Navneendring??

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Innlegg
5.414
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei,flesteparten syntes å ikke trives med grunderns lange kjedsomme navn på klubben vår ;D,dersom noen mener å ha noe som egner seg bra...så del det gjerne med resten av oss,vi kan for all del bytte navn,og trenger slettes ikke ha med omegn i teksten i det hele tatt ;)

Da er det bare å klemme på,......
______________________________________________________________________

Kunne noen være interessert i (når vi får endelig navnevalg på plass) å kanskje trykke opp noen t-skjorter med vårt klubbnavn,og en liten logo på?Bare en tanke...

logo kan feks være en tonearm,platespiller,vinylplate,eller noe annet som viser spesifikt hva dette dreier seg om...etc i forbindelse med teksten...

Har gjort liknende før,med mye større medlemsantall,prismessig tror jeg vi må tåle å betale oppimot 150+ pr. stk.Tviler på at jeg klarer å få til noe billigere enn det,pga lite opplag..

uansett bare lufter litt tanker om dette,det er jo avhengig at dere andre vil ev. være med på noe sånt..

andre gøyale ting,er det selvfølgelig bare å ytre her,ev lage en egen tråd på saken,dersom du/dere har noe på hjertet.

I de klubbene jeg har vært med å gjort veledighet for før,har vi alltid hatt dette mottoet,:Klubben er til for medlemmene,ikke medlemmene til for klubben....sånn bør det være!

Dersom t-skjorteopplegget kan realiseres,tar jeg på meg all jobb,med trykking,ordning etc,slik at dere bare mottar ferdig produkt når det er klart,men dette får vi snakke om HVIS det blir interesse..

NÅ er det ikke lenge igjen til Lørdag,håper på å finne mange fine Pink Floyd plater ;)

Vennlig hilsen Espen Saatvedt.
 

Elmer Midd

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2006
Innlegg
419
Antall liker
515
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Uups, starta en ny tråd millisekunder etter deg.
Som jeg skrev har jeg intet imot det foreløpige navn, men som en sann
demokrat synes jeg det bør være mulig å drøfte det ihvertfall..

Elmer
 
Topp Bunn