Jeg vurderer også denne kompakte boksen unitiqute, ser for meg å ha denne påbalthar skrev:tenkte faktisk på uniqute / dac løsningen, vis den blir noe bra. uniqute spiller fm of internet radio i tilleg til streaming.
50000Svein skrev:Noen som kan tippe omtrent hvor mange Nap 250 som ble produsert fra 1974 til 2002 da 250.2 tok over?
De må nok henge på veggen. takker for tips.Griffenfeldt skrev:Det ligger noen Rega Ela på Finn.no til 2000 kr. Disse kan plasseres helt inntil vegg. Spiller bra på lave volum også. Disse står i Sandefjord hvis jeg ikke husker helt feil.
![]()
De står der enda. Disse er det iallefall.
Ser for meg at dette blir en av kandidatene jeg må vurdere, de står nevnt i suggested system på hjemme siden, litt usikker på om de blir litt for stor for rommet. Har noen sett bilder av n-sats/n-bracetts hengende på veggen ?Ketil B skrev:n-Sats er vel også selskreven kandidat, og med rommets størrelse i tankene er veggopheng (n-Brackets) kanskje en ekstra bra løsning.
Jeg også, bare fordi den er så stilig. Kunne f.eks. tenke meg å ha den som head-fi på soverommet. Den skal kunne spille gapless også.leon skrev:Jeg vurderer også denne kompakte boksen unitiqute, ser for meg å ha denne på
kontoret mitt med tråløs forbindelse til pc som kilde/pluss radio selvsagt.
Har du prøvd 202/200 uten Flatcap? Den interne psu'en i 200 er av omtrent samme kvalitet som FC så signalet gjennom denne kan være en degradering. En Hicap er en vesentig bedre strømforsyning etter min mening.Sorzy skrev:Hallo folkens,
Jeg har fått bekreftet at det ikke er noe poeng å bruke FlatcapXS mot CD5XS når sistnevnte er koblet til DAC. I praksis bruker jeg da bare ene halvparten av FC som forsyner 202, og det er fristende å prøve en Hicap i stedet. Noen som har testet Hicap vs. Flatcap, er det verdt mellomlegget + brukt-tapet av FC?
Enig! Jeg hadde flatcap koblet opp mot 202 en lang stund. Da jeg koblet den fra, ble det en klar oppgradering av lyden. Bedre PRAT. Jeg anbefaler og prøve dette.Svein skrev:Har du prøvd 202/200 uten Flatcap? Den interne psu'en i 200 er av omtrent samme kvalitet som FC så signalet gjennom denne kan være en degradering. En Hicap er en vesentig bedre strømforsyning etter min mening.Sorzy skrev:Hallo folkens,
Jeg har fått bekreftet at det ikke er noe poeng å bruke FlatcapXS mot CD5XS når sistnevnte er koblet til DAC. I praksis bruker jeg da bare ene halvparten av FC som forsyner 202, og det er fristende å prøve en Hicap i stedet. Noen som har testet Hicap vs. Flatcap, er det verdt mellomlegget + brukt-tapet av FC?
Om det er verdt den ekstra kostnaden aner jeg ikke,-
intersant,siden det har hvert opplest og vedtatt på diverse forum att en Flatcap vil vere en oppgradering,også fra levrandør ble dettepresisert da jeg ringte og spurte.Enig! Jeg hadde flatcap koblet opp mot 202 en lang stund. Da jeg koblet den fra, ble det en klar oppgradering av lyden. Bedre PRAT. Jeg anbefaler og prøve dette.
Ikke direkte billig, £2000 for standardversjonen snakkes det om. Så da bør den integrere perfekt med andre Unitiprodukter.Sting skrev:Noen som vet prisen på Unitiserve? Skjer mye, og fort på denne fronten nå![]()
C. Alshus skrev:Leser i Connection at Leicas butikk i Lonon har valgt Naim som musikkformidler. Kanskje det er noe i det med N. og L. ?
Fant dette sitatet i bilstereoavdeligen:
A TYPICAL NAIM BUYER IS SOMEONE WHO IS IN NO DOUBT ABOUT WHAT THEY WANT
IN LIFE:THEY ARE DECISION MAKERS.THEY WANT PURE,UNINHIBITED ENGINEERING
QUALITY WITH THE EASIEST OPERATION AND THE MINIMUM OF FUSS.
Stemmer ganske bra.
C. Alshus skrev:Du får vel nesten vise fra S2 også.![]()
kan du beskrive forsjelen ?Kim skrev:Right! Koblet opp SuperLine og fikk resultat som forventet; selvsagt mye bedre enn Linn Linto og Stageline S. Koblet så opp Power-Line til NAP200 og fikk bakoversveis. Disse kablene tuller ikke!
sikkert en Leica D-LUX 4, men det kom en ny v.lux 20 model. for dere, som ha lit mer penger , kan jeg anbefaller x 1..helt fantatsisk....leon skrev:Flotte kameraer!
Hvilken Leica digital kamera kan anbefales i budsjett klassen ?
Leica D-LUX 4, Leica Digilux 2, andre..
Hun jobber mye. Og kombinasjonen med å være proaktiv og svært så restriktiv på date-fronten, samt sosialisere seg med etablerte par, gjør ikke til at hun får en veldig høy turnover på dates. Dessuten tror jeg hun liker godt å sitte med musikk på sitt Naim-system. Igår var hun her på middag og et glass vin, idag på lørdag så er det nok alenetid med sitt Naim-anlegg.leon skrev:.. Vidar P; vanskelig å forstå at denne damen er singel, det virker da til at hun har
forstått mange sentrale elementer her i livet ,vakker, god jobb, Naim, Leica osv..
Jobber hun hele tiden kanskje![]()