NAS - Illmatic 10th Anniversary Platinum Edition

torb

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
04.06.2006
Antall liker
0
Eg skal bestille meg Illmatic, men eg veit ikkje om eg skal gå for originalen, eller den nye versjonen. Det som er nytt:

The 10th Anniversary Edition of Illmatic features remastered sound, a revamped cover, and a bonus disc featuring remixes and new tracks. The remixes are by Rockwilder ( 'Life's a Bitch' ), Vibesmen ( 'The World Is Yours' ) and Nick Fury ( 'One Love' and 'It Ain't Hard to Tell' ). The two new songs ( 'On the Real' and 'Star Wars' ) are produced by old-school wizards, Marley Marl and Large Professor respectively.
(AMG)

Nokon som veit kva plate som har best lyd?

joaredge

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
09.08.2005
Antall liker
3
Re: NAS - Illmatic 10th Anniversary Platinum Editi

kjøp begge ;) neida... jeg har orginalen på mp3, husker ikke bitraten, men tror jeg ville gått for den nye.

Casle

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
29.06.2003
Antall liker
1
Re: NAS - Illmatic 10th Anniversary Platinum Editi

Jeg kjøpte originalen når den kom ut for 10 år siden... nå er det lenge siden jeg har hørt på den. Sikkert 5 år... Så jeg husker ikke hvordan lydkvaliteten er.

For min del så hadde jeg kjøpt 10 års utgaven hvis remixene og extra sporene kommer i tillegg til orginal sporene. Hvis ekstramaterialet er der på bekostninng av noen av de originale sporene så hadde jeg kjøpt originalen... Just my 2 cents :)

Mvh C :)

Topp Bunn