|
Sitter å sparer til ny forsterker til Sonusene mine. Å jeg må ha meg ett par subber i tillegg.Dette blir en spennende høst i så måte. ;DNå begynner Hi-Fi høsten.
Er det noen som har planer om å kjøpe seg noe nytt?
Jeg tror jeg kommer til å vurdere noen nye høyttalere til oppsettet med rør.
![]()
ja, naturligvis...Og da.....da tror jeg at jeg er i mål!
Husk å ha penger til å bygge samme rom som kompisen din også da thomand ;DJeg har vel absolutt ikke en eneste plan om oppgradering denne høsten. Det blir ingen oppgradering før jeg har penger nok til unison research cd spiller, audio synthesis passion ultimate, doxa 140. Etter å ha hørt dette hos en kompis med patos 302ene så ble plutselig alt annet jeg har hørt helt uinteressant. Synergi er gøy ;D
Sub for musikk til RF-3...... RW-12 en eller to (nå også RW-12d), eller kanskje en RSW-12.Husk å ha penger til å bygge samme rom som kompisen din også da thomand ;D
Tror jeg skal bytte ut platespiller i høst. Lyst på den nye Xperience fra ProJect. Samt at jeg vurderer en god musikalsk sub som skal passe sammen med mine Klipsch. Noen som har forslag ?![]()
Nå begynner Hi-Fi høsten.
Er det noen som har planer om å kjøpe seg noe nytt?
Jeg tror jeg kommer til å vurdere noen nye høyttalere til oppsettet med rør.
![]()
He he, hørtes ut som et bra ønskeJeg har vel absolutt ikke en eneste plan om oppgradering denne høsten. Det blir ingen oppgradering før jeg har penger nok til unison research cd spiller, audio synthesis passion ultimate, doxa 140. Etter å ha hørt dette hos en kompis med patos 302ene så ble plutselig alt annet jeg har hørt helt uinteressant. Synergi er gøy ;D
ja. bytt høyttalereHusk å ha penger til å bygge samme rom som kompisen din også da thomand ;D
Tror jeg skal bytte ut platespiller i høst. Lyst på den nye Xperience fra ProJect. Samt at jeg vurderer en god musikalsk sub som skal passe sammen med mine Klipsch. Noen som har forslag ?![]()
;D Jo takk, er smertelig klar over det.Husk å ha penger til å bygge samme rom som kompisen din også da thomand ;D
Sjekk prisene hos Klipsch forhandleren i Ôrebro. Husker poker ikke hva det heter der....Mye tilbud, og generelt ligger prisene det forståelige nivået over USA.Sub for musikk til RF-3...... RW-12 en eller to (nå også RW-12d), eller kanskje en RSW-12.
Uansett...de er vel skapt for akkurat den jobben. 8)