Har Neotech noen venner her på sentralen?
Hvis det da er innafor å være venn av et kabelmerke..
Neotech er i mine øyne en av de mest spennende produsentene selv om jeg selv foreløpig har tilgode å ha hørt noen av kablene deres i bruk.
Rart å starte en helt ny vennetråd for et kabelmerke for så å legge ut på børsen 2 dager senere......
Vet du hva bambadoo, det der var dråpen som fikk begeret mitt til å renne over.
Etter utallige surmaga PMer fra div brukere, så var det du som klarte det..
Her inne gjør jeg ikke annet enn å prøve å spre en positiv stemning og bidra til konstruktive svar til de som søker svar i tråder. Her på HFS så er det gjentatte tråder som diskuterer opp og ned i mente hvordan det skal gå med HIFI-interessen i fremtiden da salg og interessen er fallene blant folk flest, også skal du som moderator være del av å latterliggjøre og undertrykke de som oppriktig prøver å se om det finnes likesinnede!? Du burde gått foran som et godt eksempel..
Har ikke sett at du har vært inne i Van Damme's venner og gjort det samme?
Påfallende at Hb52 har startet den og samtidig selger kabler fra Van Damme på Torget...så han kan du latterligjøre og henge ut, og kunne kose deg med det etterpå.. (ironi)..
Har mest lyst til å slette hele brukerkontoen min her, men på grunn av så mange hyggelige venner her inne har jeg ikke lyst til det heller.
Får ta en pause også se om det er et hyggeligere miljø når jeg kommer tilbake.
Hyggelig avslutning på en ellers fin søndag! Takk!