bråker gjør alle vaskere , men disse med ultralyd bråker ikke de noe helt for jævlig i de høyere frekvenser ?
en kompis hadde en sånn...solgte hele greia , umulig å bruke i en leilighet pga infernalsk lyd og mht naboene.
min 16,5 bråker den og , men ikke mere enn at det er fullt levlig selv å vaske vsa musikkspilling.
Med servicen Lyric har ytet på disse vaskere , samt pris/kvalitetsforhold......og bra deletilgang , men kvalitetsdeler som er longlife , ser jeg ingen grunn til å ikke kjøpe en 16,5 vasker fra VPI
Nå er det sånn at denne vaskern har vært produsert i årevis , men i de siste år har den fått noen små endringer bla a i kavinettfinishen , og med at det er satt inn en stålpinne i holderen for sugerøret slik at det ikke kan vri seg.
Den har også støvlokk , og det følger med en fin børste med massivt alu håndtak , i kjent vpi stil kan replacement børster fåes til håndtaket , sugerørene holder lege uten tegn til slitasje på filten etter mange mange platers vask.......
Jeg er bare utrolig fornøyd med min 16,5 lett å bruke og den tjener meg stadig vel
ett vinylliv ute3n vasker er nå utenklig ;D
Espen