- Ble medlem
- 06.04.2019
- Antall liker
- 11.478
Bra at Italia er ute ellers måtte jeg kalibrert TV`n til 45 RPM, eneste måten å få opp farten på..
Ja denne søken etter det feilfrie kverker mye.Tyskland vinner fortjent men fotballen dør litt mer på grunn av var presisjon. Koser meg ikke.
Helt klart et poeng dette, og systemet er ikke perfekt. Men jeg for min del vil absolutt ikke tilbake til de grove feilene som ga svært urettferdige sluttresultater i dramatiske og jevne kamper. Og det ble mye heftig krangling, utskjelling og trusler og all mulig faenskap etter enkelte kamper. Ingen savner vel det.Det største fokuset nå i fotballen er på elektronikk og data, det er det eneste som diskuteres. Da har noe gått galt på veien.
Det er små marginer, men det er nå fremre del av foten som er foran da. Han måtte hatt damestørrelse i sko om han skulle vært på linje.Offside er faktabasert. Men hva er marginene? Og den handsen..... Kan vi få bort sensoren i ballen. Ikke mulig å bestemme hands uten sensoren. Ingen så ballen endre retning.
Vis vedlegget 1035940
De fleste scoringer forløper fortsatt uten VAR. Synes dere overdriver en smule.Enda godt vi slipper var i OBOS ligaen.
VAR ødelegger hele opplevelsen.
Klager heller på feil dommeravgjørelse enn miste spontaniteten og gleden. Ikke minst når man er på stadion er det ekstremt ødeleggende.
leste en kommentar ett sted at man ikke scorer mål lenger, men sender søknad om mål. DET er spot on.
Men hva er feilmarginen da? Må man ha kalibrerte sensorer i skoene, synkroniset med oppløsningen på skjermbildene på nanosekund nivå, modell som tar hensyn til farta i alle lemmer man har lov å bruke eller hva?Det er små marginer, men det er nå fremre del av foten som er foran da. Han måtte hatt damestørrelse i sko om han skulle vært på linje.
Men den kunne godt ha passert. Skal de først sjekke, så kan de ikke begynne med skjønn.
Vi får se åssen det går i kveld da. For min del kan kan VAR dømme bort Spania langt pokker i vold Og det ble da annulert mål tidligere også, og vi måtte rive oss i håret når reprisen klart viste at det var feil. Jeg skjønner ikke at du vil tilbake til det. Dere snakker som om det aldri var brudd i spill og venting på dommer avgjørelser tidligere. Det var det jo. Nå blir alt mer presist og rettferdig.Å nei, her overdrives det ikke. Lukaku alene har vel fått 3 avslag til nå i EM. Merker det selv nå, blir det laget et mål så sitter jeg avventende i stolen og ser hva som skjer, akkurat det synes jeg er trist. Noen har stjælt øyeblikkene mine.
Flere minutter? Jeg tror ikke på degSitte på stadio i flere minutter uten å ane hva som skjer er langt verre enn dårlig dommeravgjørelser
východ mente du?