Norli kjøper Platekompaniet

birk88

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
24.01.2016
Antall liker
281
Sted
Oslo
Torget vurderinger
1

Da kan det kanskje komme muligheter for vinyl og cd kjøp rundt om i landet også. Tipper Norli ønsker å tilbylitt av hvert i butikkene sine.

MakkinTosken

Who, me?
Ble medlem
21.02.2020
Antall liker
42.996
Sted
og til
Torget vurderinger
6
Ser ingen fordel med å spre ressursene mot et allerede mikroskopisk marked. Tipper den siste spikeren nå drives inn i kista.

rotecop

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
1.048
Torget vurderinger
2
Jeg er bekymret for prisen og tjenestene til Platekompaniet. Må som det ikke lenger er ett enmannshow .

torem

Hi-Fi freak
Ble medlem
20.12.2007
Antall liker
826
Ja, tidene endrer seg. Jeg vil ikke tenke på hvor mye penger jeg har lagt igjen hos Platekomp. i løpet av mange år, både i fysiske butikker og på nett. Men så langt i 2024 har jeg kun kjøpt 3 CD-er i butikken i Oslo i mars. Nettkjøp stoppet litt opp for meg siden jeg ikke liker Klarna, og hvis en ikke bruker de så blir hele beløpet reservert på kredittkortet, noe som er en dårlig deal når det kan ta år(!) før en får en vare. Men hvis Norli klarer å få noe ut av "restene" av en gammel storhet, så gjerne for meg. Kanskje de kan få til en løsning med "hent i butikk"? Det kan jo være fint, siden jeg antar mange bor i nærheten av en Norli-butikk.

Deng1

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.04.2024
Antall liker
1.477
Sted
VestBredden
Hente i butikk vil jo uansett ta lengre tid, for hver butikk kommer ikke til og ha rare lagerbeholdningen.

rotecop

Hi-Fi freak
Ble medlem
27.10.2006
Antall liker
1.048
Torget vurderinger
2
Synes det virker som servicen har blitt redusert. Flere som har merket forskjell?

Topp Bunn