Sport, sykkel og trening Norsk fotball 2020

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • weld77

    Æresmedlem
    Ble medlem
    19.09.2014
    Innlegg
    20.560
    Antall liker
    13.021
    Jeg registrer med sorg at kanskje min generasjons beste mulighet til å legge ned norsk «topp»fotball, heri inkludert landslaget ikke ble benyttet.
     

    kasol

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    16.03.2005
    Innlegg
    4.287
    Antall liker
    3.439
    Torget vurderinger
    4
    Det er jo komisk hele greia. Nå sparker de treneren igjen men styre og stell fortsatt er det samme.... jaja bra for Molde og andre
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.875
    Antall liker
    1.897
    Sted
    Sortland
    Litt som å male seg selv inn i et hjørne - og så gi faen og labbe over den våte malinga og rett inn på det dyre teppet i stua.
    Bare å håpe at de ikke henter Soltvedt ;) - men med den innsikten de har vist hittil er det vel ingen fare for det :ROFLMAO:
    Fagermo nestemann, eller hva med Jönsson - han har jo ledet Stabæk til to seire i år (y).
    Tom Nordli er vel arbeidsledig?
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Det er et eller annet med denne Koteng, han var jo ikke innstilt av valgkomiteen heller men likevel så klarte han å karre seg til å fortsette.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.588
    Antall liker
    3.281
    Fotballnorges undring og irritasjon over valget av Koteng tar de jo som bevis på at de valgte den rette styreformannen.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Det er vel den beinløse gamlingen i hornet som er hovedproblemet her, ikke koteng
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.588
    Antall liker
    3.281
    Han har nå skaffet 15 seriemesterskap og seks cupmesterskap som leder og noen i tillegg som spiller. Han er kvalifisert til å mene noe om dette, men han trenger jo ikke blir hørt på i alt han mener.
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Det er fortid, han trenger ikke lenger blande seg opp i valgkomiteens arbeide, trenerbytter osv.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.875
    Antall liker
    1.897
    Sted
    Sortland
    Det er fortid, han trenger ikke lenger blande seg opp i valgkomiteens arbeide, trenerbytter osv.
    ..eehh - historien viser vel at du tar feil der?
    Dagens ledelse på Lerkendal har kvittet seg med alle sportslige forbindelser til 'gullalderen'.
    Jada - de tilhører en annen generasjon utøvere og en annen filosofi (?), men flere andre klubber i Norge har vist hva tradisjon har å si for prestasjoner.
    Både hva det vil si å ta den som rettesnor og hva det vil si å ignorere den.
    ''Min'' løsning er ikke alltid den beste (- med mindre du heter Klopp :ROFLMAO: ), noe Tom Nordlie vel har bevist flere ganger.
    (Ikke misforstå meg; Jeg har ingenting i mot Nordlie. Hans fotballfaglige kompetanse har jeg stor respekt for.)
     
    C

    cruiser

    Gjest
    Heh, det kjøres da ut til orkanger stadig vekk for å konsultere eggen, sist nå satte han seg mot valgkomiteens valg på ny styreleder.
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.875
    Antall liker
    1.897
    Sted
    Sortland
    Baserer meg KUN på 3. hånds informasjon - så det vet jeg ingenting om ;)

    Edit: Hvorfor i all verden engasjerer jeg meg i en slik diskusjon...:rolleyes:
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.588
    Antall liker
    3.281
    Eggen er en legende, men tida har gått fra ham fotballfaglig. Han var en svært god leder, men det spørs om det hadde vært nokk i dag.
     

    Stein 99

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    05.11.2009
    Innlegg
    1.596
    Antall liker
    910
    Eggen : " Spring gutt din dverg eller Æ kappe fotan tå dæ" Det var trener det men resultater ble det, og han ble akseptert og respektert
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Hvorfor reiser Børven til Trondheim? Kan ikke være annet enn penger...
     

    Handsoer

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.03.2007
    Innlegg
    3.875
    Antall liker
    1.897
    Sted
    Sortland
    Syns Dagbla' overskrifta er en fin beskrivelse av situasjonen: ''Det er Koteng som eier RBK-krisa''

    Men, men - nå er det vel ikke noe krise, så da så!

    Henriksen kommer til å lede RBK til 10-12 poeng før de ansetter en eller annen stjerne og vi er tilbake til SNAFU :ROFLMAO:
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.494
    Antall liker
    9.221
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Håper Rosenborg velger Åge Hareide. Da er trønderne sikret nedrykk :cool:
     

    gwh

    Overivrig entusiast
    Ble medlem
    01.04.2006
    Innlegg
    841
    Antall liker
    625
    Sted
    Oslo
    Får jeg lov til å anbefale Tom NOrdlie til RBK?
     
    R

    rr30629

    Gjest
    Ja, men da blir det to trenere som får sparken i èn sesong der oppe. Underholdende nok det.
     

    Terje-A

    Æresmedlem
    Ble medlem
    16.05.2013
    Innlegg
    13.494
    Antall liker
    9.221
    Sted
    Østfold
    Torget vurderinger
    19
    Det meldes at Tor Ole Skullerud er på vei til Lerkendal.....
     
    Sist redigert:

    Larson

    Æresmedlem
    Ble medlem
    25.01.2014
    Innlegg
    11.476
    Antall liker
    4.214
    Det ville vært gøy om noen andre enn molde og rosenborg vant ligaen.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.612
    Antall liker
    9.169
    Sted
    Trondheim
    Det ville i så fall være et svært upopulært valg blant RBK-supporterne. Akkurat som ansettelsen av Horneland var.
    Det er vel nå ganske klart at Horneland var feil trener for RBK. Han er sikkert en utmerket trener, men han passet rett og slett ikke inn i RBK. Det er ikke Hornelands type fotball RBK ønsker å spille. Det burde styret forstått.
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.588
    Antall liker
    3.281
    Har Rosenborg forlatt drømmen om Europa og vil de heller spille for publikum nå? En forskjell, og i så fall en bedre tilnærming syns jeg.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.612
    Antall liker
    9.169
    Sted
    Trondheim
    Først må man vel sørge for å fylle tribunene, så får det andre komme etter hvert.
    Men målsetting må man jo ha, ellers kommer man ingen vei.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.612
    Antall liker
    9.169
    Sted
    Trondheim
    Det ville vært gøy om noen andre enn molde og rosenborg vant ligaen.
    Som Trondhjemmer heier jeg selvfølgelig på RBK, men hvis ikke RBK vinner ser jeg gjerne at Bodø/Glimt greier det i år. Jeg vet ikke hvilke andre lag jeg ville kunne heie på. Kanskje Sarpsborg?
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Hadde jeg vært konspirasjonsteoretiker ville jeg trodd at Horneland bare ofret seg for å gjøre en effektiv slutt på RBK-dominansen. Det er jo litt merkelig å kvitte seg med de beste spillerne, og få resten til å løpe rundt som forvirrede fjols.
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Ja takk, med ett forbehold.
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.612
    Antall liker
    9.169
    Sted
    Trondheim
    Har han hatt noen særlig forbindelse med fotball de siste 8 årene da?
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Ser at Sollied ønsker seg jobben.
    Hva synes trønderne om det?


    Kan kanskje være riktig mann for Troillongan?
    Han kjenner jo klubben og kulturen, og da han sist var innom, spilte de vel på sedvanlig RBK-vis.
    Tror ikke filosofien hans har endret seg siden den gang.

    mvh
    Proffen
     

    Hedde

    Førr evig!
    Ble medlem
    20.04.2009
    Innlegg
    6.588
    Antall liker
    3.281
    Hvorfor ikke bare beholde Henriksen/Dorsin ut dette året. De fixer helt sikkert kamper og laguttak. Med det tette kampprogrammet er det uansett ikke så mye å gjøre med treningsgrunnlaget. Så får de bedre tid til en annen løsning som bør inkludere moderne treningsmetoder hvor man VET hvor mye de løper, sprinter, spurter etc.
     

    Proffen

    Hi-Fi freak
    Ble medlem
    12.01.2005
    Innlegg
    9.508
    Antall liker
    2.690
    Sted
    Bæææærgen
    Torget vurderinger
    5
    Hvorfor ikke bare beholde Henriksen/Dorsin ut dette året. De fixer helt sikkert kamper og laguttak. Med det tette kampprogrammet er det uansett ikke så mye å gjøre med treningsgrunnlaget. Så får de bedre tid til en annen løsning som bør inkludere moderne treningsmetoder hvor man VET hvor mye de løper, sprinter, spurter etc.
    Hvorfor ikke bare sparke alle som sitter i ledelsen i RBK? Det er jo DE som har rotet det til over flere år, big time.....
    Vi har sett det samme i både Brann, Viking, Start, Tromsø - ledelsen har ikke kompetansen som skal til. Da blir resultatene dårlige og uroen og misnøyen brer seg.

    mvh
    Proffen
     

    otare

    Æresmedlem
    Ble medlem
    04.04.2007
    Innlegg
    13.612
    Antall liker
    9.169
    Sted
    Trondheim
    Da er Børven klar for RBK. Han er spilleklar mot VIF, så nå har han muligheten til å slå VIF 2 ganger på en uke :D
     

    BT

    Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2005
    Innlegg
    20.948
    Antall liker
    6.127
    Tror ikke man skal sparke Tove, akkurat. Hun styrer skuta på en bra måte, og holder seg klokelig langt unna det sportslige.
    Micke har jo akkurat kommet, så han bør få svinge seg litt. Får håpe han har like god innflytelse som han hadde som spiller, inntil han ble gammel og treg. Han har jeg trua på.

    Jeg tror mye vil rette seg ganske raskt nå, hvis ikke styret gjør flere idiotiske trekk. Midtbanen har sett svært svak ut så langt, Nå får de snart det som vil være eliteseriens beste spiller inn der, og med Børven som spiss kommer forhåpentligvis målene også.
     
  • Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

  • Laster inn…
Topp Bunn