Nokia reklame

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
Heisann!

Sitter her og er svært nygjerrig på hvilken LP spiller som er med som linselus i den siste Nokia reklamen... Den er med ganske tidlig, rett etter at "de har satt farge på tilværelsen".... den står på brordet i sentrum av rommet, synlig når vi får et oversiktsbilde over rommet. Minner meg både om Opera LP 2.0 og Clearaudio... Ganske så tykk akryltalerken. Noen som greier å få med seg hvilken det er?

mvh Kai

ivar

Hi-Fi freak
Ble medlem
16.10.2004
Antall liker
1
jeg for min del er veldig opphengt i den siste grandiosareklamen. Snakker om å få noe på hodet (evt inn i det).

Dette for å spore av tråden så fort som overhodet mulig, selvsagt :)

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
...

Gratulerer! Du vant.. Premien hentes i resepsjon på den iseralske ambasaden.

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
Har Iseral en ambasade?

toriamos

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.02.2005
Antall liker
25
Torget vurderinger
5
jeg for min del er veldig opphengt i den siste grandiosareklamen. Snakker om å få noe på hodet (evt inn i det).

Jeg spiste faktisk lørdagspizza i kveld. Litt dyrere for smakens skyld var den, men synes ikke den noe forhøyede prisen ga noe særlig utslag i smak. Spesielt bunnen gav meg assosiasjoner til mange ting, der ingen av de har noe med mat å gjøre.
Mht til topic, så har jeg personlig vært inne på nokia.no for å se om de ikke har vært så frampå at de ha lagt ut reklamesnuttene sine, men det har de altså ikke.
Nå skal jeg sette meg ned foran fjernsynsapparatet i håp om å få se en platespiller.

kaap

Hi-Fi freak
Ble medlem
11.03.2004
Antall liker
2.683
Sted
Mo i Rana
Torget vurderinger
5
hmmm... Det er ikke lett å se.... men må innrømme at den minner om en slik:

Clearaudio Champion 2