NewQuestSound.com

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.672
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Har noen av dere erfaringer knyttet til netthandel med NewQuestSound.com? ...Gode, dårlige opplevelser.

I mitt tilfelle kan det være aktuelt å handle bl.a. VTI-rack og amp.stand, som jeg ikke har funnet hos noen norsk, skandinavisk forhandler.

mvh
Jan P.

Beàthoven

Hi-Fi interessert
Ble medlem
27.08.2006
Antall liker
6
Torget vurderinger
42
Jeg har handlet ett slikt VTI rack (sølvfarge) som du har avbildet til venstre hos newquestsound i usa. Kjempeservice og rask tilbakemelding ved evt spm.

Jeg fikk det tilsendt med Bax global fra usa og schenker overtar frakten fra de i norge. Noe rimeligere frakt blir det dersom de sender direkte til oslo lufthavn. Ulempen dersom du bor ett stykke unna er naturligvis at de må hentes der.
Frakt med Bax kom på ca 2000,-

Pent og bra rack.

Grumpy

Hi-Fi freak
Ble medlem
07.06.2007
Antall liker
17.672
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1
Takk sunzeeker - da går vi for NewQuestSound.com.

Ordre er sendt - og jeg er helt enig i at racket er langt penere enn mye annet jeg har funnet her på berget. I det store og hele, synes jeg utvalget av hifi-møbler her hjemme er alfor begrenset. Nesten litt fristende å starte opp et agentur med spesialitet på ulike hi-fi møbler/rack.... utenom de vanlige standardene som går igjen overalt.

Valget falt på sort med gull spikes/føtter. Forøvrig en meget bra match med EC tror jeg.

Jan P.

Topp Bunn