NLE 20 riaa

A

aair

Gjest
NLE har kommet med ny riaa, versjon 20, jfr annonse i siste High Fidelity. Innstillingsmuligheter på baksiden og har innebygget PSU 18. Fås i 3 forskjellige kabinetter. Pris uten/med kabinett er hhv. 10 og 13000 dkk.

I beste NLE-stil så må man sende inn forespørsel pr. brev for mer info. Litt tungvint i disse internett-tider ::) Er det derfor noen som har mer info om riaa'en for hånden?

Knut

Z

Zomby_Woof

Gjest
Aner ingen ting.

Jeg får vel kjøpe siste High Fidelity for å se annonsen, sånn i første omgang. Siden får vi vel vente på testen. Jeg regner med at den kommer i High Fidelity ganske snart, og Gunnar Brekke kommer forhåpentligvis på banen i Fidelity..

Spennende nyhet!

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg kjøpte akkurat nr. 7 på Narvesen. Jeg fant ingen annonse for NLE 20. Er du abonnent, aair? Står annonsen i nr. 8?

Uansett fant jeg noe annet å lese i bladet, DIY-dipol med Tymphany LAT 700.  ;D

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Hei , dette er jo spennede,.....Aair , kanskje du skal hoppe på denne...Espen

A

aair

Gjest
Zomby_Woof skrev:
Jeg kjøpte akkurat nr. 7 på Narvesen. Jeg fant ingen annonse for NLE 20. Er du abonnent, aair? Står annonsen i nr. 8?

Uansett fant jeg noe annet å lese i bladet, DIY-dipol med Tymphany LAT 700. ;D
Gi meg adressen din så skal jeg sende deg nr 8. Fikk 2 ex i postkassa. Dipolen er ikke dum, den. Står annonse for et byggesett - i nr 8 det og ;)

Janils

Medlem
Ble medlem
10.01.2005
Antall liker
0
Hej fra Danmark!

Ja, jeg avventer at få NLE 20 til test fra Niels Larsen. När det bliver vides endnu ikke. Den nya indbygde strømforsyningen ser også meget spændende ud!

Der kommer en fortsetning på LAT 2800 dipolsystemet med byggebeskrivelse i nr. 1/2009.
Se også min hjemmeside, der løbende opdaters omkring projektet:
http://www.soundimage.dk/Eloquence and LAT 700/Eloquence.htm

Z

Zomby_Woof

Gjest
High Fidelity kom i posten i dag. Mange takk nok en gang. Skylder deg et eller annet for det, aair.

Ellers regnet jeg med at test i High Fidelity var på vei... ;)

Gleder meg også til å lese om dipolprosjektet. Jeg har tidligere påstått at jeg har eid min siste 'apekiste', for å bruke Valentinos uttrykk.

HelgeGr

Medlem
Ble medlem
18.11.2008
Antall liker
0
HELVETE! Det ser jo ut som noe Dr. Evil har laget for å ødelegge jorden ;). Skjønner jo det blir strømkrise når man slår på den greia der. Kanskje ikke helt noe for oss som er grønne i gamet...

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
7
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
Hei.
Er det noen som etterhvert har prøvd eller hørt denne? Jeg går med planer om å bytte ut RIAA-trinnet mitt, og dette er en høyst aktuell kandidat.

Hilsen Tommy

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg har ikke hørt den.

Den ble testet i High Fidelity, og der var tilbakemeldingen 'hul igjennem' og vel så det. Etter det jeg fikk ut av testen kan dette være RIAA'en (bestemt form entall) hvis du er ute etter det som ligger i rillene dine, men helt feil hvis du er ute etter ull, lull, eller fluff. Raka rør' med andre ord.

Jeg har en NLE 17 som jeg liker veldig godt og funderer på 20 hvis økonomien tillater. Det blir i så fall ikke med en gang.

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
7
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
Zomby_Woof skrev:
Jeg har ikke hørt den.

Den ble testet i High Fidelity, og der var tilbakemeldingen 'hul igjennem' og vel så det. Etter det jeg fikk ut av testen kan dette være RIAA'en (bestemt form entall) hvis du er ute etter det som ligger i rillene dine, men helt feil hvis du er ute etter ull, lull, eller fluff. Raka rør' med andre ord.

Jeg har en NLE 17 som jeg liker veldig godt og funderer på 20 hvis økonomien tillater. Det blir i så fall ikke med en gang.
Vet du hvilket nummer den ble testet? Den testen vil jeg gjerne ha tak i.

Hilsen Tommy

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg husker ikke hvilket nummer det var, og er på jobb...

Jeg skal hjem til helga. Hvis jeg får en PM med adresse skal jeg prøve å ta en kopi og sende i posten.

empty

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
17.06.2003
Antall liker
7
Sted
Moss
Torget vurderinger
2
Glimrende! Hjertelig takk.

Hilsen Tommy