|
Det er jo nettopp slike tanker jeg har, og har fått et fristende tilbud fra en forhandler over dammen (er det lov å nevne det her?). Hicap og andre godsaker kan komme senere. Kommer garantert til å holde meg til Naim så Fraim (til en god pris) føler jeg er en god investering.C. Alshus skrev:En annen positiv egenskap mad Fraim er at man ikke trenger å bytte det ut/oppgradere etterhvert som man oppgraderer komponentene (Om man lever livet på oppgraderingsveienvel å merke).
C. Alshus skrev:140 er jo en klassiker. Hadde 110 en periode og den var full av fart og liv, og mye for pengene. Ser det ligger en 110 på hifimagasinets bruktsider til en fin pris. Ligger en 140 der også, men den er for dyr, imo.
Den er ikke defekt. Det er bare brytersystemet for kildevalg som må strammes opp litt. 10 minutters jobb og preampen er som ny.C. Alshus skrev:Har en halvveis defekt 42,5 i boden og den er finfin når den fungerer. Billig er den også.
nilsen64 skrev:kobler du powerline rett i kontakt i veggen el. via padde/strømfordeler?miaN skrev:Har også koblet til Powerline, foreløpig bare på NAP200.
Den gjør virkelig susen hos meg og er en oppgradering i seg selv etter min mening.
Nei denne tuller ikke nei.
music-line.de har vist kommet med padde inkl powerline (preis ukjent).
kjøpte grahams hydra i vinter og den er langt å foretrekke, bedre timing og større klarhet og innsikt.
men powerlines skal prøves og jeg trenger bare 3.
de vil ikke sende hit.balthar skrev:hei nilsen,
i have actually checked and you are right. musicline came with another solution. its the reasonable padde inkl. powerline. it came up some days ago on the musicline site. that was new. so now they have 3 different solutions.i can try to find out the price...but i assume it will be something around powerline + padde in euro.
We do not have the permission to sell it outside of germany/austria.
Maybe you will find a WAY, you are from nor-WAY.
The price is 598,- Euro.
i will ask my dealer in hamburg and come back.nilsen64 skrev:de vil ikke sende hit.balthar skrev:hei nilsen,
i have actually checked and you are right. musicline came with another solution. its the reasonable padde inkl. powerline. it came up some days ago on the musicline site. that was new. so now they have 3 different solutions.i can try to find out the price...but i assume it will be something around powerline + padde in euro.
We do not have the permission to sell it outside of germany/austria.
Maybe you will find a WAY, you are from nor-WAY.
The price is 598,- Euro.![]()
Har hatt Reference model 2 og 4 i mange år. Suverenene høyttalere. Men er noe krevende i forhold til at de liker å ha det ypperste av elektronikk. Ref 2 spilte faktisk overraskende bra på Audiolab pre/power.impulse skrev:Jeg holder på å komponerer et anlegg for en bekjent, og det ser ut som om vi lander på en Nait 5 med flatcap. Hun har et godt forhold til Kef Reference Model Two fra før av, og jeg vet om et sett til en hyggelig pris. Selv tenker jeg noe mer i retning Totem Hawk. Naim og Totem er en kombinsajon jeg har stor sans for. Men hva med Nait5 /Kef model Two? Noen som har noen tanker?
Naim n-sat kan jo være et alternativ..impulse skrev:Takker for svar, digiman. Nå ble det likevel ikke Kef R Two, hun syntes de ble for store. Så vi er tilbake i tenkeboksen. Det ser ut til å bli mindre ting, type Totem Model 1, Epos ES 12 o.l. Men det er jo dere som vet hva som synger med en Naim, så tips mottas med stor takk....
Kilden er forresten en Astin Trew 3500..
Hva med an s små høyttalere , spiller veldig flott med Naim bør gjøre ,. jeg hadde jo supernait innom på an/e - veldig bra det.....Totem er flotte saker , skulle vært moro å høre på Naim,impulse skrev:Takker for svar, digiman. Nå ble det likevel ikke Kef R Two, hun syntes de ble for store. Så vi er tilbake i tenkeboksen. Det ser ut til å bli mindre ting, type Totem Model 1, Epos ES 12 o.l. Men det er jo dere som vet hva som synger med en Naim, så tips mottas med stor takk....
Heilt genial forsterker! Min er utan i, men med hol for meir straum. Det må jo prøvast!cybervision_ skrev:Må bare si at jeg er så utrolig fornøyd med min Nait 5i - den spiller utrolig musikalsk og er diskret i hylla. Har alt jeg trenger av funksjoner og muligheter, helt super!
Men det er jo dere som vet hva som synger med en Naim, så tips mottas med stor takk....
Hva med Kudos sine stativhøyttalere? Er jo en særdeles god match til Naim....impulse skrev:Takker for svar, digiman. Nå ble det likevel ikke Kef R Two, hun syntes de ble for store. Så vi er tilbake i tenkeboksen. Det ser ut til å bli mindre ting, type Totem Model 1, Epos ES 12 o.l. Men det er jo dere som vet hva som synger med en Naim, så tips mottas med stor takk....