Noen som kan hjelpe meg å bære i Oslo på søndag?

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
God kveld.::)


Jeg står i ferd med å kjøpe et par gamle helter og i den forbindelse trengs det sårt litt hjelp.
Det dreier seg om et par høyttalere og de skal fra fra Vinderen i Oslo til min leilighet i Oslo sentrum. Bil kan jeg skaffe.
Vekt ca 90 kg pr høyttaler:p


De står i en leilighet i gateplan på Vinderen og skal til min leilighet i 4 etg uten heis på Fredensborg.
De har ikke emballasje, men blir pakket forsvarlig i flere runder bobleplast.
Noen av dere hifi-interesserte der ute som kan hjelpe? Har sekketralle som gjør det hele noe enklere.
Førstkommende søndag er dagen og jeg inviterer selvfølgelig på en lytt når de er ferdig satt opp.

Hilsen Nicolai
 
Sist redigert:

grammofon

Hi-Fi freak
Ble medlem
06.02.2011
Innlegg
5.646
Antall liker
2.853
Sted
Bærum
100 besøkende, men særdeles dårlig respons. Kom igjen da folkens og vis litt solidaritet. 180 kg opp 4 etasjer er da ikke såååå mye.

Bekalger så mye at jeg ikke greier å hjelpe til. Har brukket ryggen og havnet hos kiropraktoren sist jeg bar 90 kg's høyttalere.
 
  • Liker
Reaksjoner: DoB

lyntoft!

Hi-Fi freak
Ble medlem
30.05.2008
Innlegg
1.427
Antall liker
803
Sted
Kløfta
Torget vurderinger
1
Sliter med vrang rygg selv, men om man er litt selektiv er det nok mange i Oslo sentrum som kan bistå mot en ærlig slant, og vil være strålende fornøyd over å få jobbe litt for pengene.

Jørgen.
 
  • Liker
Reaksjoner: DoB

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Hei.

La oppdraget ut på Nimber.no og en haug med folk var interessert i oppdraget så ser ut som om det løser seg:)
 

Bergfinn

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.07.2013
Innlegg
9.003
Antall liker
12.884
Sted
Oslo
Torget vurderinger
6
Send meg en PM om ingen dukker opp. Er ganske busy, men kan sikkert trå til.
B

Edit: jeg kan bære, men da må vi ta med en 7åring på slep, går nok bra skal du se:rolleyes:
 

Imagine

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.02.2014
Innlegg
3.656
Antall liker
859
Sted
osøyro
Skulle hjerne ha hjulpet til , men desverre har jeg en helt ødelagt arm + jeg bor i bergen , men det er da en haug med folk som bor i oslo må gi fyren litt respons da.

Imagine
 

DoB

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
20.03.2009
Innlegg
172
Antall liker
339
Sted
Oslo
Torget vurderinger
12
Det har ordnet seg. Fikk satt bort hele oppdraget for en grei pris. Takk for tilbudet Bergfinn!!
 

RJEL

Servicemann
Ble medlem
30.04.2004
Innlegg
2.131
Antall liker
1.417
Torget vurderinger
4
Mye skral helse blant Hi-Fi folk.....
Det leser jeg ut av dette.
Opp av godstolen og ut å gå på fjellet, trene, osv.
 
Sist redigert:

Ingeniøren

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.11.2007
Innlegg
4.266
Antall liker
1.168
Sted
Tranby
Torget vurderinger
7
Det har ordnet seg. Fikk satt bort hele oppdraget for en grei pris. Takk for tilbudet Bergfinn!!
Greit å gjøre det slik !
Har man råd til høyttalere på 90 kg så har man og råd til å sette bort jobben. Greit å få hjelp, men ofte mangler man nødvendig utstyr som løftestropper og teknikk og det kan for ende i 14 dager sykemelding eller det som verre er :cool:
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.515
Antall liker
7.850
Torget vurderinger
0
Det har ordnet seg. Fikk satt bort hele oppdraget for en grei pris. Takk for tilbudet Bergfinn!!
Greit å gjøre det slik !
Har man råd til høyttalere på 90 kg så har man og råd til å sette bort jobben. Greit å få hjelp, men ofte mangler man nødvendig utstyr som løftestropper og teknikk og det kan for ende i 14 dager sykemelding eller det som verre er :cool:
Det der med "å ha råd til" er jeg ikke sikker på?? Hvis han er som oss andre så strekker han seg maksimalt og så enda litt, for å få det utstyret han "egentlig" ikke har råd til! En ting er å spise vassgraut i 6 måneder, det klarer en dedikert HiFi gærning, men cash, jo det kan faktisk være et "lite" problem, - helt fram til man finner neste "røverkjøp"!

For egen del så bor jeg sånn ca 2400km fra Oslo og jobber denne helga, så det var "litt vanskelig":rolleyes:
 
Z

Zomby_Woof

Gjest
Som jeg pleier å si: Jeg har råd til å bruke penger, ikke sløse dem bort.

Det er da bare hyggelig å hjelpe om muligheten byr seg? Å få hjelp det samme?
 

decibelius

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.12.2007
Innlegg
7.866
Antall liker
1.679
Sted
Bislett
Dårlig gjort av naboen under å ikke hjelpe til da :)
Bra det ordna seg da. Grattis med nye høyttalere.
 
Topp Bunn