Poirot
Hi-Fi freak
- Ble medlem
- 28.07.2007
- Antall liker
- 2.103
Musikk jeg er glad i, av Siv jensen:erato skrev:Siv har sikkert salmer og sanger jeg er glad i, samt bygdetullingmusikk (hentet fra annen tråd ;D ) på vinyl.
Hifisentral partiet har jo 2 ganger helt nylig blitt tatt 2 ganger i faktasjekken for å komme med feilinformasjon. Jeg har en mistanke om at de har gjort det med vilje, altså ikke blitt tatt men kommet bevisst med feilinformasjonen.totte skrev:Fy faen for en stumper. Jan Guillou sa i et intervju en gang at det sier mye om et menneske hvordan det tar livet av et et dyr. Jeg er helt enig og vil legge til at det også sier mye om et menneske hva det gjør med ting det ikke lenger trenger.
Artig at han sier noe om at han "kanskje" burde gitt bort platene, men "aldri" burde innrømmet å ha kastet dem.
...og det er det han er mest sikker på at han angrer på.Anonym skrev:Jens er da i det minste ærlig
Atlantic Crossing var fyrste plata kona mi kjøpte. Ho har henne framleis. Det er berre det at ho ikkje veit kvar.......Valentino skrev:Jeg har også kastet en vinylplate en gang.
Vi smurte Rod Stewarts Atlantic Crossing inn med Thousand Island og så ble den frisbee fra 3. etasje.
For the record: Det var ikke min plate.
Støttes!Birdman skrev:Da er det avgjort. Jeg stemmer ikke på Arbeiderpartiet i år heller .
Birdman
erato skrev:Siv har sikkert salmer og sanger jeg er glad i, samt bygdetullingmusikk (hentet fra annen tråd ;D ) på vinyl.