NATTRANGLER

Berg

Overivrig entusiast
Ble medlem
11.02.2003
Innlegg
1.039
Antall liker
1
Jeg er nå i mitt femte døgn med influensa. Natt til i går kunne termometeret konstatere 40,7. Med andre ord ikke akkurat klar for byen i dag. Men natterangling blir det allikevel. Nærmer jeg meg horisontalen med mer enn 30 graders vinkel så kjenner hostingen ingen grenser. Dritt lei. :(
40.7'c i mannefeber, da hadde iallefall jeg vært død. Følte meg døden nær med rett over 39 her sist jeg hadde influ.
 

thomand

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.03.2006
Innlegg
4.634
Antall liker
1.149
Torget vurderinger
7
40.7'c i mannefeber, da hadde iallefall jeg vært død. Følte meg døden nær med rett over 39 her sist jeg hadde influ.
Følte meg rimelig død også. Lå på en madrass i stua for ikke å vekke sjefen, og hun sa på morgenen at jeg hadde ligget å pratet svada halve natta. Husker nada selv.
Trodde nesten jeg skulle slå rekorden min fra 2 år siden på 40,9. Den gangen hadde jeg også vært på grisefylla dagen før, så fyllesyk pluss influensa er ikke en kombo jeg har lyst til å prøve igjen. Skjønte absolutt ingenting av hva som skjedde rundt meg.
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Hehe har du vært på Ridderkroa nå da?
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.092
Torget vurderinger
1
...oøøøøøh....huff....

-nei fan ta, nå har det vært 3 julebord og 1 30-års-dag på 2 helger...

....mfmfmwrfwe...schpikkkæll-schpikkkæll...


jeg trenger fortsatt dame...som kan holde meg i skinnet her...
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.092
Torget vurderinger
1
så mange skribble-leifer jeg nå klarer å få til, må det 4-5 edits til før jeg får det til...
 

Sundance_Pete

Overivrig entusiast
Ble medlem
09.12.2005
Innlegg
659
Antall liker
1
Snickerboa hoppfallera å snickerboa hoppfallerej, er bra å ha, hoppfallera for stackars mej hoppfallerej!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.092
Torget vurderinger
1
Huff jeg gruer meg til i natt. Hjem å drikke juleøl. Må jo se 3 nøtter til Askepott og Donald og alt det der julaften...

Det er hardt å være ungkar...
 

Stivert

Overivrig entusiast
Ble medlem
23.12.2003
Innlegg
644
Antall liker
3
Tidli kveld i dag..................ein te...nei da....fæsten slutt......gå heim.....jaja....føle mæ litt snurt.

mvh
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Er det noen som vil ha nachspiel?!?
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Har mistet totalt døgnsansen jeg. så beklager jeg kan ikke fortelle deg om det er natt eller dag nå hehe. (langtidsferie fra september till jan-feb).
 

pelsjeger

Overivrig entusiast
Ble medlem
27.04.2004
Innlegg
961
Antall liker
1.247
Torget vurderinger
4
Hei og hopp!
Har fulgt nattragnlertåden en sund nå, men har for det meste vært på jobb om natten. I kveld derimot, så har jeg gått på en snurr, så da føler jeg absolutt jeg er i stand til å bidra til å bumpe tråden videre. Fikk forresten en iPod nano i julegave hos min bedre halvdel: Men den eer tom for juice akkurat nå, så jeg prøver å lade den via usb, slik at jeg kan sovne til de delikate melodiene av TomMcRae om noen få strakser.... Skål og go natt folkens

edit: fyllaskriveleif
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.092
Torget vurderinger
1
Fan..hvor bor dere a'..?

Bjørn
 

mazzy_star

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
07.08.2005
Innlegg
408
Antall liker
4
I det lille hvite huset med blå karmer

Bare å stikke innom, har noen kalde pils og en forferdelig brun rom som jeg vil bli kvitt

Lin
 
J

jekri

Gjest
Helvetes romjulsfest. Dømrade rødvinen lurte meg igjen. Shååål!!!
 

Flageborg

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.02.2005
Innlegg
6.827
Antall liker
3.312
Torget vurderinger
0
Rødvin er manna for sjelen...................og musikken låter perfekt!
 

Bjørn.H

Æresmedlem
Moderator
Ble medlem
03.07.2004
Innlegg
24.234
Antall liker
9.092
Torget vurderinger
1
Rødvin er manna for sjelen...................og musikken låter perfekt!
Et sinnsykt bra tweak det der!! ;D
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
EEEEEEEEEEEEeeeeeeeeeeeeeeeeeeeEEEEEEEEEEEEEEEEEE
 

-HP-

Overivrig entusiast
Ble medlem
07.11.2005
Innlegg
512
Antall liker
128
SAVNER å være dritings!

Må se å komme meg ut på en liten fyll snart. Ikke sunt å gå edru for lenge av gangen:)
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Jeg trodde at jula og dertil fyll var over,men jeg tok litt feil!!! Godt Nytt År!
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Midt mellom to jobber. Har en uke fri, og er i godt humør.
Hvor er nattklubben?
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Ikke her iallefall..................
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Hmmm.
Gammel Opland, og full fyr på HIFi'n.
I say no more. 8)
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
hehe... det går nok ikke an å fyre opp hifi'n nu! Hva skulle naboene si? hehe..........
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Who cares!!!
Naboene cares a lot! ! ! Særlig på første nyttårsdagnår jeg kom hjem kl. 07.00 og hadde nachspiel.... ;D
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.597
Antall liker
10
Naboene cares a lot! ! ! Særlig på første nyttårsdagnår jeg kom hjem kl. 07.00 og hadde nachspiel.... ;D
Da er det vel først og fremst
naboen som har et problem. hehe 8)
 

Dryg

Overivrig entusiast
Ble medlem
17.05.2005
Innlegg
556
Antall liker
3
Eller jeg som har problem med naboen.... hehe.. Tror det er best å flytte på landet! I en enebolig! Kan alltids bo hos mor og far i helgene hvis jeg skal ut på byen eller no...
 

styx

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.12.2004
Innlegg
806
Antall liker
3
I kveld har jeg faktisk drukken en akevitt jeg har likt for første gang. En eller annen Linje-sak som har gått rundt ekvator en 6-8 ganger? Den gikk ned ganske glatt. Hurra for meg! ;D
 

6bm8

Hi-Fi freak
Ble medlem
05.01.2005
Innlegg
2.025
Antall liker
623
Sted
Gressvik/Fredrikstad
Torget vurderinger
1
Lurer på om jeg egentlig har blitt litt for glad i alkohol? Også lurer jeg på om jeg egentlig er mer seriøs nå enn jeg håper på? For dere skjønner at etter at jeg ble kastet ut av faan skapet så :-X Neida. angrer. ho ekke no faan skap. egentlig ganske søt :'( HMMM.. Jo så har jeg funnet gleden i å drikke litt. Rart ??? men det jeg egentlig tenker på er at, før så ble problemer værre når jeg var litt full å sånn. Tenkte mye og syntes at alt kansje var værre enn det egentlig er. Men etter at min kjære som jeg traff når jeg var 13 år gammel syntes at han "tullingen" som ho jobber sammen med er en del kulere enn det jeg er. "Ja han kan jo ikke noe for det han". Angrer for at jeg kalte`n tulling. Sikkert en ok fyr.(bryr meg, så jeg håper det) Skjønner at han falt for faan skapet, ho er jo en utrolig herlig jente. JO det jeg skulle si var at etter dette, så har jeg klart å legge mye av savnet og :mad: bort med å ta meg en ordentelig alene fyll i ny å rett ned.
Hjernen drukkner liksom å det blir bare glede :) (ut av ikke` no)

Også har jeg blitt så jævlig avsosial. Det er liksom ikke så kult å sitte sammen med venner å høre: KULT NÅ ER DU SINGEL Å...... AKKURATT SOM OSS!!

Jeg vil ikke være alene. klarer det ikke.(etter vært så gjør jeg vel det, har ikke noe valg liksom) Jeg kan vel ikke noe for at døm vennene mine aldri har hatt ett seriøst forhold å ikke skjønner at stakkars lille mortenmann lider. Jo foresten han ene var sammen med en jente på barneskolen (en uke) og han andre trodde han hadde funnet kjærligheten i en som viste inntersse på en pub i Polen. Ja dere skjønner sikker hva jeg mener når jeg sier at jeg følte meg ganske i mål i forhold til dem.

Vi har begge bra jobb, hus,bil og båt. Endelig på vei til å bli voksen.. Men ut av intet kom budskapet. (stikk a styggen) Ja føltes ivertfall sånn. Før jeg viste ord av det var adressa mi Golf 2 1991 mod. Men det hører med til historien at den er fri for rust og at varme apparatet var utrolig bra til å være så dårlig.

Etter ett par dager så måtte jeg krype til korset å gå hjem til mine alltid så kjære foreldre å legge meg på ryggen som en tapt katt med labbene i været å innrømme for dem og ikke minst meg selv at jeg ikke lenger er god nok for drømme svigerdatteren deres. Ja det er en hard opplevelse. Innrømme for alle at det er slutt, det er å strø salt i såret altså.

Men den (like snilleste som deres mamma ) i verden ordna se :)! Rydda syrommet sitt tomt for sy-ting,(jaja finner e nål i ny å ne da) å plasserte meg der. Ja og der sitter jeg nå å drikker, hører på musikk og skriver melding til alle dere HFS venner der ute. Håper dere alle har enn utrolig vakker aften i kveld "slik som meg... ;)"

Og til tråd starter ELEL6200. Rørene virker helt topp :). Og for all del ta vare på Linn . Og til alle andre der ute som også ikke er i min situasjon, ta godt vare på den dere har. Gresset er ikke alltid grønnere på den andre siden.

Unskyld men jeg ble iverig å sporet helt av i denne tråden her. Hadde egentlig bare noen enkle spørsmål som dette.

Spørsmålene er følgende:

- Bør jeg kontakte DR.Phil?

- Er det ett 805rør vi ser her Jan I?
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
ja kanskje dr phil er rette mannen. Jeg forstår din situasjon var i samme for 2 år siden.
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.644
Antall liker
8.004
Torget vurderinger
0
6bm8,

Hei kompis. Om du ikke allerede har et problem så er du iallefall på vei til å skaffe deg det. Ikke for å være sur og sær, men jeg vil gi deg en utfordring. Slutt helt å drikke, ikke rør alkohol, uansett omstendigheter i 3 måneder. Klarer du det uten problem, vel så er ikke problemet ditt alkohol, men hjertesorg ! Selv om et knust hjerte er helt forjævlig, så er det peanøtter i forhold til problemer med C2H5OH.

Skal du reparere et knust hjerte er det bare en ting å gjøre, finn deg en ny hjertenskjær. Høres brutalt ut fordi INGEN kan måle seg med den forige. Men når du treffer den neste vil du se at hun er anerledes men minst like god ! :D

Der du ikke må gå vill nå er i forhold til fluidiumet, svært få damer er veldig interessert i gutter som trøster seg med flaska ! :(

Tørrlagt i 3 måneder ? Klarer du det ? Jeg har en kamerat som ikke rørte alkohol på 12 måneder bare for å vise at dt var han som hadde kontrollen og ikke flaska ! Han ble ikke avholds, men for "the hell of it" drakk han ikke på et år. Du bør kunne klare 3 måneder. Og hvis du ikke sitter på rommet og sturer, men går ut blandt folk vil du kanskje møte en dame som liker en edru og oppegående "6bm8".

Hvis du ikke klarer å legge bort flaska kan du sende en privat melding. Jeg er AKAN kontakt der jeg jobber og kan kanskje sende deg i riktig retning hvis du trenger seriøs hjelp.

Lykke til på damefronten. ;)
 

Raven8

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.09.2004
Innlegg
706
Antall liker
4
Ja har du snakka med Philer`n eller?

Hjalp det? :)
Nei jeg hadde meg en 2 ukers prat med anlegget i stedet, Nightwish på fullguffe på anlegget. Fikk blåst ut noe dritt da ja. 4 12 tommere funker til sjelesorg for meg i allefall. undres på om naboene elsker dem like høyt da men jeg gir f.....
 
Topp Bunn