NORGES STØRSTE HI-FI MESSE 2016

mess2016_rev02.jpg
Følg med på vår Facebookside og nettside

download.png

messe2016_rev03.jpg
 

Kommentarer

Arcturus

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
19.04.2006
Innlegg
150
Antall liker
28
Sted
Vestfold
Det gjør de:)
Hurra for NITO trykk på NITO
Vis vedlegget 400672
NITO Vestfold har i flere år samarbeidet med HiFi Messen og har tilbud om gratis inngang for avdelingens medlemmer. Dette tilbudet er nå utvidet til også å gjelde NITO-medlemmer i Oslo og Akershus.

Dere som bor i Vestfold eller Oslo og Akershus burde benytte dere av muligheten :cool:
 

steinost

Æresmedlem
Ble medlem
22.01.2004
Innlegg
11.240
Antall liker
8.200
Sted
Lillestrøm
Torget vurderinger
2
Burde hvert gratis for HFS medlemmer ;)
Men da hadde det vel ikke blitt noe messe, og det vil vi ha.
Betaler med glede Terje, 2 netter på hotellet også.
Stå på, du gjør en fantastisk jobb med dette.

Steinar.
 

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Innlegg
389
Antall liker
1.142
Torget vurderinger
3
14485056_1278048008907091_7945000459060938247_n (1).png


Fint om dere bruker denne QR koden på messa :)
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.267
Sted
Oslo
OHFC kjører vel som vanlig sin egen Høstpulsmesse.


mvh
 

Audio Aktøren

Bransjeaktør
Ble medlem
06.05.2002
Innlegg
389
Antall liker
1.142
Torget vurderinger
3
Hei Oct

Er det en messe??

Forstå meg rett håper mange møter opp hos OHFC på Høstpuls :)

Terje
 

oct

Æresmedlem
Ble medlem
09.04.2009
Innlegg
12.260
Antall liker
8.267
Sted
Oslo
^^ Er vel ikke en messe i ordets rette forstand. Snarere et arrangement, der de viser egne merker, og hyrer inn diverse "guruer" til å demonstrere disse. Antar at dette koster dem en del, og at det er hovedårsak til at de ikke stiller i Horten.


mvh
 

efh

Medlem
Ble medlem
09.07.2003
Innlegg
15
Antall liker
8
Torget vurderinger
1
Synd at messa avholdes i høstferien som er hvert år I uke 40.
Fredag går turen til fjells og da blir det ikke noe messe på meg.
Har den ikke vært på andre datoer tidligere?!
 

Dyret

Hi-Fi freak
Ble medlem
31.05.2012
Innlegg
2.155
Antall liker
1.988
Sted
Byen med kråke
Torget vurderinger
1
Er det ikke synd att OHFC ikke stiller på Hortenmessa? Syntes det fort blir sånn "vi holder oss i Oslo" tendenser her. De var jo representert for ett par år siden.
 

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Innlegg
2.933
Antall liker
747
Ja, jeg synes også OHFC kunne vært til stede i Horten. De er tross alt en av de største bransjeaktørene i Norge. Og for de av oss som ikke bor på Østlandet (selv bor jeg i Trondheim) er Horten en fin mulighet til å slå av en prat også med OHFC. De Høstpuls-greiene er ikke noe jeg personlig gidder å dra på, men det hadde kanskje vært annerledes hvis jeg bodde i nærheten. Dessuten har vel MDG nærmest gjort det krimminelt å kjøre inn i Oslo sentrum med dieselbil. Parkeringen i Horten bruker å være enklere.

Men når dette er sagt spøker det litt for Horten for meg i år, siden jeg er tunghørt for tida pga. en kraftig forkjølelse. Noe sier meg at å dra på hifi-messe uten hørsel ikke er helt ideelt. Alle oppsett vil antageligvis ha innebygd loadness-knapp i mine ører:). Kan jo også være en fordel hvis lyden ellers er skarp og slitsom.
 

Tott

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
12.08.2005
Innlegg
205
Antall liker
224
Torget vurderinger
2
Da har jeg meldt meg på via NITO, er det lister i døra med navn..?
 

Informasjon om bruker

Audio Aktøren
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
1.142
Link til alle artikler
163
Audio Aktøren sine annonser
Bransjenyheter
Nyhet fra ifi GO bar Kensei

Nyhet fra ifi GO bar Kensei

  • 0
Nyhet fra ifi GO bar Kensei Prisen er 5.995,- og den er på lager. Ta kontakt: Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker

  • 3
Takk for alle som var innom rommet vårt på messen i Asker. Om noen ønsker å lytte mer på master tape er det bare å ta kontakt for avtale. Terje tlf 90762967 mail: terje@audioakt.no
Fortsett
Bransjenyheter
Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

Sound society messe i København, Scandic Sluseholmen 2-3 mars

  • 2
Audio Aktøren er distributør for TaraLabs kabler i Skandinavia, så stiller vi selvfølgelig på messen i København 2-3 mars. Vi stiller med et flott oppsett som består av Nagra Classic pre- og...
Fortsett
Bransjenyheter
For første gang i Norge Aidas Cartridges

For første gang i Norge Aidas Cartridges

  • 20
Velkommen til demo av Aidas hos Audio Aktøren Link aidas cartridges Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no Our philosophy is to produce superior phono cartridges that provide outstanding...
Fortsett
Bransjenyheter
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg for demo av Icon Audio

  • 9
Vi ønsker alle velkommen til Audio Aktørens avdeling i Østfold/Sarpsborg Følgende merker kan lyttes til: Icon Audio ,Qln, Fyne Audio, Wharfedale, Cary Audio, Audio Analouge, EAR, Pass Labs...
Fortsett
Bransjenyheter
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren

  • 0
ifi Diablo 2 på lager hos Audio Aktøren https://ifi-audio.com/products/idsd-diablo-2/ Ta kontakt med Audio Aktøren Terje Nilsen 90762967 terje@audioakt.no
Fortsett
Topp Bunn