
    Hvorfor ikke heller prøve en AN cd spiller?

Prøv en Naim cdp i oppsettet ditt før du kjøper. I tillegg vil jeg anbefale deg å lese mer om Naim, sette deg inn i produktserien på egenhånd. Kun da, kan du treffe et riktig valg.
    Hei , jeg har prøvd an s spillere , OG hatt en dac 3.1x balanced til en del kroner...Årsaken til at jeg vil vurdere Naim er at jeg har hørt naim supernait spille utrolig fint med den rimlige naim cd spiller.

Jeg vil heller ikke ha rørbasert cd rigg , da jeg kun sporadisk spiller cd , har altså vinyl som primærkilde.

Jeg holdt jo på å kjøpe din naim spiller for en tid tilbake steinar...

Espen
    Javisst. Jeg husker det Espen :)

Hva jeg mener er at du bør skaffe deg en oversikt pr. Naim-forum og Naim Website, hva de faktisk har i sortimentet. Det er mange muligheter.

Sånn jeg ser det (uten å ha hørt den) kommer man ikke utenom Naimdac og da er det lite vits i å se på annet enn CD5XS (som har digitalutgang...også CDX2). Man oppgraderer da Dac`en med PSU, ikke cdp.
    Alternativt NS-1 eller Mac, for dem som vil ha en HDD avspiller.

Om man kun er ute etter cd spiller og psu synes jeg CDX2 er veldig god. Ikke den billigste, men vesentlig bedre enn 5 serie.

Paulsen

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.06.2003
    Antall liker
    315
    Jeg er nå den lykkelige eier av et par Ariva høyttalere som passer utrolig bra sammen med Supernaiten.

Gjorde et knallkjøp hos Mr. Rognlien i helgen og har hatt haka langt nede her siden.

Makan til morsomme plater jeg har, det visste jeg ikke, det dukker opp stadig nye overaskelser og foten har fått leamus ;D

Naim høyttalere anbefales.

toriamos

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.02.2005
    Antall liker
    25
    Torget vurderinger
    5
    Paulsen skrev:
    Jeg er nå den lykkelige eier av et par Ariva høyttalere som passer utrolig bra sammen med Supernaiten.

Gjorde et knallkjøp hos Mr. Rognlien i helgen og har hatt haka langt nede her siden.

Makan til morsomme plater jeg har, det visste jeg ikke, det dukker opp stadig nye overaskelser og foten har fått leamus ;D

Naim høyttalere anbefales.
    Har hatt mine i snart tre uker og angrer ikke på noe. Det jeg ikke helt forstår er hvorfor noen omtaler Ariva som morsomme... Klipchs er morsomme. Ariva spiller musikk. Litt tørt, men mest bra.

marius78

Medlem
    Ble medlem
    19.10.2009
    Antall liker
    0
    Bare en liten ting jeg lurte på mens jeg sikler over flere naim produkter ;)

Hvor godt henger de forskjellige seriene i naim sammen? Kan man mikse rundt eller er det f.eks bare CD5XS som gjelder når han har resten i XS serien. Og andre veien, dersom man har CDX2 kan man bare bruke XPS2 som strømforsyning eller vil rimeligere strømforsyning som Flatcap XS fungere?

Tenkte det var greit å ha kontrollen dersom jeg har flaks og kommer over noe brukt (håpe, håpe...)

S

Steinar O

Gjest
    marius78 skrev:
    Bare en liten ting jeg lurte på mens jeg sikler over flere naim produkter ;)

Hvor godt henger de forskjellige seriene i naim sammen? Kan man mikse rundt eller er det f.eks bare CD5XS som gjelder når han har resten i XS serien. Og andre veien, dersom man har CDX2 kan man bare bruke XPS2 som strømforsyning eller vil rimeligere strømforsyning som Flatcap XS fungere?

Tenkte det var greit å ha kontrollen dersom jeg har flaks og kommer over noe brukt (håpe, håpe...)
    Om du setter deg inn i Naims "suggested systems" så får du en viss pekepinn på hva som passer sammen. Egne og andres erfaringer er at dette stemmer ganske bra, men unntak finnes selvfølgelig alltid fra regelen.

http://naim-audio.com/products/system_1.html

Ved å lese prislisten til Kontrapunkt ser du hvilke psu`er som passer til hva. Denne stemmer stort sett.
    For CDX2 som du nevner, gjelder kun XPS og PS555.
    Utover det får du etter min mening det beste resultatet ved å tenke høyest kvalitet fra kilden.

http://www.kontrapunkt.no/priser/Naim.pdf

For egen del vil det være naturlig å velge CDX2 eller bedre til 202-200, men som nevnt finnes det en høykvalitets "Hub" kalt NaimDac. Av den grunn mener undertegnede at en CD5XS er mer enn god nok for det digitale signalet fra cd skiven.

S

Steinar O

Gjest
    Jeg liker det ikke, av hensyn til vinylens ambivalens/ forvirring i dette hodet, er nå 2 høyder Fraim på plass igjen.
    pre-Dac-cdp-effekt til venstre, skjerm ;) - Mac-hc2/ armageddon- xps til høyre.
    Jeg synes klarhet, fokus og flyt blir bedre når trafoer skilles fra øvrige.

Fraim står nå på langveggen og nsub står nå for seg sjøl på høyre kortvegg, ca 1,2m fra hjørne og 14cm fra bakvegg. Det er helt utrolig hvordan subens påvirkning og adferd endrer seg ved små endringer....helt utrolig.

Jeg er virkelig imponert over nsats-nsub. Jeg ser, i motsetning til Toriamos ;), ingen problemer med å kalle Naim høyttalere morsomme. De spiller i tillegg musikk på en herlig leken måte. Tiltross for plassering tett inntil bakvegg oppleves musikken naturlig og opptaksrommet likeså.

Siden Armageddon er på plass i hylla igjen, blir det sikkert vinyl allikevel da....igjen ;)

zippo

Medlem
    Ble medlem
    04.11.2007
    Antall liker
    0
    zippo skrev:
    PerFlemming skrev:
    zippo skrev:
    PerFlemming skrev:
    Jeg tror dine Momentum kræver noget strøm men jeg foretrækker lyden af en XS ifht SN som vil være et kostbart køb hvis man ikke bruger de digitale options.
    Prøv evt et klassisk 72/HC/250 eller 200/202
    OK - men Nait XS er jo bare 60Watt, så da glemmer jeg den.

Går jeg for 200/202 eller SuperNait, men MÅ jeg ha Naim CD-spiller, eller går det like bra med min EMC1UP?
    Der er masser af strøm i en XS, glem wattangivelsen, den kan meget vel styre dine 4i bedre end din nuværende forstærker men prøv en demo hjemme hvis muligt.
    Heller køb en entry level Naim cd/amp end større amp med din nuværende cd..
    Bare en ting er sikkert og det er at Neat blir værende.

Skal prøve å få lyttet til cd5xs-naitxs over helga.
    Går vel an å sette PSU på xs senere?
    Hei igjen, har spilt med NAIM XS noen dager og foreløpig med EMC1 up som kilde, og det er da jamen skikkelig artig å lytte på. Rockefoten settes kjapt i sving! Overrasket over hvor sterk denne 60 wattern er, sammenlignet med EC's 120w!
    Neat blir værende (ypperlig match), og nå blir jeg bare nødt til å prøve CD5XS snart!

Vidar P

Æresmedlem
    Ble medlem
    25.12.2003
    Antall liker
    278
    Sted
    Kristiansund
    Torget vurderinger
    2
    Om du ikke fikk svar på psu-spørsmålet ditt, så kan jeg jo kommentere; en FCXS vil kunne gi strøm både til CD5XS og preamp-delen i Nait 5XS.

God observasjon forresten; Naim-forsterkere virker sterke, med veldig god grunn. Det er fordi de er sterke. Og det måler man ikke i watt, som jo ikke sier mye om forsterkerens driveevne ved de lyttevolum de fleste av oss (som fortsatt har hørselen intakt) vanligvis hører på. Har du kjøpt?

MaKi

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.04.2005
    Antall liker
    231
    Torget vurderinger
    4
    Med fare for å virke ublu, frekk og dess verre: la den spille litt i ditt system og se hva du synes. Se deretter på tallene hvis du fortsatt er interessert. Mikrofarad forteller deg vel i beste fall ingenting om hvorvidt det blir musikalsk tilfredsstillende eller ei.

sydspissen skrev:
    Hvor store strømresserver har Supernait'en ? ( mikrofahrad )

Sting

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Hei Naim-folk!
    Er veldig interessert i en Naim Unity og lurer på om hodetelefon utgangen er bra (bruker Sennheiser HD650) eller om man bør ha Headline i tillegg?
    En annen ting: er I supply bra nok eller bør man ha NAPSC? Ikke helt enkelt å få oversikt over Naims forskjellige produkter :)

Mvh Tom

leon

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    20.03.2008
    Antall liker
    193
    Sted
    Trondheim
    Sting skrev:
    En annen ting: er I supply bra nok eller bør man ha NAPSC? Ikke helt enkelt å få oversikt over Naims forskjellige produkter :)
    Mvh Tom
    Du bør ha napsc til Headline.

sydspissen

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    20.10.2009
    Antall liker
    2
    Valentino skrev:
    Nettopp. Måkke spørre Naimister om sånt, sydspissen. ;D
    ;D
    Nei, det ble vel helt feil å spørre om dette på et hifi-forum ....
    Jeg får bare vente da, til den dukker opp under juletreet. Skal bli interessant å teste den opp mot min 8 watter.... 8)

Sting

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    leon skrev:
    Sting skrev:
    Mvh Tom
    Du bør ha napsc til Headline.
    Takker for svar leon!
    Noen som vet noe om Unity´en?

Sting

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    16.01.2007
    Antall liker
    73
    Sted
    Sola
    Torget vurderinger
    14
    Takker, tenkte spesiellt på hodetlf utgangen. Hvis den er sammenlignbar med Headline sparer jeg et kjøp der :)

Mvh Tom

Bach_Man

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.04.2005
    Antall liker
    317
    Torget vurderinger
    3
    Jeg kan bekrefte at hodetefonutgangen ikke er sammenlignbar med Headline og andre skikkelige hodetelefonforsterkere, særlig ikke med HD650, som blir kjedelig uten en skikkelig forsterker. Man befinner seg også på øvre del av Unitis volumskala med HD650 koblet til, det er rett og slett ikke mye krefter til overs. Men jeg må få presisere at kvaliteten er helt grei, problemet ligger nok i tungdrevne hodetelefoner.

Undersøk forresten med forhandler om Headline kan drives fra den strømførende Din-kontakten til Uniti, i såfall sparer du deg for NAPSC.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn