Jeg har en. Den kan bli et godt drivverk med riktig stell. Dynger av info finner du på www.lenco-lovers.com. Alt du trenger finner du derjames skrev:Arvet en Lenco L78.
Den sviver og spiller med sin orginale pickup. En Shure PU. En del støy i fra drivverket.
Hadde vært kjekt å fått noen stalltips om stell og vedlikehold.
Atle
Bilde da mann! ;DBarbaresco skrev:Har en 100% strøken L85 i palisander.
Det var jo litt artig. Akkurat fått meg en Huldra 9 selv. Og de kler hverandre som du sier.Barbaresco skrev:Har den ikke her i byen. Bilder kan komme siden!
Har den på en Huldra9 i samme treslag. Ser lekkert ut! For det visuelle sin del har jeg palisander Tandberghøyttalere tilkoplet, i en hvit bokreol med palisander skuffer, men jeg kan med fordel sette på andre høyttalere for lyden sin del.
Lencoen har jeg hatt siden den var ny, Tandberg er komplettert brukt. Men jeg hadde en Huldra10 den gangen, som jeg var så dum å selge.
Ja der ser du. Jeg legger like godt til min også jeg da.Trond Kjetil skrev:Jeg skal ikke være vanskelig, men ingen av de to du viste bilde av var L78, James. Den øverste er en L75/S (kjennetegnes ved S-armen og kun tre hastigheter) og den nederste en L75. Forskjellene på dem er ikke så stor, L78 har en annerledes bryter for start/stopp samt innebygget autostopp.
L85 er en helt annen spiller. Lett tallerken, reimdrift, elektronisk styrt hastighet o.s.v.Barbaresco skrev:Har en 100% strøken L85 i palisander.
Takk for tipset. Lencoen ligger litt på vent til noen andre små moddinger er gjort. Men så går vi igang. Gler meg til å starte på den. Det er jo noen virkelig kjennere her på forumet. Så blir kanskje en pm/telefon når vi er igangvelurkanon skrev:Hei, hvis det er mye støy fra motoren kan det være transportskruene ikke er skrudd løs.
Det er to stykker, røde. Du må løfte av tallerkenen for å se dem.
velurkanon