Noen som har Bluejeans kabler med 45 graders spader å låne bort en dag?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Jeg tenker å kjøpe meg et sett BJC/Belden høyttalerkabler, men er usikker på om det er plass til spadene i de dypt forsenkede terminalene på Gradient revolution. Tenkte at jeg kunne testet med et sett/en kabel før jeg bestiller om noen i Oslo sør/øst/sentrum kunne lånt meg en kabel noen timer. Jeg henter og bringer.

Z

Zomby_Woof

Gjest
spadesandpins.png

BJC har disse varriantene, som de sveiser med ultralyd. Jeg er ganske sikker på at det går med 45° men er ikke 100% sikker. Kunne vært greit å få en endelig bekreftelse før bestilling, Det blir jo noen kroner for fire kabler, og nesten alt er i termineringen.

Ellers mange takk for tillbudet.

Dr Dong

Æresmedlem
Ble medlem
23.01.2011
Antall liker
14.006
Sted
landskapet uten motstand
Torget vurderinger
1
Virker som om at hvis du får plass til de jeg har, så går de BJC-greien også. De synes å være slankere. Jeg er i byen i morgen.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Sant nok. De samme som jeg hadde på Kimberkablene også tror jeg. Men da hadde jeg de vinklede WBT-bananene i høyttalerenden, og er litt usikker på om det ville gått andre veien. Jeg går av nattevakt i morra tidlig, så bytur passer ikke spesielt godt akkurat da. Men vi kan holde det varmt til en eller annen passende OVK-anledning? Jeg forsto det sånn at de ikke er i bruk heller?

Z

Zomby_Woof

Gjest
Ikke sant? Det kan godt hende at jeg ender der, jeg og. Men da mest sannsynlig bare i elektrisk betydning og fortsatt med forsterkerne i sine egne bokser, som i et eller annet DIY-prosjekt.

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Antall liker
14.714
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
14
Jag har Zomby, du kan fint testa i helgen om du vill? De är inte så långa dock. 1,5 m om jag kommer ihåg riktig, men det kanske håller?

Edit. Ser nu att du bara ska se om det funkar med spade så då är ju längden helt ointressant :cool:

crosswind

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.11.2012
Antall liker
14.714
Sted
Svartskog
Torget vurderinger
14
Edit. 2! Mina är 25 grader. Blev bara rot detta här :D Men alltså, om du vill testa BJC 25 grader så har jag.

Z

Zomby_Woof

Gjest
Strålende. Jeg får om ikke annet målt litt på den, og det tror jeg er mer enn nok til å vite om 45 passer. Vi finner passende tidspunkt for det. :)

Topp Bunn