No har'n kømi.

Fosse

Æresmedlem
Ble medlem
19.08.2003
Antall liker
28.624
Torget vurderinger
27
Har du fått koblet opp Rudi? Er spent på en sammenligning med Argo i og Titan i.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.843
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Ikke koblet opp ennå............. driver og surrer i MM verden'en om dagen............ men når det har gått over såååååå..... ;D

Jeg tror ikke at Helikon blir borte med det første, Skala er litt dyrere enn både Helikon og Helikon SL så den blir nok mere og betrakte som en mellom model (om man kan kalle en pickup til rundt 20000.- det ;D ) i mellom Helikon SL og Titan "i".

T

tjn

Gjest
................. Lyra Skala altså, lenge har man ventet............ men nå er den her  ;).
Her i huset håper jeg Titan i`en er montert på armen i slutten av neste uke så jeg forstår hvordan du har det.....

P

Parelius

Gjest
Rudi, du er klar over at PU har datostempling? De varer lengre hvis de brukes, og ikke ligger og støver ned. Jeg er villig, uten vederlag, til å ta vare på denn nykomlingen fra Lyra. Hva gjør en ikke for venner.

Har du prøvd Dynavector XV-1s forresten?

Parelius (din venn i nøden)

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.843
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Her i huset håper jeg Titan i`en er montert på armen i slutten av neste uke så jeg forstår hvordan du har det.....

Grattis............. enda en til med Titan "i", ja da er vi 5 så vidt meg bekjent.......... du har definitivt noe og glede deg til.

Rudi

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.05.2004
Antall liker
10.843
Sted
Ute i skauen i Østfold.
Torget vurderinger
39
Rudi, du er klar over at PU har datostempling? De varer lengre hvis de brukes, og ikke ligger og støver ned. Jeg er villig, uten vederlag, til å ta vare på denn nykomlingen fra Lyra. Hva gjør en ikke for venner.

Har du prøvd Dynavector XV-1s forresten?

Parelius (din venn i nøden)

Datostempling................... uff..... og jeg som har skapet fullt av ku-picker.  Ja jeg har jo forsynt både den ene og den andre kameraten med høytalere, cd spillere og forsterkere og fandens oldemor som jeg ikke har plass til her hjemme............ jeg låner således helst ut det som tar plass til kompiser........... pickup'er tar som kjent ikke mest plass........... med seff det var jo det med datostemplingen da................ hmmmmmm  ;D

Dynavectoren du nevner har jeg ikke hatt gleden av og prøve desverre.

karlswe

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.06.2005
Antall liker
11
Det blir bare lettere og lettere å vente på min nye Helikon, svarte den kom ikke i dag heller. Send mere terror bilder så går ventetiden fortere.

Topp Bunn