Hvorfor Norton er så dårlig kan jeg ikke svare på, det er ikke så lett å gå inn på kildefil eller lign for å se alle detaljer..
Ikke har jeg kunskap nok til å gå gjennom alle filer for å se hva den tar og ikke tar heller..
Men såpass kan jeg fortelle deg..
Når jeg installerte Kaspersky så var det 856 virus, ormer, ad-aware osv på min maskin..
På maskinen til kona så var det 1139 virus osv..
Orket seff ikke å gå inn i detajer for å sjekke 856 bugs, en god del var nok 'ufarlig' men jeg klarte ikke å holde maskin oppegående i mer enn 3-4 timer, da måtte jeg restarte den..
Begge maskinene var utrolig trege hele tiden med Norton..
Norton er også et prog som bruker ekstremt mye system resurser, så jeg ser absolutt ingen grunner til å bruke Norton.!
Ligger online med ADSL 24/7..
Uten å bruke maskinen til noe som helst, så var det en del aktivitet, både inn og ut av maskinen..
Etter at jeg installerte Kaspersky Anti-Virus og brannmur + RegistryFix, så er maskinen UTROLIG mye kjappere og 100% feilfri
Vet det er virus og ormer på maskin selv den dag i dag, men de er innkapslede og utgjør ingen fare..
Jeg må også godta all aktivitet inn og ut av maskin, så jeg har full kontroll..
Jeg HÅPER at alle med Norton laster ned gratis antivirus fra download.com eller lignende, sletter Norton og prøver noe annet, da tror jeg noen og enhver får seg en liten aha opplevelse.!
Gjør gjerne dette uten å ligge online, da får du hvertfall ikkeno nye virus inn på maskin..
Funker ikke det nye progget som ønsket, så legg inn Norton igjen..
Jeg har prøvd de aller fleste gratis virus prog og alle som har 30 dager osv, men det er kun Kaspersky som fikser alt..
Hvertfall på våres maskiner..