Norske albumklassikere på LP (crowdfunding)

Bartesam

Æresmedlem
Ble medlem
04.12.2002
Innlegg
11.974
Antall liker
11.821
Sted
Hus
Snakket med noen jeg kjenner, og problemet er at det mangler vinyl rundt omkring pluss transportproblemer. Snakk om at det er ventetid rundt om på presseriene.
 

ynot

Hi-Fi freak
Ble medlem
01.06.2006
Innlegg
2.396
Antall liker
1.522
Sted
Trondheim
Torget vurderinger
1
Jeg har en del skiver lignende hos bigdipper og tenkte å få med meg Per Bergersen i samme slengen, men hvis det ikke forventes levert før nyåret så får jeg sendt hylla mi.

Siden jeg har bestilt og betalt for den skiva, er det noen som har den digitalt?
 

Cash 63

Æresmedlem
Ble medlem
14.06.2007
Innlegg
11.872
Antall liker
26.626
Sted
Oslo/Grebbestad
Snakket med noen jeg kjenner, og problemet er at det mangler vinyl rundt omkring pluss transportproblemer. Snakk om at det er ventetid rundt om på presseriene.
Det var på svenske nyheter om vinyl på mandagen veldig populært men bransjen har store produksjons/leverings problem som du sier bartesam.
Tom cover produksjon finnes ikke noen maskin i Swe som gjør den jobben.
 

Trane

Hi-Fi freak
Ble medlem
22.09.2003
Innlegg
8.163
Antall liker
6.829
Torget vurderinger
4
Det siste året har i det minste lært meg å aldri ta for gitt når en LP kommer.
Senest i går fikk jeg tilbakemelding fra Big Dipper om en reissue jeg hadde etterspurt (Me'Shell Ndegeocello - Bitter på Run Out Groove). ROG melder at pre-orders er utsolgt, men samtidig melder Dipper at releasedato nå er satt til 17 juni neste år. Det er himla lenge til, men null stress. Ikkno å gjøre med annet enn å legge inn forhåndsordre for å sikre at Dipper bestiller den inn. Det ordner seg. Og det ordner seg med albumklassikerne etter hvert også.
 

Bjørnolav

Medlem
Ble medlem
07.06.2021
Innlegg
17
Antall liker
24
Sted
Voss
Det kom ein del informasjon på Facebook nylig og det verkar som att dei har ein god plan for framtida. om eg forstod rett så kjem det ikkje nye plater på bidra før dei begynner å få ut platene som allereie er finansiert. synest det er bra for då får me prøvesmake før nye innkjøp. Har ganske mange plater eg venter på men personlig har eg ingen problem med det. Dei kjem til slutt ☺
 

Bjørnolav

Medlem
Ble medlem
07.06.2021
Innlegg
17
Antall liker
24
Sted
Voss
Det var på svenske nyheter om vinyl på mandagen veldig populært men bransjen har store produksjons/leverings problem som du sier bartesam.
Tom cover produksjon finnes ikke noen maskin i Swe som gjør den jobben.
leste også på NRK att kartong mangel var eit problem
 

Ru-arnt

Overivrig entusiast
Ble medlem
26.11.2013
Innlegg
573
Antall liker
723
Sted
Mo I Rana
Torget vurderinger
4
La inn bestilling på johndoe ja takk til trøbbel, håper den kommer i mål 🤞🏻

 
  • Liker
Reaksjoner: KJ
Topp Bunn