Neat Acoustic - forhandlere?

msess

Fersking
Ble medlem
06.01.2024
Innlegg
4
Antall liker
1
Sted
Bergen
Jeg forsøker å finne noen som kan selge meg et par med Neat Acoustic Iota Alpha. Jeg ser at Nordic Sound Design dukker opp som forhandler, men her har jeg ikke fått noe svar på henvendelser.

Er det noen andre som kjenner til en kanal her?
 

srtorp

Overivrig entusiast
Ble medlem
08.09.2013
Innlegg
559
Antall liker
1.109
Torget vurderinger
11
Helt sikker på at #miles (Kjetil ) vil selge deg et par sånne. Sånn jeg kjenner han så er han dønn seriøs og følger opp.
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.926
Antall liker
2.003
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Kjøpte selv Neat Iota Alpha av Ketil AKA Miles når det var en ny modell. Veldig seriøs og trivelig kar som leverte kostnadsfritt hjem til meg på Torsjævv i Oschlo, samt fulgte opp i ettertid. Veldig god høyttaler BTW, funket bra nærme vegg i rom på 20m2. Den lille «vanlige» høytaleren Iota med en kjapp liten sub er også knall om plass er issue og man ønsker mer trøkk i bunn.
 

msess

Fersking
Ble medlem
06.01.2024
Innlegg
4
Antall liker
1
Sted
Bergen
Takk for hjelp! "Tett til vegg" og "20 kvadratmeter" høres veldig likt ut hos meg. Tanken er at de skal kobles til en Naim Uniti Atom, og erstatte Epos ES14.
 

BritFi

Hi-Fi freak
Ble medlem
09.11.2012
Innlegg
2.926
Antall liker
2.003
Sted
Tilbake i Oslo, igjen.
Torget vurderinger
3
Takk for hjelp! "Tett til vegg" og "20 kvadratmeter" høres veldig likt ut hos meg. Tanken er at de skal kobles til en Naim Uniti Atom, og erstatte Epos ES14.
Det kan nok bli bra og de er ganske lette å få til. Naim Unitiqute, Hegel 80, Moon 240i, Gato AMP 150, var vel de jeg brukte som forsterkere tiden jeg hadde dem, og herren som kjøpte dem benyttet eldre Naim klassikker. Men når jeg flyttet til hus og stue på over 40 kvm så ble de litt snaue, naturlig nok.
 
Topp Bunn