Har du den Japanske førsteutgivelsen av Trespass med Obi? I så fall kan du tjene noen kroner på å selge den til megHar Tresspass, Seconds Out og Wind & Wuthering på Japansk pressing. I tillegg har jeg A trick of the Tail på Mobile Fidelity. Jeg planlegger å kjøpe Nursery Cryme, Live, Foxtrot, og Selling England på Classic 200gr vinyl....
Har også førsteutgave av Nursery Cryme, kjøpt i 1971, men den har den vanlige Charisma-labelen med hodet, så dette må være en spesialutgaveEngelsk førsteutgivelse av Nursery Cryme:
mvh,
OS
Den Engelske førsteutgaven er den med rosa label jeg viser ovenfor.Har også førsteutgave av Nursery Cryme, kjøpt i 1971, men den har den vanlige Charisma-labelen med hodet, så dette må være en spesialutgave
Har du den Japanske førsteutgivelsen av Trespass med Obi?
Seconds Out og Wind & Wuthering har jeg også i førsteutgaver med Obi. Jeg har alle førsteutgavene til og med Duke og bortsett fra Trespass som jeg har i andreutgave.Nei. Det er en reutgivelse fra 1978. Seconds out og wind & Wuthering er originaler. Selvfølgelig er ingen til salgs![]()
Sikkert norsk utgave, kjøpt på Play Time i TrondheimDen Engelske førsteutgaven er den med rosa label jeg viser ovenfor.
Hvis du har vanlig Charisma label er det muligens en Norsk utgave eller en senere Engelsk utgave. Du kan lese om de forskjellige lablene her:
http://www.genesismuseum.com/vinyl/nc/nc.htm
mvh,
OS