Ja 4:3 er jo faktisk retroStemmer det motoren. Jeg har hatt min siden 10 november. Største minuset er ledningen til kontrollen. Den er så kort. En annen ting er at bildene er i 4:3 format, men det er jo retro.
Ja la inn en bestilling i går, stod 31.03.17 på Elkjøp sine sider.Det er bestillingstid på disse. Hørte at hvis man bestilte nå, så får man levering i mai, men ta det med en klype salt. Sjekk gjerne expert.no
Hvis du MÅ ha straks, ligger det en til 2495,- på finn. Jeg ga 795,-!
Men finnes noe tilsvarende program ala retropie til installasjon på vanlig pc?Har noen venner som er ihuga retrospill fantaster og nesten samtlige foreslår nå løsningen som skorob skisserer som en bedre løsning for å mimre over fordumms prakt.
Lar bestillingene stå også får jeg se om det blir noen Mini. Eventuelt kan jo retropie være reserveløsning dersom Mini ikke kommer til Norden lenger..Helt greit med den. Hadde originalen og savner noen spill, men det meste er der. Kun Nintendo er Nintendo, alle andre slags "pies" er "egg on your face".. Har du et forhold til NES er det kun en ting å gjøre: Hent Mini.
Bedre at andre fikk glede av den da ja.Jeg solgte min til en kompis da den bare samlet støv.