Noen med erfaringer fra Transrotor sine spillere ?

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.082
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Kjære artsfrender. :)

De senere år har det gått i cd-spillere av ymse slag her hjemme. Har nå slått meg til ro med min Audio Aero Capitole Reference som spiller forrykende hos meg.

I mine yngre år snurret Thorensèn til fatter`n utallige purple, heep, Zeppelin osv,,, Dette er minner som jeg tenker tilbake på med stor glede. Derfor har avgjørelsen om å skaffe vinulsnurrer blitt tatt.

Jeg vurderer sterkt å skaffe meg en Transrotor, da disse forskjellige modellene i deres segment tiltaler meg veldig rent estetisk, men hvordan spiller de?

Jeg liker dynamikk og innlevelse. Kan godt ofre litt på de aller minste detaljer bare jeg får "fot"
Tar gjerne i mot tips om andre merker som dere måtta ha gode erfaringer med.

Kan tenke meg å bruke 30-40 tusen på en komplett spiller til å begynne med.(Er det noen som skal selge så send meg pm)

mvh

mvh

ssm

Hi-Fi freak
Ble medlem
02.04.2007
Antall liker
9
Torget vurderinger
1
Da ville jeg helt klart tatt en nærmere titt på en vpi aries 3 med 10.5 jmw arm....denne er vanvittig flott,og spiller enda bedre!...får du ikke fot av denne,får du det nok aldri,skinnende blank.....ser ut som en milliondollar spiller i virkeligheten,men bilder rundt omkring er ikke så gode,ikke på vpi s hjemmesider engang.....ta en titt på www.vpiindustries.com

Lyric hifi i Oslo forhandler,og spillern finnes der på demo

Audioart.no på rykene har også vpi....

DEnne bør virkelig sees,....

bjornendrestad

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
03.05.2007
Antall liker
7
Jeg har kjøpt en Jr transrotor, og er veldigt fornøyd flott og se på og spiller veldigt bra synest jeg, men det er jo mange bra platespillere på markedet i dag og få kjøpt :) Jeg bruker en Jolida jd 9 riaa med rør låter flott.

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.082
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
Takker for svar.

Nå er forøvrig valget tatt. Det ble ikke Transrotor, men noe som veier over det dobbelte. Skal legge ut bilder når den er kommet i hus.

mvh

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.700
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Hmm.. hva kan det ha blitt..? ? en Transrotor ZET1 veier 24kg... så noe på nesten 50kg... HUFF det har iallefall ikke min vegghylle kapasitet til ;D
mvh

musicman

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.08.2005
Antall liker
2.082
Sted
Ålesund
Torget vurderinger
1
En zet 3 veier 34 kg. Du kan dobble dette og litt til :eek: ;D

Jan_I

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.11.2002
Antall liker
312
kan det være en sperrling da?

EDIT: Den er jo ikke så kostbar da ;)

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.700
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Er den laget av svart-materie?? (kalles DARK MATTER i Futurama serien)

Topp Bunn