Nord-Trøndere skal vi samle oss?

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Yx Gråmyra ;) Det kommer LPer, CDer og SACDer med lyttemuligheter til sølvdiskene via hodetelefoner :) Spør du når sjefen er der så kan det handles nå :) Det har man kunnet siden Juli ;)
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Hei

Den er grei ja. Får vel ta meg en tur å se. Takk for info :)
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.901
Antall liker
19.747
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Kjører forbi i morgen, så blir det å stoppe der! Takk for info.

Edit; står disse framme?
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
God kveld

Har hatt et trivelig besøk av pahf. Jeg lovte han en lytt på mine nye selvbygde høyttaler når de ble ferdig. Vi ble enig om at det låt bra. Derfor kan jeg ta sjansen på å be inn fler :). send en pm eller sms (91140925)hvis det er interessant å komme for en lytt. Legger ved et bilde av kreasjon. Det er snakk om en ob-sak. Velkommen

IMG_0182[1].jpg


Ha en fortsatt fin kveld

Mvh

Kenneth
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Ja dette var virkelig hyggelig! Har riktignok ingen erfaring med OB fra før av, men dette ga helt klart mersmak!! Det spiller enkelt og greit musikk!
At Kenneth er en hyggelig kar å drikke en kopp kaffe med er heller ingen underdrivelse! En sped start på å samle lydinteresserte trøndere er sådd, nå er det bare for de som ønsker det å dyrke videre!

Neste gang prøver vi Coplanden på bafflene dine ?
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Hei

Var innom yx på gråmyra og spurte etter lp-plater. De kunne fortelle at det var litt tidlig, men at det var noe på gang. Vi får smøre oss med litt tålmodighet.

Ha en fin kveld. :)

Mvh

Kenneth
 

Viking

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.02.2002
Innlegg
2.702
Antall liker
434
Torget vurderinger
4
Ja, de står på sjefens kontor ennå :) Hadde han vært der hadde det nok vært mulig :)
Hei

Var innom yx på gråmyra og spurte etter lp-plater. De kunne fortelle at det var litt tidlig, men at det var noe på gang. Vi får smøre oss med litt tålmodighet.

Ha en fin kveld. :)

Mvh

Kenneth
 

lars_erik

Rubinmedlem
Ble medlem
19.10.2006
Innlegg
34.901
Antall liker
19.747
Sted
Hades
Torget vurderinger
0
Ja, de står på sjefens kontor ennå :) Hadde han vært der hadde det nok vært mulig :)
Hei

Var innom yx på gråmyra og spurte etter lp-plater. De kunne fortelle at det var litt tidlig, men at det var noe på gang. Vi får smøre oss med litt tålmodighet.

Ha en fin kveld. :)

Mvh

Kenneth
Jeg var innom der på onsdag. Sjefen var ikke der, men jeg fikk komme inn på kontoret hans og se likevel. Ikke mye enda; noen få LP-er og noen Stockfish CD-er. Får håpe han tar inn SACD fra Mobile Fidelity og Acoustic Sounds m.fl. Hans Theessink er ikke det jeg ser for meg å kjøpe. Ei heller remastrede CD-er av Jennifer Warnes.
 

Milenko

Hi-Fi freak
Ble medlem
04.04.2003
Innlegg
5.834
Antall liker
1.417
Sted
Steinkjer
Vurderer sterkt, skulle vært en tur i hovedstaden likevel, større rom gir behov for lengre høytalerkabler, to fluer i en smekk liksom :)
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Jeg blir med! Sender deg sms om det Kenneth.
 

pahf

Hi-Fi freak
Ble medlem
28.12.2005
Innlegg
4.992
Antall liker
1.935
Sted
huttuheita
Torget vurderinger
8
Da drar Milenko, kgyran og jeg til Trondheim på demodag hos Malaaudio på torsdag, morro om det er flere som hiver seg med.
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
God kveld

Pahf, Milenko og undertegnede drar på ekskursjon til Leiki på Kyrksæterøra på lørdagen. Han lurte på om jeg hadde noen 15" basser liggende som han trengte til et hornbassprosjekt. Jeg har dessverre ikke det, men tenkte jeg skulle høre her om det er noen som har noe vi kan ta med.

Ta kontakt på tlf (911 40 925) eller pm.

Mvh

Kenneth
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Noen her som har ett stort PA anlegg å leie ut til ett 30årslag i grong?
 

fluefiskern

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
26.12.2013
Innlegg
197
Antall liker
57
Jeg får ikke redigert innlegget over, men det er 21-22nov det er snakk om
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Hei

Det er liv her på Røra. Det skulle ha vært en trefning eller ekskursjon snart ja. Forslag noen?
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Riverside i Gdansk 10.nov

Vil bare si i fra om konsert med dette bandet. Sjekk de ut på diverse nettsteder. Jeg skal dit. Vært trivelig med selskap

Mvh

Kenneth
 

kgyran

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
01.03.2005
Innlegg
264
Antall liker
240
Sted
Røra
Torget vurderinger
4
Flyr med wizzair. 548,- t/r. Billigere enn oslo-tur. Fly ned på tirs, hjem på tors
 

SVS Inderøy

Hi-Fi freak
Ble medlem
25.08.2009
Innlegg
1.446
Antall liker
448
Sted
Inderøy i Nord Trøndelag
InderøyFest dager for tiden.


La merke til i kveld at : Tony Carey's Rainbow Project: The Dio Years. Skulle opptre i kveld. Noe seint og legge merke til når de skulle til og spille og en ikke har billett :(


I Morgen spiller blant annet : Lissie og Morten Abel fra samme sene.





Angrer på jeg ikke sjekket ut hva InderøyFest innebar tidligere.
 
Topp Bunn